Vriend enorm lui geworden.

29-04-2012 23:16 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waarom ik dit precies typ, ik denk gewoon even mijn frustratie eruit gooien.

Zoals de titel al zegt is mijn vriend enorm lui geworden!



Het is eigenlijk begonnen in mijn zwangerschap (hebben een zoontje van 4maanden), alles gebeurde op het laatste moment.

Sowieso was de babykamer net optijd af, waardoor ik de weken daarvoor enorm aan het stressen was.

Ik heb nadat ons zoontje is geboren nog ruim een week in het ziekenhuis gelegen, ik had een hele erge vorm van zwangerschapsvergiftiging, dus moest na mijn keizersnede nog goed in de gaten gehouden worden.



Mijn vriend was die hele week vrij en was amper in het ziekenhuis, vervolgens moest ik van iemand anders horen dat hij s avonds vaak doodleuk bij zijn vrienden zat terwijl hij dus ook bij ons had kunnen zijn, ik had het geestelijk al heel erg zwaar met alles wat eigenlijk binnen 24u is gebeurd..

Daar hebben we toen al enorm ruzie over gehad.



Eenmaal thuis toen er nog voor een paar dagen kraamhulp was zat hij hele dagen te gamen, liet s avonds de afwas gewoon staan want dat zou de kraamhulp de volgende ochtend toch wel doen, belachelijk gewoon.



In huis helpt hij nergens meer mee, afentoe wast hij af.

En nu hebben wij dus een eengezinswoning toegewezen gekregen, we zitten nu in een appartement, we kunnen er over een maandje al in en er moet heel veel zooi weggebracht worden zoals oud papier en spullen die we weg doen, maar meneer is gewoon te lui om actie te ondernemen en een paar keer heen en weer te rijden om die spullen weg te brengen.

Ik heb overigens geen rijbewijs, anders was het allang weg :-)))



Sorry voor het lange verhaal, maar ik ben zo geïrriteerd, er word niet naar mij geluisterd door hem en ik "zeur" toch alleen maar..



Ben even helemaal klaar met hem !!
Amor vincit omnia
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 29 april 2012 @ 23:30:

In elk geval hoog tijd voor 'n vaatwasser als je het nog met de hand moet doen.

Was ie voorheen wel iemand die meehielp in de huishouding? Kan me nooit zo goed voorstellen dat iemand in het begin van de relatie alles deed en dan opeens niets meer.Jawel hoor, als de sleur en de verveling toeslaat gebeuren dit soort dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven