Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
quote:sunfl0wers schreef op 14 mei 2012 @ 09:12:

Is het een idee de GTA / kortings acties in de OP post te gaan vermelden? Zo kun je namelijk in1 oogopslag zien of de actie al genoemd is, want ik zie zo vaak dezelfde acties voorbij komen.Dat is geen doen om dat bij te laten houden door Janna. Ik kijk altijd op http://www.geldterugacties.nl/ of http://dutchcouponing.blogspot.com/ of bij www.gratiz.nl
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vandaag de Bolletje ontbijtkoek gehaald voor de GTA. En 1 tube Parodontax gratis. Toch leuk, normaal is zo'n tandpasta 3,49 ¤
quote:himalaya schreef op 14 mei 2012 @ 15:36:

[...]

Dat is geen doen om dat bij te laten houden door Janna. Ik kijk altijd op http://www.geldterugacties.nl/ of http://dutchcouponing.blogspot.com/ of bij www.gratiz.nlJa dat doe ik zelf ook, maar het was meer om te voorkomen dat er tig keer dezelfde acties genoemd worden, zoals nu het geval is. Anyway, snap wel als dat niet bij te houden is hoor, dan moeten de minder frequente schrijvers / lezers maar terugbladeren. ;)
Geen idee of hij al gepost is:

https://www.persilactie.nl/50-korting

deze week in de aanbieding bij Kruidvat (50% korting) en AH (40% korting). Je krijgt de helft terug dus dan heb je bijna gratis wasmiddel .
Euroclix gaat goed trouwens, ik heb al zo'n 400 clix... :-D

Alleen wel een paar onderzoeken verpest (denk ik), door een slechte verbinding via mijn telefoon. Ik moet maar even twee keer per dag de computer aanzwengelen ofzo, zat namelijk wel te balen... :'(
quote:KatVonDee schreef op 14 mei 2012 @ 14:54:

[...]

En hoelang geleden heb je dat ingestuurd?Geen idee, gewoon toen hier gemeld was dat die actie er was, max 2-3 dagen later. Ging er eigenlijk vanuit de dat meesten dat doen als de actie hier staat Ik houd dat niet echt bij en heel eerlijk gezegd wist ik dus ook niet eens dat ik dat nog had lopen, was een verrassing net ;)
Arla is deze week in de reclame bij de Vomar trouwens.
Net weer drie gta's ingestuurd, lekker gevoel altijd :D

Heb nog steeds die diepvriesgroente actie (niet van bonduelle maar van....?) niet terug.. begin daarover een beetje bezorgd te worden..
Iglo. Hier ook niet...
Ik vandaag met 2 Parodontaxbonnen naar de Etos. Er stond zowel die 1,50 korting op als dat van een tube gratis. Ze wisten daar ook niet zeker wat de bedoeling was, maar heb 2 tubes meegekregen

Ik ben er superblij mee. Ik vind Parodontax heerlijk, maar vind het normaal gesproken te duur...

Pak Bolletje gekocht, maar staat geen actiecode op. Ik stuur hem desondanks toch maar op. Inclusief kassabon en uitleg. Wie niet waagt...

Had even een vrek-dipje, maar sinds een week weer goed bezig
quote:greatwhitesilence schreef op 14 mei 2012 @ 17:41:

Arla is deze week in de reclame bij de Vomar trouwens.Ah bedankt! Daar moet ik deze week toch nog heen
Bij het invoeren van de actiecode op mijn pak Arla, kreeg ik de mededeling dat de code onjuist of al gebruikt was. Ik heb de code correct overgenomen, dus ik heb het vermoeden dat iemand zo brutaal is geweest de code te gebruiken zonder het pak te kopen. Voortaan maar een pak kiezen dat achteraan in het schap staat... Erg jammer!
Ik trok het label van de Arla verpakking kapot Net op de plek waar de code zat, bleef deze half plakken op het onderste stuk :S Moet het ding tegen het licht houden, om de code te lezen. Maar het is gelukt!
GTA van Natrena Stevia is blijkbaar binnen, ik heb twee euro gestort gekregen, volgens de Rabofoon.

GTA Arla moet ik nog van het pak afhalen, zal ik straks doen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb gelukkig maar weinig bruiloften, Snoezemans kennissenkring is 20 jaar geleden al getrouwd. Hij gaf meestal een pak luiers (konden de tantes weer lekker roddelen of het geen "motje" was).

Toen mijn broertje trouwde hebben we 150 euro gedaan, en nog een mooie toilettas met verwenspulletjes. We waren de hele dag aanwezig, inclusief diner, en we waren met Snoezekind, die er ook de hele dag bij mocht zijn.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hier de GTA van persil al wel terug! Die van Arla is ook hier nog niet binnen.

Verder hier even minder gevrekt, maar wel genoten! Nu gaat de hand weer op de knip want ik ben er nu wel even klaar mee.

Hier ook weinig bruiloften. In september hebben we weer 1 en ik verwacht de komende jaren nog wel een paar... Budget hebben we nu nog niet, maar zelf vind ik 50 euro echt wel de max.
Gratis proefmonster Douglas klik
Hoi,

Zou ik mee mogen schrijven? Ik vrek omdat ik het een sport vind zo goedkoop mogelijk de dagelijkse boodschappen te doen.

Heb al veel tips van jullie gekregen en hoop ook (gta) tips te posten.

Ik las net over welk bedrag je uitgeeft voor een bruiloft; ik denk dat je ook moet kijken wíe er trouwt. Kennissen, collega's vind ik 30 euro meer dan genoeg. Maar als je broer/beste vriend trouwt, zou ik royaler zijn. Richting de 80/100 euro.

(je kunt het maar eenmaal cadeau geven, dus krijg er achteraf geen spijt van! Wat wij nl wel hadden, toen vrienden gingen trouwen. Achteraf hadden we veel te weinig in de envelop gedaan, terwijl we daggasten waren
GTA van Persil is bij mij ook binnen, plus 25 euro van Euroclix derde uitbetaling van dit jaar. Tikt lekker aan

Vandaag de GTA van Bertolli op de bus gedaan en die van Mora. Die van Mora is omdat ik de Airfryer test via the Insiders. Geld terug voor een verpakking kipfingers en 32 borrelhapjes.. Alleen blijkt dat je geld terug krijgt voor de Funmix Classic en ik heb de Funmix Original gekocht.. Staat helaas op de kassabon.. Hoop dat ik het geld ondanks de fout toch terug krijg.. Prijzen zijn hetzelfde en beide kunnen in de Airfryer..

Wordt vervolgd ;)
Tuurlijk mag je meeschrijven! het is geen besloten groepje hoor Welkom!
Ik heb helemaal niets geen GTA binnen
Leuk weer wat nieuwe meeschrijvers. Ik heb niet zoveel te melden, heb nog wel de GTA van Persil gehaald bij Kruidvat en gelijk ingevuld op de website, handig dat je niks hoeft op te sturen!

Ben benieuwd hoeveel ik terug krijg, de Persil was maar 2,99 bij Kruidvat. Verder heb ik nog geen geld terug gekregen van Iglo, ik hoop ook dat het nog komt. Whiskas heb ik vorige week opgestuurd, bij de dierenwinkel waren de maaltijdzakjes in de aanbieding, 3 dozen voor 9 euro en daar zou ik dan 6 euro van terug moeten krijgen, dus onze poes eet de hele maand goedkoop! (ze krijgt ook nog wel droge brokjes, maar daar eet ze nu ze die zakjes krijgt, beduidend minder van)

Ik kan overigens nog steeds mensen in de leeftijd van 30-39 jaar opgeven voor Consumer click, je krijgt dan een scanapparaatje thuis waarmee je al je aankopen van de supermarkt moet scannen en daar kun je punten mee verdienen voor geschenken. Als je na 4 maanden nog steeds meedoet krijg je een VVV bon twv 20 euro. Ik doe het al een tijdje en het is best leuk om te doen, kost weinig moeite en je krijgt er ook nog wat voor.

Als iemand geinteresseerd is moet je maar even mailen naar vivalayla1969@gmail.com dan kan ik je aanmelden.
even een vraag voor de mensen die boeken verkopen via bol.

is het echt een voordeel vergeleken met marktplaats? gaat het bv sneller?

ik heb best nog wat bijna nieuwe boeken die ik wil verkopen.

heb net een accoutn aangemaakt bij bol, maar vind het zo'n gedoe, vaag ook.

je moet als verkoper zelf de verzendkosten betalen ( die tel je dus bij de boeken op, daarom worden ze zo duur) oke kleine vergoeding wel als het pakketpost is, maar dat is nog niet veel.

en je moet binnen 24 uur verzenden, dat lukt mij echt niet altijd ( postkantoor gaat om 18.00 dicht, lastig met werk, en op zondag kan het gewoon niet).

vroeg mij af wat jullie ervaring is, misschien moet ik het anders toch maar via marktplaats doen.
@Layla: ik heb je een mailje gestuurd, alleen ben ik het onderwerp vergeten in te vullen. Ben niet gewend mail te sturen met de telefoon... ;-(
Layla, wat jammer dat ik nu pas lees dat jij mensen kunt aanmelden voor Consumerscan! Ik kreeg een tijdje geleden een brief of ik mee wilde doen en heb me zo aangemeld. Anders had jij waarschijnlijk punten gekregen? Die had ik je wel gegund! Maar ja, ik ben al aangemeld. Deze week komt er iemand langs voor de instructies. Ben zeer benieuwd. Lijkt me inderdaad wel leuk om te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven