krijtverf- painting the past

10-03-2008 14:00 7 berichten
Wij zijn wat aan het veranderen in de woonkamer en nu kwam ik pas verf tegen van Painting the Past. Geweldig mooie krijtverf is dat.

Wie heeft dit ook gebruikt? Waarvoor en welke kleur? enz.
Ik vind ze geweldig, maar ze zijn zo duur...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een prachtige lichtbruine kleur (Calico) op een van onze muren (de rest is wit). Prachtige verf! Is geen goedkope verf, maar je geniet er lang van en ik vind muurverf zo bepalend voor de uitstraling van je huis, dat ik het er graag voor over heb. Gaan nu ook in de slaapkamer met de verf aan de slag. Prachtig!
Ja het is wel duur. Helaas kan ik online ook geen goedkope onlline-shop vinden. Maar ik denk dat het zijn geld inderdaad wel waard is.

Wij (ik) willen het ook in de woonkamer. Nu bezig met nieuwe keuken, enz. en daarna wil ik 1 of meerdere muren gaan doen. Vind het wel heel moeilijk om zelf de kleur te bepalen. Wij hebben een 'naturel' kamer (houten vloer, blank eiken (rebust) dressior, oude houten tafel, enz. enz).

Ook wil ik een kast en tafeltje van m'n dochtertje ermee verfen.



Lilaemme.. welke kleur ga je in de slaapkamer gebruiken? Op hun site zie je trouwens prachtige voorbeelden.
Alle reacties Link kopieren
De slaapkamer: daar ben ik nog niet helemaal uit. Is ook afhankelijk van de kleuren van de meubels (we kopen alles nieuw). Painting the Past wordt vaak in de betere woonwinkels verkocht waar ook goede stylisten werken. Zo zijn wij ook aan die verf gekomen: we wisten de stijl die we wilden en we wisten wat dingen als de kleur van de vloer en een aantal meubels en hebben toen een stylist gevraagd naar een mooie indeling van de woonkamer en kleurkeuze. Zij liet ons vervolgens diverse mogelijkheden zien, waaruit we onze keuze hebben gemaakt. Ben nog steeds heel blij. Ik zou zeggen: kijk eens om je heen of je niet zo'n winkel bij je in de buurt hebt!
lilaemme.. waar ik de verf gezien heb, is geen styliste helaas. Waarschijnlijk laten wij een kleurenadvies doen door iemand die 'er verstand van heeft'. Zij werkt ook met painting the past.

Eerst maar de keuken afmaken, enz.



Flexa heeft ook een lijn met krijtverf. Pure.. en dan krijtmat.

Iets goedkoper.

Zelf vind ik painting the past wel mooier.
Wij zijn eruit. Het wordt 'stone'.



Lilaemme.. hoe blijft de verf/muur eigenlijk in 'dagelijks gebruik'? Het schijnt wel gevoelig te zijn heb ik begrepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven