Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Bah zeg, wat een weer..Gelukkig wel droog over. Training voor vanavond is afgelast, nou ja, kunnen we tenminste op een normale tijd eten straks.

Bijna Dolphine! Jij zit vanaf morgen in de zon!!! Heeeeeeerlijk!! Mis je wrs dus wel de kampioenswedstrijd, maar who cares!!! Jij zit in de zon! Bij mijn manager is een hernia geconstateerd. Voor hem hartstikke vervelend natuurlijk, wij hopen stiekem dat ie geopereerd moet worden en er een tijdje tussenuit is...slecht he...8 mei moet ie naar de neurochirurg, dan weet ie (en wij) meer. Verder blijken we in juni ergens pas van werkplek te gaan veranderen, dus dat duurt nog even. Dat is ook wel relaxed, dat het nog even duurt. Qua werk loopt het op dit moment vrij lekker allemaal, dus dat mag ook wel even zo blijven.

Voor het geval ik je niet meer "spreek": een heeeeeeel fijne vakantie gewenst! Veel zon en heel veel plezier en lekker leuke dingetjes doen met je ventje!

Nou dat ventje heeft iedereen weer tot het uiterste gedreven vandaag. Wat was dat kind vervelend zeg..... en dwars, gewoon helemaal niks willen. We aten bij mijn ouders, hij wilde niet opruimen, geen schoenen aan doen, niet mee naar huis, etc, etc.... Maar zo dwars dat er echt geen land mee te bezijlen viel. Waarschijnlijk de zenuwen voor de vakantie. Maar wel erg vervelend. Ik heb er hoofdpijn van. Afspraak van vanmiddag was afgezegd dus ik ben vast begonnen met koffers pakken, wasjes draaien. Morgen nog even een stofzuiger en dweil door het huis en dan klaar voor vertrek.

Ben wel blij dat we de regen een weekje gedag gaan zeggen, wat ben ik dit weer zat zeg.

Vanmorgen op het werk clusterbijeenkomst gehad. Weer de hele riedel over de toekomst, ditmaal door de directeur. We gaan het wel zien in 2015, wat het gaat worden, alles op z'n tijd.

Ik weet niet of je het nog leest Dolphine, maar nogmaals een hele fijne vakantie he!! Jammer dat je knul zo vervelend was gisteren, misschien idd toch door de voorbereidingen al etc. Hopelijk is het weer helemaal ok als jullie er zijn!

Welkom terug Dolphine! (vandaag toch?)

Hopelijk heb je een supervakantie gehad, zonder rare dingen en gewoon lekker genoten! Je cluppie iig kampioen, da's natuurlijk al goed nieuws!

Ik lekker gisteren en eergisteren vrij genomen, was heerlijk, maar goed dat ik vandaag weer ging werken..Weer allerlei "drama" bij ons (zieken, ellende etc.), soms is het gewoon niet te geloven hoeveel dingen er gebeuren binnen zo'n kleine groep collega's zeg. ik geloof echter dat er geen dag is dat iedereen gewoon normaal aanwezig is, er is altijd wel iets met iemand, pffffff. Nou ja, het is zoals het is...nu in elk geval lekker weekend!

Jaa, we zijn weer terug. Maar wat is het koud zeg, ik zou zo het vliegtuig weer pakken als dat zou kunnen.

We hebben het in 1 woord heerlijk gehad. De eerste dagen stralend weer, daarna bewolking, maar ook met bewolking was het prima vertoefen aan het zwembad. Vrijdagnacht aangekomen, dus zaterdag was de eerste dag daar. Hotel was kleinschalig, maar prima, eten en service echt goed. Dus we mogen niet klagen. Zoonlief veel vriendjes en vriendinnetjes en ik ook veel aanspraak van ouders, email adressen uitgewisseld met 2 gezinnen.

We zijn 1 dag op jeepsafari geweest, en ochtend naar het stadje side geweest en zoonlief is op een bananaboot geweest. Verder hebben we ons in en rond het zwembad vermaakt. Gisteren om 18:20 geland op schiphol, opgehaald door mijn ouders en onderweg naar huis wat gegeten.

Nu draait de wasmachine, ging de wekker al weer om 7 uur want zoonlief moest om 9 uur uit voetballen. Hij was niet helemaal fit vanmorgen, maar dat ben ik ook nog niet hoor.

Heb zoonlief inmiddels naar zijn vader gebracht en boodschappen gedaan en nu lekker languit op de bank. Heb nog even gekeken of er hier in de buurt nog bevreidingsfestivals zijn, dat is niet het geval, dus ik hoef nergens meer heen vandaag en morgen ook niet, want mijn knul wordt thuis gebracht.

En zo zitten we al weer razend snel in het ritme, helaas, want dat vakantiritme beviel me eerlijk gezegd prima.

Maandag weer aan het werk, dat zal niet meevallen na een week niks doen, ben zeer benieuwd wat me te wahcten staat.

Wauw Dolphine, dat klinkt echt heerlijk, jullie vakantie..

En dan terugkomen als het hier zo fris is en helemaal niet "gezellig weer"! Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent wat je op het werk te wachten staat, het lijkt altijd alsof er zo vreselijk veel gebeurd als je er even niet bent! Heb je wel lekker kunnen uitrusten? Vakantieritme is zálig en altijd zooo jammer eigenlijk, dat je wanneer je thuis bent gelijk weer in dat andere ritme zit (moet zitten, kan ik beter zeggen). Zucht..

Hier wel bevrijdingsfestival, misschien straks nog even heen, als iemand mee wil..mijn vriendin moest vandaag werken, maar zou het nog laten weten wanneer ze klaar was, of ze nog puf had, haha. Ach, en als dat niet zo is, ook niet zo erg. Vreselijk ongesteld, heb er echt een beetje last van en ben eigenlijk gewoon vreselijk lui. What's new??!!

Hier dus helaas geen bevrijdingsfestival. Ik zag net alain clark op journaal op het festival in zwolle. Leuk hoor. Jammer dat ze er hier niks aan doen. Er was alleen geranium markt vanmiddag. Ik ben lekker binnen gebleven.

Ga straks wel even naar de classics night. Daar heb ik wel zin in als afsluiting van de vakantie. Morgen lekker niet naar hoorn rijden, dus morgen nog een klungeldagje en dan maandag weer aan de bak.

Jammer scarlet, ik had best met je meegewilt. Volgende keer maar eens afspreken, lijkt me erg gezellig.

Kalm zondagje hier.Was wel weer een vroegertje, mijn knul moest honkballen in Leeuwarden, zal nu bijna wel weer thuis komen. Gisteren niet meer weggeweest, mijn vriendin had niet zo'n zin meer en het begon hier nog te regenen ook, jammer hoor. Zag wel op de regionale tv nog allerlei beelden van het festival en dat zag er toch weer erg gezellig uit hoor. Ook niet zo druk als andere jaren (vanwege het weer natuurlijk), vorig jaar hebben ze op een gegeven moment zelfs de toegang tot de stad moeten afsluiten zo druk was het. Kunnen we trouwens best doen Dolphine, volgende x! Lijkt mij ook heel gezellig.O daar is mijn knul, ben benieuwd hoe het was en of ie uberhaupt gespeeld heeft (20 man in het team nu..belachelijk toch..maar ja, kan niet anders he)

Hoe was jouw avondje uit? Inderdaad een héle goeie afsluiting van de vakantie! En morgen helemaal weer de normale routine.

Dinsdag weer voor het werk/projectje op pad, naar Nijmegen dit x. Pfff, ook zo lekker naast de deur altijd...

O, ze hebben gewonnen met 15-10 en hij heeft de hele wedstrijd gespeeld. Da's mooi! En nu heeft ie harstikke honger natuurlijk, dus ga even iets in de oven "gooien" voor het "jochie", haha. Fijne zondag nog!

Gaan we doen de volgende keer scarlet, het zag er idd erg gezellig uit op tv.

Je knul inmiddels voorzien van eten? haha top trouwens dat hij een hele wedstrijd heeft gespeeld.

Hier ook een luie zondag, aan het bijkomen van een gezellig stapavondje. Blijft leuk, die classics feesten.

Moet nog strijken, maar heb zo geen zin..... hahaha. ga het toch maar doen, want het wordt alleen maar meer zo.

Morgen drukke dag voor de boeg, veel afspraken. Zoonlief gaat op schoolreis naar duinrell. Gelukkig kan mijn moeder hem ophalen bij de bus om 5 uur, want dat ga ik niet redden. Moet uit hoevelaken komen eind van de middag. Ook zo lekker naast de deur. NOT.

En Dolphine, nog braaf aan de strijk gegaan gisteren? Ik heb het ook maar weer gedaan, is het tenminste weer weg he..

Je mannetje had er trouwens prima weer bij vandaag zeg, tenminste, hier was het best lekker, zonnetje ook. Heeft ie het leuk gehad?

Kreeg vanmiddag, ik was al thuis, nog "goed" nieuws: Nijmegen gaat morgen niet door. Lekker! Was de manager die belde, op het laatste moment is toch besloten het niet door te laten gaan, omdat er nog zoveel problemen rond project zijn. Vin'k helemaaaal niet erg. Nu gewoon lekker werken en op een normale tijd thuis. Collegaatje gaat woensdag met vakantie, dus het kwam eigenlijk al helemaal niet uit dat ik er een dag niet zou zijn.

Door de overwinning van de honkbalmannen zijn ze ineens geklommen naar de 2e plaats, lekker! Maar de nr 1, waar ze nog niet tegen gespeeld hebben, kunen ze waarschijnlijk niet aan, die hebben alles tot nu toe nog dik gewonnen, terwijl zij er al 1 van een andere club hebben verloren. In elk geval begint het seizoen een stuk beter dan vorig jaar. Toen sloten ze het seizoen wel redelijk goed af, nu hopelijk niet net andersom, whoehaha!

Hier alles weer bij het oude hoor. Zoonlief heeft het erg leuk gehad in duinrell, die zit nu nog even achter de playstation en gaat zo lekker onder de douche en naar bed.

Ik was pas tegen 6 uur thuis, maar heb wel dat gezin afgesloten, en dat binnen een half jaar, want was in september pas begonnen.

Het viel me erg mee op het werk, geen ellende, geen drukte etc. Ze hebben zich dus goed gedragen. Ben wel druk geweest met afspraken en morgen ook, maar dat is niet zo erg.

Ik heb trouwens wel een stijve nek, al vanaf zaterdagmiddag, nek en schouder doen zeer en daardoor ook hoofdpijn. Slik al een paar dagen spierverslappers, en het gaat wel iets beter, maar nog niet pijnvrij. Niet fijn.

Fijn scarlet, dat je niet naar nijmegen hoeft. Gewoon lekker werken is ook niks mis mee.

Gelukkig Dolphine, dat je geen rare dingen aantrof op je werk. Geen rare beslissingen genomen oid, altijd fijn!

Vervelend trouwens zeg, die stijve nek. Dat is echt irritant, ik hoop dat het snel beter wordt.

Het was vandaag erg rustig op het werk, zo maf, altijd hollen of stilstaan bij ons. Nou ja, altijd, vaak. De dag is omgekropen.

Nu collega met vakantie, waarschijnlijk daardoor wel weer wat drukker (en nu dus hopen dat het niet doorslaat naar de andere kant, haha). Op de één of andere manier kon ik me niet concentreren vandaag, blunderde met van alles (gelukkig niets dramatisch, hihi), maar waarom? Geen idee! Men ging al suggereren dat er van het weekend vast iets gebeurd moest zijn, of dat ik verliefd ben ofzo, maar (helaas), niets van dat al!

Echt stomme dingen, naar de printer lopen, terwijl ik helemaal niets geprint had, koffie halen, iemand vragen wat ie wil en dan bij de automaat totaal vergeten zijn wat het ook weer was..PFFFFF!! Ben wel weer vaak wakker s nachts, misschien toch ook wel wat slaaptekort? Of zouden het hormonen zijn?

Bweeeehhh, hoop dat het snel weer "normaal" (hihi) is!

Zo latertje vandaag. Maar niet bewust, want ik had in de planning om vroeg te gaan slapen. Ik ben zo moe.... Zoonlief ook trouwens, die is niet naar kickboksen geweest omdat hij zo moe was.

Vandaag weer een eind gesprek gehad, gisteren ook al 2. Caseload loopt dus aardig leeg. Daarintegen ga ik wel een training singhs of saftey volgen van 4 hele dagen, dus het komt wel even goed uit. Vandaag overleg met baas gehad en die vond ook dat ik even rustig aan moet doen. Als ik in juni weer 2 gezinnen afsluit wordt het wel tijd voor nieuwe. Maar dat kan ik gelukkig zelf aangeven.

Heb nu 2 zaken vroegtijdig afgesloten, binnen een jaar. Dus ik mag niet te hard gaan, haha. het is ook nooit goed he. Een andere collega wordt achter zijn broek aangezeten dat hij zaken veel te lang laat lopen en ik ben te snel.

Ik lag net op de bank, weer met hoofdpijn vanuit de nek. Morgen sporten en fysio, hopen dat dan de boel weer een beetje los komt.

Maar waar die vermoeidheid toch vandaan komt?

Lijkt me toch juist heel goed, als je een gezin eerder dan gepland kunt afsluiten? Een bonus verdien je! :D

Wel lekker ja, dat je het nu even rustiger gaat krijgen (ik denk trouwens dat je het toch nog wel druk genoeg hebt, haha)

Vervelend zeg, die vermoeidheid en die pijn vanuit je nek.

Hopelijk heeft fysio geholpen? Het is ook wel raar weer trouwens, vind ik, dat benauwde kleffe, bah, niet lekker.

Zou het trouwens niet ook nog vanuit de rug kunnen komen, dat je daar weer wat last van hebt?

Mijn baas gaat voorlopig niet geopereerd worden (he, jammer....hihi). Het gaat nu best goed en ze willen het nu eerst aanzien. Voorlopig zijn we m dus niet een poosje kwijt..

MIjn vrije middag ook weer goed besteed, boodschappen gedaan, konijnenhok verschoont, gestofzuigd en gedweild, haar gekleurd. Jammer, ik hoopte dat ik met kleuren kon wachten tot ik naar de kapper zou gaan (eind vd maand) en dan wilde ik het daar weer es laten kleuren (met wat highlights ofzo, doe ik meestal 1x per jaar), maar helaas, dat ging ik echt niet redden zeg..Die uitgroei!! Voelde me er echt niet happy bij. En nu naar de kapper en kleuren kan gewoon niet qua money, dus tsja...Dan maar deze tussenoplossing.

Ach, zo sneu, ik had vandaag een cliënt aan de lijn, die volgende week bij de arts moet komen voor een herkeuring, iemand met een zeer anstige persoonlijkheid, heel onzeker, al op de PAAZ opgenomen geweest etc en nu in een lang traject bij Dimence. Aan de stem kon je al horen hoe zenuwachtig hij was, is gewoon heel bang dat de arts straks zegt dat ie gewoon weer aan het werk moet. Helaas was de arts afwezig vandaag en er was al afgesproken dat hij zou worden teruggebeld, wasie van de stress gewoon helemaal vergeten. Vroeg aan mij of dat zou kunnen, dat de arts zou zeggen dat hij weer aan het werk moest, tsjaa..ik ben geen arts, dus doe ik geen uitspraak over (voor je het weet wordt je erop aangesproken dat je iets hebt gezegd), Zo triest, hoe iemand dan is en je vraagt je af of dat ooit anders zal zijn. Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk uit zal komen. Het lijkt mij haast dat ie zolang hij nog in behandeling is gewoon volledig afgekeurd moet blijven, maar ja, ik ben geen arts, haha. De regels zijn soms zo belachelijk streng.

Ik ga nog een beetej relaxen, voor het weer tijd is om te gaan koken..

Fysio en sporten hebben voor de nek wel geholpen, die pijn is grotendeels weg. Heb alleen al wel spierpijn zeg.... Pfffff kan wel merken dat ik een hele week lui geweest ben, ging echt moeizaam vanmorgen. En dat mannetje dat ons les geeft heeft zijn prof contract bij fc utrecht binnen, dus die was extra gedreven vandaag leek het wel. Maar goed, ik heb het weer overleefd.

Vanmiddag verjaardagscadeautje voor mijn nichtje gekocht, daar gaan we zaterdag heen (was gisteren jarig). Mijn schoonzus viert het ook zaterdag. Voor heb ik een fashion cheque. Ben heel benieuwd of ze die nog ergen kan inwisselen maar het idee vond ik zelf heel leuk.

De pijn in de nek is wel grotendeels weg, maar het is nog wel stijf en stram en begin ook weer beetje hoofdpijn te krijgen.

Mijn dag nuttig besteed, heb de vakantie foto's op de computer gezet (en de foto's van de carnaval, new castle, schaatsen, hihihi). Gestofzuigd, boodschappen gedaan en nog even de oogjes dicht gedaan een half uurtje.

Eigenlijk ben ik ook heel goed bezig op het werk scarlet, en normaal gesproken juichen ze het toe. Maar door een vreemde financiele constructie (we draaien met onderbezetting en als we dan toch de productie halen kunnen we volgend jaar minder geld krijgen). mag ik even niet te hard gaan. Maar we gaan natuurlijk geen zaken aanhouden als het niet nodig is. Gelukkig heb ik genoeg andere dingen te doen en komen er nog 2 trainingen aan, dus voorlopig uitdaging genoeg.

Ik ben benieuwd wat het weer gaat doen zeg..zou het echt dat noodweer worden wat ze verwachten? Het regent hier nu wel, maar niets van al dat andere wat ze voorspelt hebben. Ik ben in elk geval lekker binnen, haha.

Ja, ik begrijp hoe je dat bedoelt Dolphine, met het budget voor volgend jaar, als jullie het nu met (te) weinig mensen ook goed af zouden kunnen zeg maar..Dat werkt dus precies zo als bij ons.

Leuk idee zeg, zo'n fashion cheque. Zal vast wel lukken toch, dat ie bij jullie ingewisseld kan worden? Lekker gewerkt op zich, maar er zit echt een dip in de aanvoer hoor..Nou ja, daardoor wel tijd voor wat andere uitzoekdingetjes etc, ook wel eens goed.

Morgen gaat de arts die ene client van gisteren terugbellen en hij hoeft niet eens te komen..Zo jammer eigenlijk, als het eerst was voorgelegd aan de arts had ie dat gelijk kunnen zien en zeggen. Nu die man in de stress om niets. Zo jammer, dat niet alle collega's de moeite nemen om in een casus te duiken...Terwijl dat het werk juist zo leuk maakt, anders ben je echt een machine die je kunstje doet..Ik snap dat gewoon niet.

In elk geval alweer bijna weekend, lekker en volgende week een heerlijk kort weekje! Jullie misschien ook verplicht vrij vrijdag Dolphine?

Vrijdag niet verplicht vrij nee. Wel vrij genomen vanwege voetbaltoernooi van zoonlief in hoevelaken. Kan het jochie moeilijk een hele dag met anderen meegeven, dus maar vrij genomen.

Gisterenavond drama met zoonlief. Hij kon niet slapen, waarschijnlijk door de warmte, maar is dan ook niet in bed te krijgen he. Steeds er uit komen en alles wat ik voorstel wil hij dan niet. grrrr, eigenwijs? wel nee........

Vanmorgen teamvergadering gehad. gelukkig is mijn favo (not) collega weer terug van zangerschapsverlof. Dus qua gezeik is het net of ze niet weg geweest is. Of dat nou zo'n goed teken is?

Wel ga ik samen met een andere collega een teamuitje organiseren. We willen iets actiefs. We zullen die mutsen eens aan het werk zetten, woehahaha.

Hier ook nog geen noodweer gezien. Gelukkig zou ik bijna zeggen, want ik moest om kwart voor 6 nog maarssen komen. Was dus al laat genoeg thuis.

Lekker, weekend!! Ik zat vandaag alleen, toch lekker gewerkt en veel gedaan.

Hier helemaal geen noodweer geweest, bij jullie Dolphine?

Fijn dat je toch lekker vrij bent en dus ook een korte week hebt.

Voor mij zelfs maar 21/2 dag.

Heb je al een idee voor een teamuitje in je hoofd? Ik ben benieuwd wat het worden gaat. Vast en zeker geen wellnessdagje, whoehaha! Ging het gisteren wat beter met je mannetje en slapen? Was nog bloody hot he, gisterenavond..echt heel klef.

Maar ja, weekend weer hartstikke koud, ook geen lol an.

Via fb weer contact gelegd met een uit het oog verloren vriend, leuk! Liep zo'n 12 jaar geleden (tjeezzz, wat vliegt de tijd...) stage bij ons en ik had wel een beetje een oogje op m (heb ik misschien wel eens vertelt?) Tikkie jonger wel (jaar of 10), maar er was wel een klik. Kwam hier ook wel over de vloer, was wel altijd een soort van flirten maar nooit iets gebeurd.Geen idee hoe of wat hij nu qua relatie, kan het ook niet uit zijn profiel halen oid, het laatste wat ik van hem weet is dat hij samenwoonde. doet ie vast nog steeds, haha. Of getrouwd ondertussen. Maar daar gaat het natuurlijk helemaal niet om, gewoon leuk om weer even iets van m te horen. Heb natuurlijk wel gevraagd hoe of wat qua relatie, hihi.Nog geen antwoord.

Binnenkort de functioneringsgesprekken, komen ook de competenties weer aan bod en waar je mee aan de gang wilt gaan. Pfff, ik heb echt geen idee gewoon! eerst maar es het bijhorende boekje doorlezen...

Gelukkig had zoonlief afgelopen nacht wel weer goed geslapen. Morgen geen voetbal, dat is wennen zeg..... Niet vroeg op staan, haha. Wel oud papier wegbrengen en daarna naar de verjaardag van mijn nichtje en schoonzus.

Ik volgende week ook een korte week. Maandag een werkdag en dinsdag een training. En dan is de werkweek al weer voorbij.

Vanmorgen weer wezen sporten, was lekker. Woensdag ging het nog niet zo lekker maar vanmorgen was het al beter.

Een hele hoop boodschappen gedaan vandaag, maar moet morgen helaas toch ook weer even, want kaas is op. Grrrr vergeten natuurlijk.

Leuk he scarlet, om weer oude contacten op te pakken. Dat is het leukste van de social media.

Balen van die kaas Dolphine! Lekker zeg, geen voetbal, heb je een beetje kunnen uitslapen? Hier lekker aan de was geweest en verder niet veel bijzonders.

Morgen honkbal thuis, maar ik twijfel om mijn knul kan spelen, denk het eigenlijk niet. HIj heeft sinds laatste training erg last van zijn ribben, net alsof ie iets verrekt heeft, dus bij opstaan, rennen, buigen etc. erge last.Kan hij niet eens. HIj baalt er vreselijk van, vooral nu natuurlijk met die concurrentie om een plek, maar ja...niets aan te doen, vrees ik. Is toch iets wat met rust over moet gaan.

Dat 'oude contactje" woont trouwens nog steeds samen, haha.

Mafkees, had in zijn eerste berichtje gezet dat ie niet getrouwd oid was (ik gevraagd verliefd, verloofd, getrouwd?), maar nadat ik had gezegd dat het laatste wat ik over m had gehoord dat ie samenwoonde en of ie dat dan niet meer deed zei hij dus dat hij dat nog steeds deed. Sorry hoor, maar "of iets dergelijks" daar versta ik toch zeker ook onder samenwonen!

Rustig zaterdagje hier, niet veel puf om iets te doen. Lijkt altijd net of ik in het weekend moet bijkomen van al die dagen zo vroeg opstaan, haha.

Redelijk uitgeslapen vanmorgen tot half 9. Ontbeten met een beschuitje met aardbeien. Daarna oud papier naar school gebracht. MIjn vader had zijn best gedaan, bijna 300 kilo!

Daarna naar de verjaardagen van mijn nichtje en schoonzus geweest. Was weer erg druk, maar wel gezellig. Zoonlief heeft zich lekker vermaakt op de trampoline en later lekker voetballen met een ander jochie. Net gegeten en nu een avondje lekker voor de tv.

Goh scarlet, vervelend voor je knul. Hoe komt dat zo? Verkeerde beweging gemaakt ofzo? Kan je lang last van hebben.... dat hoop ik trouwens niet voor hem.

Hihi zo zie je maar weer. Jij denkt duidelijk te zijn, maar iemand anders kan het dan toch weer anders oppakken.

Moest haast wel, dat ie een verkeerde beweging heeft gemaakt. Hij is nergens tegenaan gebotst of gevallen oid, dus misschien met slaan of een hoge bal vangen. Hopelijk duurt het niet zo lang, juist nu heeft in korte tijd een aantal wedstrijden, morgen, donderdag en dan zondag weer. Pechvogel!

Nou ja, betekent wel morgen niet vroeg op, haha, da's dan weer een voordeeltje. O heerlijk, aardbeiden...ik heb ze nog niet gehad dit jaar.

Dit waren de eerste hollandse aardbeien. Met het oog op moederdag dacht ik, laat ik eens wat lekker mee nemen. Alleen hebben ze moederdag niet gered. Zoonlief en ik hebben vanavond ieder een bakje met slagroom op. Hmmmm lekker hoor.

Ben je nog verwend vandaag Dolphine?

Mijn knul had wel een lekker geurolietje en kaarsjes, toch lief. Verder zat er qua verwennerij niet veel in, haha, hij kon amper zelf bewegen..sneu hoor. De mannen hebben dik gewonnen )(23-0), ze moesten tegen de nr. laatst. En uitgerekend deze wedstrijd zijn er heel veel foto's gemaakt die op een site staan over sport in de stad..Hij baalt dus nu nog meer dat ie er niet bij was. Maar helaas, zo is het leven natuurlijk..

En dan morgen weer aan de bak voor een superkorte werkweek. Heerlijk!

Mijn knul had heel erg zijn best gedaan op een zeepje wat hij op school heeft gemaakt. Dat was wel erg lief. Verder weinig verwennerij hoor, heb vanmorgen zelf maar croissantjes gemaakt. Hij heeft wel geholpen met opeten, dat dan weer wel.

Verder rustig dagje hier. Zoonlief lekker buiten gespeeld en eind van de middag naar mijn ouders gegaan. Daar asperges gegeten. Zoonlief weer erg boos op opa. Die verstaat bijna niks en zoonlief had wat gevraagd aan hem en geen antwoord gegeven. Probeer dat kind dan maar eens aan zijn verstand te brengen dat opa het echt niet gehoord heeft. Gelukkig is het kind niet zo eigenwijs....

Morgen de eerste en laatste dag van mijn korte werkweek. Dinsdag studie en dan zit de werkweek er al weer op. Lekker hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven