Relatie met getrouwde vader van vriendin.

24-04-2012 08:41 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal heel raar gelopen, denk ook dat de meeste denken van wtf. Als je er in zit en het is gegroeid besef je eigenlijk niet van, waar ben ik mee bezig?



Ik ben 19 jaar en heb al 2 jaar een relatie met de vader van mijn vriendin. Hij is getrouwd.



Het is allemaal begonnen met een vakantie, ik mocht mee. Door omstandigheden ben ik een hele dag met hem alleen geweest. Toen hebben we seks gehad en is alles begonnen. We spreken altijd af in hotels of in de auto. Ik ben een keer een week blijven slapen, zijn vrouw was op vakantie met mijn vriendin en haar zoon. Toen ben ik echt verliefd geworden.



Laatste tijd denk ik steeds na over de toekomst, die hebben wij dus niet. Waarom blijf ik hem dan zien, ik heb er toch niks aan? Ook ben ik bang dat het uitkomt, voel me ook schuldig tegenover miin vriendn en haar moeder. Ik kom er al sinds mijn 12e en ze is als een tante voor me. Hoe kom ik hier uit?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Cambani, ik ben er stil van nadat ik je topic heb gelezen. Weet je, mijn jongste dochter is 17. En wanneer ik dan naar haar kijk en jouw verhaal lees, word ik echt geraakt. Zij houdt zich bezig met dingen die 17jarigen zoal doen, feesten, shoppen, FB, en tussendoor ook nog wat huiswerk. Dat is niet iedereens wereld, ik ben het ook niet altijd met haar eens, maar zolang ze 17 is , vind ik haar wereld ok. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat het een gewone doorsnee meid is. Ze is niet de beste op school, maar ook niet de slechtste. Je zou kunnen zeggen dat ze een vrij zorgeloos bestaan heeft, ware het niet dat haar vader is vreemd gegaan. Ik kan je zeggen dat dat haar blik op de wereld heeft veranderd. Ze heeft gemerkt dat degene van wie ze houdt zomaar leugens kan vertellen en dat volwassenen de moraal die ze haar voorhouden zelf niet zo hanteren. Ze is dus zelf een stuk volwassener geworden. Ik weet niet wat dit verder voor invloed heeft op haar leven, ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik had haar deze ervaring graag willen besparen.

Jij bent slechts 2 jaartjes ouder dan zij is, een meisje nog.

Ergens weet je best dat de liefde die jij ervaart met deze man niet in orde is, anders open je er geen topic over.

Ik gun je echte liefde, meis. Echte liefde verberg je niet, die laat je aan de wereld om je heen zien.

Ik wens je veel geluk in de toekomst
Vreselijk voor de dochter die jou nog steeds als goede vriendin beschouwt.

Vreselijk voor de moeder die jij nog steeds als lieve tante beschouwt.

Vreselijk voor jezelf.



Wat een vreselijk verraad.
Alle reacties Link kopieren
TO,



In je openingspost vraag je hoe je uit deze situatie komt maar in al je reacties lees ik nergens dat je dit ook werkelijk wilt.

Deze man gaat zijn gezin never nooit voor jou verlaten, ondanks al zijn mooie praatjes en beloftes. Hij maakt jou op deze manier totaal afhankelijk van hem maar zal je keihard laten vallen als het vuur hem te heet onder zijn voeten wordt. Jij zult dan de slechte vrouw zijn en je vriendin kwijtraken en waarschijnlijk ook je eigenwaarde.

Hoeveel je ook denkt van hem te houden, dit is niemand waard..



Ik begrijp dat het moeilijk voor je is. Ik vind hem een lul en jou naief. Alleen jij kunt de beslissing maken er mee te stoppen en voor jezelf te kiezen. Geen stiekem gedoe meer, niemand meer kwetsen, zelf een kans op geluk.. Er zijn meer voordelen aan breken dan nadelen...



Succes met het maken van de juiste beslissing..!
Chrissie, wat een mooie post, de liefde voor je dochter spat er vanaf!
TO, ik heb er nog eens goed over nagedacht, ondanks de kans op herkenning ga ik je mijn verhaal vertellen.



Toen ik 21 was had ik een relatie met een 18 jaar oudere man, gescheiden met 3 jonge kinderen.



Ondanks dat hij vrij was, moest deze relatie geheim blijven. Voor zijn kinderen, niet voor de buitenwereld, waar zijn kinderen geen deel van uitmaakten. Op zich begreep ik dat wel, je gaat je nieuwe vlam niet direct aan je kinderen voorstellen. Hij kwam bij mij thuis, kende mijn ouders ( die grote moeite hadden met deze relatie en achteraf terecht ) of ik ging naar hem.



Maar ook na 2 jaar relatie, mochten de kinderen het niet weten. Als ik daar was, mocht ik geen telefoon opnemen als hij toevallig op het toilet zat. Hij beloofde me gouden bergen, ooit zouden zijn kinderen het weten en zou hij met mij een gezin starten. We spraken over samenwonen... toen puntje bij paaltje kwam, toch maar weer niet. Niet samenwonen, ook geen gezin samen. Als ik dan zei er goed over te willen nadenken, omdat ik wel een kinderwens had, dan draaide hij weer bij en praatte weer in mijn straatje.



Het heeft me uiteindelijk een half jaar gekost los te komen van hem, want ik hield wel van hem. Ik wilde zo graag geloven dat hij ook van mij hield en dus geloofde ik ook alles wat hij mij beloofde. Het was namelijk precies wat ik wilde horen!



Op de dag dat hij zei dat hij me zou laten gaan als ik iemand tegenkwam die wel graag kinderen met me wilde( ja, inderdaad, bijna exact dezelfde woorden als jouw ' vriend'! ), was ik er klaar mee. Ik heb gezegd dat hij niet op dat moment hoefde te wachten, trok mijn jas aan en ben gegaan. Ik was in-en-in verdrietig en had het gevoel dat ik alles kwijt was, behalve mijn eigenwaarde. en dat laatste heeft me er wel doorheen gesleept.



Ik hoop dat jij de kracht vindt om uit deze relatie te stappen, het is moeilijk, maar niet onmogelijk!
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd janejane.
Alle reacties Link kopieren
quote:cambani schreef op 02 mei 2012 @ 23:02:

Hij heeft het niet verteld in overleg met mij, het is het allemaal niet waard. We gaan verder met onze relatie tot ik iemand ontmoet waar ik een gezin mee wil dan zal hij me laten gaan.wie voegt deze toe aan de smoezenlijst?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Liselotte4 schreef op 03 mei 2012 @ 12:40:

[...]





Lieve cambani,



Dat hij het niet zou vertellen had ik wel verwacht. Makkelijk ook dat jij hem de uitvlucht hebt gegeven.



Opmerkelijk in je tekst vind ik de zin: dan zal hij je laten gaan.

Ik heb een relatie waar ik in heb gezeten nog nooit zo omschreven.

Je hoort beide zelfstandig te zijn in relatie de een hoort niet afhankelijk te zijn van de andere.

Denk daar eens overna.



Ik hoop dat je snel een vrijgezelle vent tegen komt van jouw leeftijd. Wellicht lees je dit topic dan ooit nog eens terug en begrijp je ons advies.





eigenlijk hoop ik dat TO een poosje op eigen benen leert staan, volwassen wordt. Noem het wijs worden en minder naief.



OMG



"we" kunnen het haar heel hard kwalijk nemen, de bevriende familie zo hard bedonderen maar TO is echt het naiefste domste gansje van het forum. Deze man is zo fout, zo godsgruwelijk fout.



wat als zijn dochter dit zou doen/overkomen?? dan zijn de rapen gaar denk ik.



Gatver, wat een creep.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
TO is geen gansje. Ze is nog maar 19. Give her a break.
Alle reacties Link kopieren
quote:anouar schreef op 03 mei 2012 @ 21:14:

TO is geen gansje. Ze is nog maar 19. Give her a break.



Give her a break? Zij liegt en bedriegt! Ze weet dondersgoed waar ze mee bezig is, maar vindt haar eigen verliefdheid belangrijker. Ze overziet de gevolgen van haar leugens niet, dat maakt haar naast een vals secreet zonder meer een dom gansje.Ze is pas 19, klopt.

En ja: die vent is een roofdier dat waarschijnlijk op erg jonge meisjes valt. Maar als je 19 bent kun je goed echt wel van fout onderscheiden. Persoonlijk denk ik dat TO niet al te slim is. Ik denk ook zeker dat ze in de val is gelokt door dit roofdier. Maar ze gaat, ondanks alles, ondanks dat ze weet wat ze aanricht, door met haar bedrog. Als ze dit topic gevolgd heeft en enig verstand zou hebben, dan zou ze op zijn minst vraagtekens bij die 'enorm diepe liefde' gaan zetten. Maar nee.... Dom, egoistisch rotgansje dus.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vraag me niet af hoe lang ze nog door denkt te gaan met deze misstand. Ze zal al snel te oud worden voor zijn smaak en gaat hij opzoek naar een nieuw slachtoffer. Wat een narigheid voor dat gezin van dat misbaksel, te moeten merken dat je vader eigenlijk een walgelijk roofdier is lijkt me afschuwelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:cambani schreef op dinsdag 24 april 2012 08:50 Ik was bijna 18 dus niet echt minderjarig.Ik voel me er echt zwaar klote over maar ben ondanks dat van hem gaan houden en dat maakt alles zo moeilijk. Hij zegt dat hij met me samen wil zijn uiteindelijk, als alle kinderen het huis uit zijn. Mijn vriendin woont alleen maar haar broertje nog niet. Maar heel snel dus wel en dan gaan we samenwonen en kinderen krijgen zegt hij. Ik weet dat hij het meent maar weet niet of het eerlijk is als ik denk aan zijn vrouw en mijn vriendin maar aan de andere kant ze verdienen toch ook de waarheid en dan zou ze hem toch niet meer willen. Waarom dan dat ik niet met hem verderga. Mijn vriendin zou natuurlijk woedend zijn maar heel misschien uiteindelijk.bijna geen een man verlaat zijn vrouw voor een minares. Dus wat maakt jou zo bijzonder? Juist ja. Niks!
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
quote:lilaemme schreef op 03 mei 2012 @ 23:07:

[...]





Give her a break? Zij liegt en bedriegt! Ze weet dondersgoed waar ze mee bezig is, maar vindt haar eigen verliefdheid belangrijker. Ze overziet de gevolgen van haar leugens niet, dat maakt haar naast een vals secreet zonder meer een dom gansje.Ze is pas 19, klopt.

En ja: die vent is een roofdier dat waarschijnlijk op erg jonge meisjes valt. Maar als je 19 bent kun je goed echt wel van fout onderscheiden. Persoonlijk denk ik dat TO niet al te slim is. Ik denk ook zeker dat ze in de val is gelokt door dit roofdier. Maar ze gaat, ondanks alles, ondanks dat ze weet wat ze aanricht, door met haar bedrog. Als ze dit topic gevolgd heeft en enig verstand zou hebben, dan zou ze op zijn minst vraagtekens bij die 'enorm diepe liefde' gaan zetten. Maar nee.... Dom, egoistisch rotgansje dus.Dus dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch zo blij dat ik niet zo'n engerd ben tegengekomen op mn 17de die verklaarde me 'leuk' te vinden. Ik was altijd op zoek naar vaderfiguren, altijd beetje verliefd op veel te oude mannen... Wat ben ik blij dat die daar nooit wat mee hebben gedaan. Ik had waarschijnlijk ook geen 'nee' durven zeggen, ik was veel te overdonderd geweest door 'wauw eindelijk aandacht!'



Zoek hulp Cambani. Ga naar de huisarts en vertel. Dit is niet een geheim wat je alleen aan kan. Je wordt gewoonweg misbruikt en emotioneel mishandelt. Dit is geen liefde! Als het liefde was, had de beste man NOOIT wat met je gedaan, omdat hij weet dat het een zeer ongelijkwaardige relatie is...
Hij heeft je bij de tang, zolang jij verliefd op hem blijft zul jij niet op zoek gaan naar een andere leuke man die wel wil samenwonen en kinderen wil krijgen. Begrijp je dat dan niet?

En hoezo is deze 'liefde' groter dan het bewust pijn doen van je vriendin en haar moeder? Betekenen zij dan zo weinig voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Meisje toch...
Alle reacties Link kopieren
quote:anouar schreef op 03 mei 2012 @ 21:14:

TO is geen gansje. Ze is nog maar 19. Give her a break.



Dan had ik een ander beeld bij gansje, 19 en dit gedrag is voor mij een gansje;)



Het puberbrein, en daar valt TO in:



Ik quote daaruit:

Help, een puber!

Het menselijk brein is pas rond het 25e levensjaar

volgroeid. Tot die tijd maakt het brein allerlei

ontwikkelingen door. Een meisje van 18 jaar kan heel

zelfstandig overkomen en zich ook zo voelen, maar

soms ronduit kinderlijk gedrag vertonen. Dit heeft alles

te maken met de werking van het puberbrein. De term

‘puberbrein’ geeft volgens de schrijvers van het boek

dan ook aan dat de hersenen zich nog tot het 25e

levensjaar ontwikkelen.





TO haalt een heel gezin onderuit, foute aktie. Maar dit gansje is zeer onder de invloed van een man die het slim speelt, hij heeft dit gansje volledig in zijn macht, maar dan ook echt volledig.



aan de ander kant trappen ook 20jarigen, 30 jarigen en 40 jarigen nog in dit soort smoezen,



Voor haar is hij alles, en ze neemt alles aan voor zoete koek. Daar kan ik en kunnen wij heel boos over worden maar ze is echt nog zoooooo jong en deze man is zooooooo'n lul, daar valt niet tegen op te forummen.



medelijden met TO, met de vrouw en dochter van de lul. Met alle3 evenveel (maar anders) medelijden.



(exit voor mij, TO gaat het niet snappen, hoort nbij het puberbrein)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Dat is eigenlijk ook wat ik wilde zeggen, Suus, zoals jij het beschrijft doet veel beter recht aan het "gansje"-begrip.



Ze is nog zo jong, om welke reden dan ook ontvankelijk voor een vaderfiguur. Damn, ze hoort bezig te zijn met hippe stages op Ibiza of wereldverbeteren in Tanzania. Dromen, feesten, leven!!



Niet wachten op een berekenende manipulator die ze vroeg of laat bitter gaat verwijten dat hij haar jeugd gestolen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO,



Ik heb in jouw situatie gezeten. Ik was 19 en had een relatie met mijn oom (om de situatie nog wat smeuiger te maken). Ik wist dat het niet kon, maar ik zat in mijn hoofd te dromen van scenarios waarin we toestemming zouden vragen aan de koningin om te trouwen. Stiekeme ontmoetingen, bij hem slapen onder het mom dat ik ging helpen hem verhuizen. Hij was 49 en had een relatie. Het voelde zo goed en zo fijn. Hij had precies de juiste woorden, hield van me, ik was zijn soulmate. Ik heb anderhalf jaar een relatie met hem gehad. Zelfs nadat hij ineens getrouwd was met zijn vriendin kon ik nog niet stoppen. Het voelde immers zo goed. Pas na anderhalf jaar kon ik ermee stoppen.



Ook ik wist 100% zeker dat het goed zat, en dat het echte liefde was maar dat de omstandigheden zo waren dat we niet voor elkaar konden kiezen. Hij was zo oprecht naar mij en zo lief.



Maar meisje. Dat is niet waar. Hij was een man die gebruik maakte van een onschuldig meisje. Jij was nog maar 17 toen het begon. Komop. Dat is niet gelijkwaardig. Tuurlijk zal hij wat voelen voor jou, maar het is geen oprechte en gelijkwaardige liefde die je hopelijk nog wel zult meemaken. Hij is een volwassen man die zich waarschijnlijk dondersgoed beseft dat hij misbruik maakt van iemand. En dat onder het mom van "maar ik hou zo van haar". Ik las ergens iets van dat hij je echt los zal laten wanneer jij de ware vindt. Maar jij vindt de ware niet wanneer jij met hem bezig blijft. Dan sta je niet open voor iemand anders.



Nu ben ik 35. Spijt ervan heb ik niet. Mocht ik het over kunnen doen dan zou ik er echter never nooit meer in stappen. Hij zal ongetwijfeld gevoelens voor me hebben gehad, maar het is gewoon ongezond. In mijn geval was het mijn oom wat het eigenlijk nog ongezonder maakte (heb ik al gezegd dat ik het excuus gebruikte dat ik hem bijna nooit gezien had tijdens mijn jeugd omdat hij veel in het buitenland woonde. Welk excuus gebruik jij?). In jouw geval is het de vader van een vriendin. Ook ongezond.



Mijn advies aan jou? Stop er morgen mee. Heb een periode liefdesverdriet, maar zie dan in dat het echt niet gezond was. En dat het geen liefde was, maar een oudere man die gebruik maakt van een jong meisje.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Mamiroje, dat is echt heftig. Ik neem aa dat het nooit uitgekomen is? Lastig ook dat hij familie is, dan blijf je m steeds zien...
Alle reacties Link kopieren
Het is voor mijn familie nog steeds een geheim inderdaad. Mijn man en mijn vriendinnen weten er wel van. Het is ook geen trauma voor me, ik stemde er in mijn verliefdheid volledig mee in. Achteraf denk ik dat het gewoon misbruik is geweest. Ik was hartstikke kwetsbaar, jong en naief. Had nog nooit een relatie gehad. Was nog nooit met iemand naar bed geweest. Met 19 ben je op relatiegebied gewoon meestal nog jong en naief. Laat je je makkelijk beinvloeden door iemand die je voor het eerst het gevoel geeft dat er van je gehouden wordt zoals een man van een vrouw houdt. Maar het is niet goed TO. De man gebruikt je.



Weet je TO, eigenlijk maak je je hele leven een beetje tot een leugen. Met latere vriendinnen komt altijd wel een keer het gesprek op "wanneer had je je eerste lange relatie". Dat is nooit iets wat je zo even makkelijk zult bespreken. Ik heb er vaak over gelogen. Telde hem niet mee als relatie of mompelde iets van een wat oudere man rond mijn 19e.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ontzettend lief mamiroje dat je je verhaal hier deelt. Ik hoop dat Canbani er iets aan heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mooie post inderdaad, Mamiroje. Mag ik vragen wat bij jou de knop heeft laten omgaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook. Want ik begrijp zo goed dat ze nu vooral de warmte in haar hart voelt. Het gevoel dat iemand van je houdt is gewoon heel prettig. En dan hoeft het echt niet zo te zijn dat je een slecht thuis gehad hebt en dat je daardoor verlangt naar warmte ofzo. Ik heb hele lieve ouders en ben goed opgevoed. Ik was kwetsbaar omdat ik net gestopt was met mijn opleiding en niet goed wist welke kant ik op ging. Had nog nooit een relatie gehad. Was nog maagd. Hij gaf me voor het eerst het gevoel dat ik een vrouw was.



TO, geloof mij. De pijn van het stoppen, daar moet je hoe dan ook door. Voor jou voelt het namelijk als een gewone liefdesrelatie. Een man houdt van een vrouw. Of je nu stopt, of over een paar maanden. Pijn doet het toch. Probeer het gewoon nu te laten stoppen.



Er zijn ongetwijfeld genoeg liefdesrelaties met een heel groot leeftijdsverschil die wel zullen slagen. Maar niet die van jullie. Hij heeft een verkeerde keuze gemaakt gezien de situatie waar hij in zit en door de manier waarop jullie elkaar kennen (via zijn dochter, jouw vriendin). Jij bent 19 en zit waarschijnlijk op een roze wolk. Hij zou echter beter moeten weten met zijn levenservaring. En dan dat gezwets van je laten gaan wanneer je de ware vindt? Dat is gewoon een manier om je gevoelens te bespelen. En misschien doet hij dat niet eens bewust hoor. Maar nogmaals, hij maakt misbruik van je.
Alle reacties Link kopieren
quote:anouar schreef op 04 mei 2012 @ 22:52:

Mooie post inderdaad, Mamiroje. Mag ik vragen wat bij jou de knop heeft laten omgaan?



Ik heb het laatste half jaar van onze relatie geen seksuele relatie meer met hem gehad. Hij was inmiddels getrouwd met zijn buitenlandse vriendin. Wanneer ik er nu aan denk is het gewoon een soap . Ik had veel telefonisch contact met hem waarin hij me vertelde hoe hij van me hield. Op een gegeven moment realiseerde ik me dat ik niet verder kwam maar dat ik wel verder wilde. Mijn contact met hem belemmerde me om verder te gaan.



Wat apart. Ik denk nooit meer aan die geschiedenis, maar nu komen er veel gedachten terug.



Ik denk dat dit verhaal TO ook niet doet besluiten om te stoppen. Zij voelt de, in haar ogen, liefde en zal op een gegeven moment ook bij haarzelf moeten realiseren dat dit niet haar toekomst hoort te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven