afgezeken op een forum

12-05-2012 17:49 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
in mijn TO staat een forum niet dit forum

ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic

ik schreef

in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get

de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you

face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect

de reactie

Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was

houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?

als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?

waarom zegt de reageerder dan wat anders?

wat denken jullie hierover?
quote:redband schreef op 12 mei 2012 @ 18:09:

En wat heb je op fok forum te zoeken?

( ga nu uit nieuwsgierigheid even verder lezen)

Googelen op je tekst doet wonderen.Gaat gezellig mee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:redband schreef op 12 mei 2012 @ 18:09:

En wat heb je op fok forum te zoeken?

( ga nu uit nieuwsgierigheid even verder lezen)

Googelen op je tekst doet wonderen.Oh, haha, mosterddddd
quote:Fame schreef op 12 mei 2012 @ 18:12:

[...]

Gaat gezellig mee.Oh, ik hoef niet de link neer te zetten?
Het afzeiken is niet hier gebeurd?? Das ook voor het eerst.
Je bent op dat andere fokrum lid sinds gisteravond 23.16 en hebt al 133 posts geplaatst? Tjonge, je zal dan best indruk maken!
quote:redband schreef op 12 mei 2012 @ 18:13:

[...]

Oh, ik hoef niet de link neer te zetten?Nee, eerste link Viva, tweede dat andere forum. Haha.
quote:Fame schreef op 12 mei 2012 @ 18:15:

Je bent op dat andere fokrum lid sinds gisteravond 23.16 en hebt al 133 posts geplaatst? Tjonge, je zal dan best indruk maken!Bezigheidstherapie.
Trek je niet zoveel aan van een onbeschofte klojo op een forum. Waarschijnlijk is dat zijn enige vreugde in het leven. Vanavond staat hij weer huilend voor de spiegel zijn jeugdpuistjes uit te drukken.

[...]

Nee, eerste link Viva, tweede dat andere forum. Haha.Ach heb even op de openingspost zitten googelen, de eerste paar woorden.
Ik op de reactie.
Ik denk dat dit een eerste gevolg is van de verplichte eigen bijdrage in de geestelijke gezondheidszorg.

[quote]de reactie

Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was [\]

Ik zou eerder zeggen de vierde vierentwintigste ....

Als je je op het FOK forum begeeft moet je stevig in je schoenen staan en tegen een stoot(je) kunnen,kan je dat niet moet je er weg blijven...

Aan het aantal postings te zien ben je niet meer dan een aandachtsg**l mokkel,en daar lusten ze wel pap van je..!
Je hebt het nog steeds druk daar.
Pas maar op, straks komen ze met zijn alle hierheen.
quote:Karan schreef op 12 mei 2012 @ 17:51:

Ik snap dr geen kont van, van dat verhaal van jou
Lees hier de hele discussie ....

FOK forum ....

Of je er vrolijk van wordt ....
Hi Ragweed, bij het googlen kom ik weleens dingen tegen van fokforum. Ik vind het fokforum hartstikke stom. Er zitten allemaal doorgefokte steroïde gebruikende bodybuilders op die chickies gebruiken en allerlei andere rare gasten.

Geen goede plek om advies te vragen en een hele slechte plek om aandacht te krijgen.

De reacties bij de Viva zijn weleens hard (en grappig), maar er zitten ook veel goede serieuze reacties bij.

Wat is eigenlijk je vraag?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:juliaaana schreef op 12 mei 2012 @ 18:10:

Heel vaak is het best logisch dat iemand hier afgezeken wordt.

Heel gek, maar het klopt vaak!n mijn TO staat een forum niet dit forum

Je bent op dat andere fokrum lid sinds gisteravond 23.16 en hebt al 133 posts geplaatst? Tjonge, je zal dan best indruk maken!133? Oo;; Wat ik me kan herinneren is dat ze het daar niet hebben op de "lief dagboek" postgehalte / aantal, zou die reacties ook wel kunnen verklaren.
Lieve lieve meid, wat is dit erg voor je.

Dat je niet begrepen wordt is natuurlijk ruk en dat vind niemand leuk.

Misschien is het een idee om zelf een forum te beginnen, met zeer duidelijke regels, die jijzelf verzint.

Bijv: Dat de mensen niet mogen uitdagen en altijd naar de mond van de topicopener moeten praten en zeker geen andere meningen erop na moeten houden. Daar zou ik een ban opzetten. (dit zijn mijn verzinsels, jij weet vast vele betere)

Doe je voordeel uit mijn advies, sterkte en heel veel
quote:viva-amber schreef op 12 mei 2012 @ 18:42:

Hi Ragweed, bij het googlen kom ik weleens dingen tegen van fokforum. Ik vind het fokforum hartstikke stom. Er zitten allemaal doorgefokte steroïde gebruikende bodybuilders op die chickies gebruiken en allerlei andere rare gasten.

Geen goede plek om advies te vragen en een hele slechte plek om aandacht te krijgen.

De reacties bij de Viva zijn weleens hard (en grappig), maar er zitten ook veel goede serieuze reacties bij.

Wat is eigenlijk je vraag?

er zijn ook vrouwen die daar posten en die gaan goed met ze om :s

houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?

als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?

waarom zegt de reageerder dan wat anders?ik zal dit ook in mijn TO plaatsen
Ah, FOK dus. Ik zou me d'r weinig van aantrekken.

Je hebt nou eenmaal forums en forums. Op het ene forum blijft iedereen altijd even aardig en mekaar over de bol aaien, dat zijn meestal lotgenotenforums over HSP of constitutioneel eczeem of zo. Op andere forums komt men vooral om eens even fijn los te kunnen gaan en anoniem dingen te kunnen roepen die ze thuis niet eens zouden durven denken, daar is FOK een mooi voorbeeld van. Het VIVA-forum hangt zo'n beetje tussen die twee in.

Als je het niet leuk vindt om afgezeken te worden kun je je dus beter niet begeven op forums van de tweede categorie. En als je dat dan toch doet moet je hier niet komen huilen, je hebt je daar immers zelf aangemeld en je in de 'discussie' gemengd. Jammerdebammer.
quote:redband schreef op 12 mei 2012 @ 18:17:

[...]

Ach heb even op de openingspost zitten googelen, de eerste paar woorden.op mijn woorden googelen dat is best wel creepy
Het klinkt alsof je een beetje mensenkennis kan gebruiken m.b.t. mannen.
quote:Eclair schreef op 12 mei 2012 @ 19:07:

Het klinkt alsof je een beetje mensenkennis kan gebruiken m.b.t. mannen.

in mijn TO dacht ik dat ik het eindelijk snapte

maar hoe bedoel je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven