Collega vraagt om iets te gaan drinken

29-04-2012 17:15 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een collega iets wil drinken is dat dan altijd omdat hij meer wil?
Alle reacties Link kopieren
Als je deze jongen nou had ontmoet in de kroeg of in de supermarkt, vervolgens had gemaild en gewhatsapped, zou je dan wat gaan drinken met hem?
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er nogal dik bovenop dat hij meer wil. Waarom zou hij anders wat willen gaan drinken, terwijl jullie elkaar amper kennen?



Maar ik zie niet in waarom je neit gewoon zal gaan. Maak hem wel duidelijk dat je een vriend hebt. En als blijkt dat hij andere verwachtingen heeft dan jij, wordt dat dan wel duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Joh, ik wordt meegevraagd naar de sauna door mijn collega, niet te moeilijk doen hoor. En bij verjaardagen is tongzoenen verplicht.
Alle reacties Link kopieren
Voor een aantal reacties dank, ik heb er zeker weten baat bij.



Hij weet dat ik een vriend heb, dat had ik hem al laten weten. Nog voor we elkaars nummer hadden en voor hij had gevraagd om iets te gaan drinken. Dus ik had het niet bewust stil gehouden.



En ik heb hem zojuist laten weten dat ik een 1 op 1 ontmoeting toch niet zo zie zitten. En van hem kwam alle begrip.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga regelmatig wat drinken met mijn (oud)collega. Hij was net gescheiden en kwam in mijn dorp wonen. Ik heb hem vaak uitgenodigd in mijn stamcafe, dat is toch anders dan dat hij in zijn eentje binnen zou komen. Hij kwam ook regelmatig op de koffie, als man thuis is, maar ook als man niet thuis is. Van collega naar vriend, het kan echt wel. Als het toch gewoon duidelijk is dat jij niet op zoek bent naar meer, zou ik niet weten waarom je niet eens samen wat kan gaan drinken.
Alle reacties Link kopieren
LOL ik las je OP en tot ik 'vriend' zag staan dacht ik oh oh leuk. En toen dus 'mijn vriend' en ik moest hardop lachen. Ja, die collega zit denk ik wel achter je aan. :D
Alle reacties Link kopieren
Ben je zo naief?
Alle reacties Link kopieren
De reden waarom ik het niet meteen verwacht is omdat hij bijna twee koppen kleiner is...
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel, maar met sommige mannen niet. Flirt hij wel eens met je?
Alle reacties Link kopieren
quote:sylloe schreef op 30 april 2012 @ 00:10:

De reden waarom ik het niet meteen verwacht is omdat hij bijna twee koppen kleiner is...Grappig,vind ik ook een afknapper altijd,ook omdat ik zelf erg groot ben.Ik zoek altijd mannen die minstens 5 cm langer zijn als ik.Maar mannen hebben daar totaal geen moeite mee,om langs een veel langere vrouw te lopen hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Seymour schreef op 30 april 2012 @ 00:36:

Het kan wel, maar met sommige mannen niet. Flirt hij wel eens met je?nee, hij heeft nog nooit geflirt. Als daar sprake van was zou ik nooit met hem iets gaan drinken.
Alle reacties Link kopieren
toch jammer dat je het hebt afgeblazen, hij weet immers van je vriend. maar jij weet nu nog niet echt of zijn bedoelingen vriendschappelijk waren ja of nee..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven