hoe vies is de bek van een hond

30-04-2012 11:50 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een glas cola op mijn tafeltje staan en zag dat mijn pup hier Uit dronk, heb natuurlijk het glas schoon gemaakt en nieuwe cola gepakt. Maar vroeg me eigenlijk af hoe vies is zo'n bek?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 30 april 2012 @ 16:54:

[...]





Een hondenbek schoner? Kan ik me niet voorstellen. Een hond steekt zijn neus overal in, ook een poep, en likt zijn eigen geslachtsdelen en anus. Ik niet, eigenlijk.Ik kende vroeger iemand die een herdershond had, en ik dacht nog wel eens dat hij pindakaas had gegeten... Bleek dus gewoon poep. Dat dier at voortdurend van alles wat hij tegenkwam.

En dat vind ik niet dus niet fris.Oh,dus je doet niet aan orale sex ook?
.
quote:ladytruckster schreef op 30 april 2012 @ 19:40:

[...]





Oh,dus je doet niet aan orale sex ook?Wat heb jij toch steeds met orale sex? Zit je niet op de verkeerde pijler?
Alle reacties Link kopieren
@hkgirl,ik heb "niks"met orale sex,maar jullie hebben het telkens over dat een hond aan zijn gat ruikt en likt.

Nou,dat doe je meestal bij orale sex ook toch,bij je partner,en daarna ga je ook nog tongzoenen vaak?

Vind ik net zo"vies"als een hond die je door je gezicht likt...



@roze handdoek,ja inderdaad,DAARNA poets je je tanden....maar dan heb je al aan zijn gat en piemel gelikt toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik lik sowieso niet aan iemands gat....eigenlijk.
quote:ikbenik schreef op 01 mei 2012 @ 10:12:

Ik lik sowieso niet aan iemands gat....eigenlijk.
.
Link
Alle reacties Link kopieren
@rozehanddoek,nou als ik aan het seksen ben,ga ik na het pijpen echt niet eerst mijn tanden poetsen,maar zoen ik gewoon lekker door hoor.
.
quote:Ksenija schreef op 30 april 2012 @ 13:42:

[...]





die mensen zijn ziek, joh!It takes one to know one denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 01 mei 2012 @ 10:37:

Link



Conclusie:



I also concluded that dogs' mouths are cleaner than humans' in some ways, and dirtier in other ways. Humans have more bacteria in their mouths than dogs do, based on the total number of bacteria. Most of the humans had a "moderate" number of bacteria, and most of the dogs had "few" bacteria. A possible explanation of this might be that dogs pant a lot, and maybe while panting, bacteria falls off their tongues along with their saliva. But dogs had more types of bacteria. The average number of different bacterial colonies in a dog's mouth was about 5.7. The average number of different bacterial colonies in a human's mouth was about 4.1. I think this is so because dogs sniff and lick a variety of things, like carpets, floors, chairs, grass, etc., so they pick up bacteria from many places.
quote:yezka schreef op 30 april 2012 @ 17:26:

[...]



Dit is geen normaal gedrag en betekent meestal dat een hond iets te kort komt in zijn voeding.Nee, dit klopt niet. Het kan wel, maar meestal is poep eten verveling, aangeleerd gedrag of gewoon omdat ze het lekker vinden.
Alle reacties Link kopieren
Blijf het raar vinden dat je na standje 69 eerst je mond gaat poetsen,om vervolgens verder te zoenen..........maar goed.



Ik vind mijn hond zijn bek dus niet vies...wil ik maar zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenik schreef op 30 april 2012 @ 13:25:

Een vriend van me heeft een grote hond, als ik er op bezoek ga komt die meteen op me af, wrijft langs m'n kleren, veegt daar van die kwijlende hangwangen aan af, snuffelt ongegeneerd in m'n kruis, likt aan m'n handen, probeert tegen me op t springen om m'n gezicht ook te likken, en als het je lukt om ergens heelhuids te gaan zitten, dan gaat-ie op je schoenen liggen, en blijft aandacht vragen, knabbelt (niet hard, maar wel altijd erg nat ) aan je handen, mouwen etc. Wil dan ook dat je 'm achter z'n oren krabbelt enzo. (Als je dat niet uit jezelf doet dan geeft die vriend wel even aan dat de hond dat zo hoopt. )



Als ik er wegga ruik ik enorm naar hond, m'n handen plakken, en m'n kleren zitten onder de haren. Daar baal ik dan echt van. Ik heb er 1x toen ik wegging nog snel even m'n handen gewassen, maar die vriend was hier verbaasd en ook wat verontwaardigd over. Hoezo voelde ik me vies? (Hij keek me aan alsof ik overdreven smetvrees had.)



Ik denk wel 2x na voordat ik er weer heen ga. Mss stom maar als ik net fris gedouched en met een vrolijk jurkje aan in de make-up zit, dan heb ik geen zin in een natte kwijlende hondekop in m'n kruis. Als ik dat dan niet "schattig" vind ben ik zeker ineens geen dierenvriend...?



Vind dat wel eens lastig.

Als die vriend dan belt of ik langskom dan bedenk ik eerst snel of ik er wel 'op-gekleed' ben. (Oude spijkerbroek die toch die dag de was in zou gaan.)



Hondeneigenaren mogen ook wel eens stilstaan bij het feit dat niet iedereen hiervan gediend is...die hond laat ook alleen maar natuurlijk gedrag zien, de eigenaar kan wel anders reageren!
Alle reacties Link kopieren
Hond = haram
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven