Domme meid

06-05-2012 13:38 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_151450 wijzigde dit bericht op 17-01-2013 13:21
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:nomenestomen schreef op 15 mei 2012 @ 13:27:

[...]





Direct verleiden was het niet, maar ik heb wel degelijk toegewerkt naar intieme momenten en onderonsjes. Waar hij op inging...



De avond van te voren had ze me laten weten dat ze naar hem toe zou gaan. En mij dan sochtends vragen hoe een morning after pil werkt? Zoals ik al zei, we zijn geen schoolmeisjes meer, en zoek het anders lekker op internet op. Maar gezien de situatie kan het ook aan mij liggen dat het protserig overkwam. Ik interpreteerde het als 'even tussen neus en lippen door' laten weten hoe of wat, ze heeft er verder ook niks over verteld. Niet dat ik er nog naar egvraagd heb...



Het lijkt me beter haar voorlopig even te ontlopen omdat ik me geen houding weet te geven. Het laatste wat ik wil horen zijn verhalen over haar zo goed als meteen aangeschafte scharrel, of erger, haar ex. Laat staan dat ik daar iets belangeloos over kan zeggen.

Ik kan even geen vriendin voor haar zijn. Verschrikkelijk egoistisch, maar wat 'een vriendin zijn' betreft scoor ik sowieso niet zo hoog.



Je zou ook natuurlijk minder melodramatisch kunnen doen, en in ieder geval proberen een betere vriendin te worden.



Overigens lees ik nog steeds niets protserigs in haar smsje, zoiets kan ze toch vragen aan je? Hoe heb je gereageerd eigenlijk? "Google is your best friend"?
Alle reacties Link kopieren
Het kan goed dat zij weet van jouw pogingen. Een vrouw weet dat vaak haarfijn aan te voelen. Zeker als je meer naar de vriend toe trekt dan naar de vriendin.

Het kan ook zijn dat de vriend heeft verteld over jouw pogingen en dat ze daarom het smsje heeft verstuurd om je duidelijk te maken dat het einde oefening is voor jou.

Tja..Deze 'vriendschap' is voorbij. Vind ik niet zo gek, eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Wat Brandy zegt bedacht ik me ook al tijdens het lezen van je laatste post TO. Ik zou echt wel aanvoelen dat een vriendin haar sympathie meer bij ex ligt dan bij mij. En de kans is groot dat hij haar heeft verteld over jouw uitspattingen.



Ik vind het eerlijk gezegd ook heel ver gaan dat jij 'toewerkt' (hoe bedoel je dat eigenlijk) naar intieme momenten met hem terwijl zij nog in de seks-met-ex fase zitten. Ik zou jou niet meer als vriendin willen.



Is die jongen het echt waard een vriendschap voor op het spel te zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven