Pakje marlboro gevonden op straat, roken of weggooien?

02-05-2012 16:00 92 berichten
Ik zit krap bij kas en tot mijn geluk vind ik een vol pakje marlboro. Er is maar een sigaret uit, kan het kwaad om ze te roken of kan er iets in zitten omdat ze open zijn.
Alle reacties Link kopieren
euh gewoon op roken snap het probleem niet
Roken!!!

Als je een peuk aangeboden krijgt weet je ook niet waar het vandaan komt:P
Oh, ben nu twee dagen zwaar cold turkey aan afkicken nu en ga ik even voor wat afleiding en het eerste wat ik lees is "pakje marlboro gevonden" fijn hoor maar ik zou het niet snel gedaan hebben een onbekend pakje peuken gebruiken, wie weet heeft een gek wel rotzooi erin gespoten ofzo, weet jij veel of schurftvingers wat lizzl zegt of iemand die handen niet wast na poepen en plassen bah bah bah
Kijk maar uit, straks komt je alterego weer naar boven
Misschien een idee om te stoppen met roken als je al krap bij kas zit?
quote:mjdh schreef op 02 mei 2012 @ 17:40:

[...]

Toen ik stopte kostte een pakje 4 gulden en 25 cent.

Tssssssss. Ik word oud......Ja, jij wel
Allemaal achter elkaar op roken. Totdat je er dood bij neer valt!
quote:eefjewentelteefje schreef op 02 mei 2012 @ 16:05:

Als je een echte roker bent en je hebt geen sigaretten meer dan rook je ze wel

toen ik nog rookte zou ik ze opgerookt hebben inderdaad.

Als je echt die-hard nicotineverslaafd bent, raap je peuken op van straat, pulkt ze open en draait daar een nieuw shaggie van. :puke:
quote:missy_acy schreef op 02 mei 2012 @ 16:34:

Kosten die krengen alweer 5,40?! Sjeees

ja grappig hè, voor de euro ingevoerd werd zei mijn man: 'als ze 10 gulden gaan kosten stop ik'.

Nou, drie keer raden.
quote:WishfulThinking schreef op 02 mei 2012 @ 16:12:

Laatst was er een aflevering van Criminal Minds op televisie waarin een dader zijn slachtoffers drogeerde door ze een sigaret aan te bieden waarin hij iets had gestopt waardoor zijn slachtoffers het bewustzijn verloren. Ik denk: ik zeg het even .

Weet de naam van de film niet meer, maar ging over een groep profilers die op training gingen op een verlaten booreiland, en dr bleek een echte killer rond te lopen en had alle pakjes sigaretten in de automaat bewerkt met gif, waardoor als iemand een hijsje nam hij van binnen in de fik vloog, was echt lachwekkend. Wist niet dat mensen konden smelten haha

Maar TO; denk dat het wel veilig is hoor, is anders wel een dure grap; een duur pakje peuken kopen en die vergiftigen en rondstrooien op straat. Om effectief te zijn moet ie dan minstens 20 pakjes door de stad verspreiden haha!

Heb ook weleens pakjes gevonden, sommigen vol/half vol/3 over, gewoon opgerookt.Zie uberhaupt het verschil niet met een pakje peuken vinden en daar van roken, en een sigaret aannemen van iemand anders, die heeft ook met zn handen in dat pakje gezeten en misschien zelfs wel meer mensen. Dus als het om bacterien gaat denk ik dat dat niet zoveel uitmaakt.

En kijk wat je zelf voor bacterien je op je handen kan hebben, die je ook overbrengt naar je mond als je een sigaret pakt en daarna in je mond doet. Als je bacterievrij wil roken moet je denk ik met latex handschoenen een peuk pakken en die zo in je mond doen:P
quote:WishfulThinking schreef op 02 mei 2012 @ 18:01:

Ik denk dat er een mini camera in het pakje zit. Eén of andere psycho heeft het pakje eerst leeggemaakt, de boven en onderkant open gemaakt, zijn genotsknots erin gestoken en flink staan sjorren. Na zijn orgasme heeft hij de sigaretten teruggestopt en hij zit nu op zijn laptop al trekkend te kijken hoe jij aan zijn zelfgeweekte spermasticks lurkt.

Ik vind dit echt iets wat in een of andere crime-serie moet, of in zon verborgen camera programma over dingen die gebeuren achter de schermen die de klant niet ziet
Het kan natuurlijk ook een soort van Russian Roulette zijn, 1 van de peuken in het pakje dat je gevonden hebt is vergiftigd, nu moet jij raden welke:D

Ok, ik hou op hoor, maar serieus, rook ze gewoon op, lijkt me zeer sterk dat er iets mee is. Gewoon geluk gehad en geld voor sigaretten bespaart:D
Hoe vind je eigenlijk een pakje peuken op straat? Ik neem namelijk aan dat je niet elk pakje dat er ligt gaat oprapen en er in kijken of er nog wat in zit?

(want ook; behalve als hij op een tafel ligt ofzo, doet iedereen hem gewoon ook weer dicht als er een gepakt is toch?)

Of zijn er eerst wat mensen op gaan staan waardoor hij open was? :D
Hoi verliefdopiemand!! *zwaai, zwaai*
Allemachtig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hij was helemaal gesealed, en toch was hij open en was er een sigaret uit.

Ik blijf het knap vinden.

Aan de ene kant heb ik zoveel medelijden met je, al die verhalen, maar volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Of vond je toevallig 2 pakjes die dag, de eerste keer een open pakje, en toen je daarna naar de supermarkt liep het dichte pakje?

Het moet niet nog ongeloofwaardiger gaan worden, wie weet zit er wel een kern van waarheid in.. maar het blijft toch internet.. zorg dan in ieder geval dat de verschillende topics die je opent, dan ook gelijk zijn aan inhoud.
Ik zou het naar de politie brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven