En nu ben ik het zat... Ik wil naar de zon!!

09-05-2012 20:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,



Ik realiseer me heel goed dat het misschien onmogelijk is wat ik me nu weer in mijn hoofd heb gehaald... Maar toch wil ik graag jullie hulp vragen bij het volgende



Ik ben namelijk heel erg toe aan een paar dagen zon, relaxen en niks doen maar met name ZON. Wegens omstandigheden is het voor mij niet mogelijk om bijvoorbeeld een weekje naar een tropische bestemming te vliegen dus... Heb ik nu bedacht dat ik graag met een vriendin voor een lang weekend naar een zonnige bestemming wil rijden (heb een zuinig autootje).



De bestemming waar ik naar op zoek ben voldoet aan de volgende eisen:



Max 800 km van regio Rotterdam (dus max 7 a 8 uur rijden)Ongeveer een graad of 20+ en zonnig (warmer mag natuurlijk ook)Liefst aan een meer/ strand en anders een camping/ park/ hotel met zwembad



Omdat we slechts 3 a 4 dagen weg willen hoeven we niet lang van tevoren te reserveren en kunnen we dus het weerbericht checken en zo een weekend uitkiezen waarin het mooi weer lijkt te worden op de bestemming.



Nogmaals.. Ik weet dat het misschien onmogelijk is wat ik wil maar ik ben heel benieuwd of de mensen die ervaring hebben met autovakanties misschien een mooie plek te binnen schiet! Heb zoooooveel zin om er even tussenuit te gaan!



Alvast bedankt voor het meedenken
Alle reacties Link kopieren
De Cote d'Azur!
Alle reacties Link kopieren
Frankrijk is nog te fris aan de kust. Ik geef je met de auto weinig kans.



Voor ongeveer 80 á 100 euro kun je met transavia naar Barcelona of Girona vliegen. Zie www.transavia.nl Pak vanaf Girona de bus naar de kust of blijf in Barca.



Boek een goedkoop hotel of appartement via www.booking.com, www.agoda.com, www.hotelkamerveiling of www.wimdu.nl
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
cote d'azur is wel iets verder dan 9 uur rijden...
Alle reacties Link kopieren
quote:hannajohanna78 schreef op 09 mei 2012 @ 21:07:

cote d'azur is wel iets verder dan 9 uur rijden...Ja al snel een uurtje of 13... Dat is me net iets te lang voor 4 dagen
Alle reacties Link kopieren
Nog even verder gegoogled...Denken jullie dat zoiets: http://www.gofun.nl/BBLM9 ook bestaat voor volwassenen?



Is in september slechts 49 euro p.p. daar kan geen autoreis tegenop..
Moet wel lukken, maar wel even heel goed plannen met het weer, even 5 verschillende weer sites bekijken voor de langere termijn. Het is hier in NL nu ook al 20 graden. Moet lukken in het zuiden.



Je moet wel mazzel hebben, anders wordt het natuurlijk een ander verhaal, maar dat is eigenlijk in veel gebieden, toch?
Alle reacties Link kopieren
En welke bestemming stel je voor Kapitein?
Is omgeving Berlijn een idee? Het heeft een landklimaat, dus het is er vaak warmer dan hier. Kennissen van ons zaten op koninginnedag in Weimar en hadden er 28 graden.
Alle reacties Link kopieren
Ja mooi daar
quote:Ikbenanoniem schreef op 09 mei 2012 @ 22:33:

Is omgeving Berlijn een idee? Het heeft een landklimaat, dus het is er vaak warmer dan hier. Kennissen van ons zaten op koninginnedag in Weimar en hadden er 28 graden.!! WOW !!
Alle reacties Link kopieren
Berlijn is in ieder geval goed aan te rijden... Maar is het ook een plek waar je kunt relaxen aan een zwembad in je bikini? Heb geen idee hoor.. Ben er nog nooit geweest.
Ik zou via Ryan Air een lang weekend naar Ibiza gaan, voor ca 90 euro retour kan dat al. Trolley meenemen zodat je geen koffer hebt (is duur bij ryan air) en gaan!



Vliegen op Malaga voor die prijs is ook een leuke optie, is iets verder van de kust.
Vanaf Weeze dan he.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beschuitje357 schreef op 10 mei 2012 @ 11:28:

Berlijn is in ieder geval goed aan te rijden... Maar is het ook een plek waar je kunt relaxen aan een zwembad in je bikini? Heb geen idee hoor.. Ben er nog nooit geweest.





Ze hebben daar in de buurt wel het het grootste tropich paradijs van Europa



Berlijn's tropisch paradijs



Maar of dat nou is wat je zoekt?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha euhmm nee... Dat is niet helemaal de bedoeling Liefst een plek zonder clowns etc..
Alle reacties Link kopieren
Kun je trouwens niet beter ergens naar toe vliegen met bijv. Ryanair? Helemaal als je flexibel bent in data hoeft dat geen drol te kosten en je kunt wel een stuk verder.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind de suggestie van sushilala helemaal niet zo gek! Heb er zelfs al tickets gevonden voor ¤60,- naar Ibiza dus hou het even in de gaten...



Weten jullie of je in de buurt van Weeze (Dusseldorf) je auto gratis neer kunt zetten?
Op t vliegveld kost parkeren zo'n 7 euro per dag. Volgens mij kun je niet in de buurt parkeren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven