nokia e72 geeft foutmeldingen en kan niet meer bellen, help!
vrijdag 27 april 2012 om 07:20
mijn nokia heeft kuren. Ik krijg foutmeldingen kan niet meer bellen of gebeld worden, kan niet sms'n of gesmst worden, internet doet het vaker wel dan niet en zelfs formateren, fabrieksinstellingen instellen, of alles opnieuw instaleren is onmogelijk. Ik heb codes niet, ik heb bepaalde nummers niet, hij vindt geen netwerk, hij geeft error meldingen en fouten door en loopt vast. Honderd x opnieuw opstarten, simkaart erin en eruit, het mag allemaal niet baten. Wie helpt mij?

vrijdag 27 april 2012 om 08:01

zaterdag 28 april 2012 om 23:30
Ik had een E72 en precies dezelfde problemen! Vanalles mee gedaan, terug naar fabrieksinstellingen, zooi wissen etc.... tot zelfs een hardcore reset zodat hij opnieuw ongesteld moest worden alsof hij net nieuw was. Dat was ontzettend veel gedoe en hielp slechts 3 dagen, ik werd er helemaal gek van!
Gelukkig was het kreng bijna 2 jaar oud en kon ik bij verlengen van mijn abo een iPhone 4 nemen. Ben nu helemaal gelukkig en ben vooral blij dat ik van die sh*t Nokia af ben! Er ging een wereld van gebruiksgemak open met de iPhone na de omslachtige Nokia met het waardeloze Symbian besturingssysteem!
Ik zou zeggen: snel een iPhone of een Android nemen en de Nokia ritueel verbranden!
Gelukkig was het kreng bijna 2 jaar oud en kon ik bij verlengen van mijn abo een iPhone 4 nemen. Ben nu helemaal gelukkig en ben vooral blij dat ik van die sh*t Nokia af ben! Er ging een wereld van gebruiksgemak open met de iPhone na de omslachtige Nokia met het waardeloze Symbian besturingssysteem!
Ik zou zeggen: snel een iPhone of een Android nemen en de Nokia ritueel verbranden!