Waar leuk uitgaan in Tenerife?

03-04-2012 10:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin mij wil ik een paar dagen naar Tenerife gaan in mijn eentje.

Lekker de hele dag bakken op het strand en 's avonds lekker stappen.

Maaaaaaaaaaaar waar in Tenerife moet ik zijn? Waar zijn mooie stranden, leuke clubs? Is het al mooi weer begin mei op Tenerife? Ik ben 46 hou van stappen maar wil niet tussen de pubers zitten of tussen de bejaarden.

Welke clubs zijn er in Tenerife waar allerlei leeftijden komen, en waar goede muziek is ( ik hou van dance, trance).
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je in ieder geval niet naar Los Cristianos. Daar waren wij vorig jaar en zaten voornamelijk bejaarden (scootmobielen verhuur) en gezinnen met kleine kinderen, vaak ook met opa en oma erbij.

Ik vond het echt een dooie bedoening.

Mensen waren super vriendelijk, eten/drinken was goedkoop maar het was allemaal niet erg bruisend.
Alle reacties Link kopieren
Tenerife lijkt mij nou niet echt het uitgaanseiland voor 40+ers... ik denk dat je van een koude kermis thuis komt als je houseclubs zoekt. Zeker in mei vind je er alleen gezinnen en bejaarden en in het hoogseizoen veel meer jeugd. De meeste "clubs" draaien de standaard top40 troep.
Alle reacties Link kopieren
Op zich vind ik top 40 troep ook niet heel erg hoor. Maar ik wil niet tussen de pubers zitten, dat is het meer.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn in april/mei op Lanzarote, mallorca en gran canaria geweest de afgelopen jaren maar de clubs zijn dan echt leeg...
Nou zit ik al jaren niet meer in het stapcircuit, maar wat ik me er nog van herinner:



Beginnen bij C.C. San Telmo, in los Cristianos aan het strand van las Vistas. Het is een verzameling van leuke restaurantjes en barretjes, waarvan de meest bekende Casablanca is.



Daarnaast zijn er nog wat mooie clubs die wel verspreid van elkaar liggen. De wat meer rustige clubs zijn Magic en Budda en om te dansen kun je naar Tibu en el Faro Chill Out.



Daarnaast zijn er nog ontelbaar veel andere uitgaansgelegenheden, teveel om op te noemen.
Heb je vast al gezien......
Alle reacties Link kopieren
Je hebt de bananen garden dat is s,avondspits een restaurant en namate het later in de avond is wordt het een dancing



Een Hollandse café zit er ook ,,flying dutch man,,



Bijna ieder restaurant of terras heeft live music





Mocht je van koffie houden met een likeur er in. ,,likeur 43,,

Moet je een baraquito bestellen. Echt heerlijk

Weet niet of je naar loscristianos gaat dat is een gezellig dorpje waar de spanjaarden wonen

Mocht je van vis houden dan is het eerste restaurant na de tunnel op de boulevard van americas naar los cristianos een aanrader



Veel plezier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven