Luxe hotel als verrassing

15-05-2012 22:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de verjaardag van mijn vriend ben ik van plan een weekendje weg te boeken aan het eind van de zomer (eind augustus) als verrassing. Hij is zelf midden in de vakantie jarig en de volgende dag gaan we op vakantie, dus is het leuker om het weekendje paar weken later te doen, einde zomer dus. Ik zag dat er al een aantal topics over zijn geopend (luxe hotels voor weekendje weg) alleen zijn de meeste al wel verouderd, dus misschien nieuwe ronde nieuwe kansen?

Het liefst ga ik naar een hotel wat wat luxe kamers of evt suites heeft , qua locatie voorkeur voor het strand (Scheveningen, Noordwijk etc) of juist de bossen opzoeken op de Veluwe. Alleen zie ik met Google door de bomen het bos niet meer, en zijn de meeste bijzondere hotels waar ik terecht kom flink aan de prijs (ben maar een student ). En dan liever áán het strand of in de duinen of ín het bos, dan in de buurt ervan. Niet zo'n zin om eerst in de auto te moeten stappen of door een stad heen te moeten lopen voor de mooie omgeving (vriend houdt van natuur, niet van steden).

Budget voor 2 overnachtingen (of 1 hele erge luxe of bijzondere) rond de 150¤, evt. uitloop richting 200 maar liefste niet...

Ik kwam al bij huis ter duin in Noordwijk, of palace hotel, maar de standaard kamers zijn daar al flink prijzig dus dat vind ik wat zonde. Kurhaus is wel een optie, lijkt me wel gaaf om in zo'n prestigieus gebouw te overnachten! Maar ik hoor graag nog andere ervaringen/tips! :-) ook heel graag tips voor de Veluwe of een andere bosrijke omgeving!

Ik dank jullie alvast heel veel
Kijk eens op weekendjeweg.nl

Daar zie ik bv een aanbieding voor 99 euro (plus 18,50 boekingskosten), 2 nachten, 24/25 augustus, NH Atlantic in Den Haag, 4 sterren.

Bij Kijkduin, is leuk. Inclusief ontbijt, en je mag ook gratis de minibar leegmaken.

http://www.weekendjeweg.n ... kust/?mf=8&df=24&period=2
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Vind je een luxe bed en breakfast misschien leuk?
ClaudeFiolle dank je wel voor de tip, ga er morgen even naar kijken, klinkt goed iig en precies het weekend wat ik voor ogen had :-)

Zonnestraal misschien is dat nog wel leuker ook! Als het er maar mooi en rustig is, en dus wat luxe die je thuis niet zo snel hebt
Ik wilde net Interscaldes in Kruiningen noemen, mar helaas past dat niet in je budget.
Is je budget in of ex eten? Want als het ex eten is dan is de Kastanjehof in de Lage Vuursche misschien leuk, midden in de bossen en eigenlijk meer een restaurant met een paar kamers dan een hotel. http://www.dekastanjehof.nl/p/1/20/-/c14/arrangementen

Kurhaus is ook zeker een aanrader, probeer er dan te boeken tijdens het vuurwerkfestival, vanaf het terras van het Kurhaus (alleen voor gasten) heb je een supermooi uitzicht.

Het NH zandvoort hotel is ook fijn, en bij NH kun je soms nog fijne aanbiedingen vinden.

Succes met zoeken.
Wat een snelle reacties allemaal, super!

Budget is incl ontbijt, excl alle andere maaltijden. Maar wel voor 2 personen, €150-200 is dus totale logies/ontbijt prijs zeg maar. Ik zag net dat kurhaus ook airmiles deels aanneemt, waarmee je dus flinke korting kan krijgen! Even polsen of mn ouders nog airmiles hebben waar ze niets mee doen

Ik ga nu van het forum af, morgen ga ik jullie tips bekijken en verdere reacties lezen!
Er is deze week nog een topic over geopend...valt wel mee qua veroudering.
Kijk even bij Blooming in Schoorl, leuke plek in bos en duinen, soms goeie arrangementen.
Wat eten we vanavond?
Kijk ook eens op de site van Specialhotels. Die hebben hele mooie hotels erbij.

En schrijf je in voor sites als aanbieding van de dag, Voordeeluitjes of Hotelaanbiedingen. Daar zitten ook leuke acties bij. En je kunt je ook aanmelden voor de flashdeals van Booking.com.

Verwacht voor je budget alleen geen bijzondere luxe of een suite. Hotels in Nederland zijn duur.
O ja, op Vakantieveilingen kun je ook leuke dingen scoren. Lees alleen wel eerst de actievoorwaarden wanneer je kunt boeken.
Ik zou het Kurhaus niet doen. Met aanbiedingen krijg je vaak geen luxe kamer met zeezicht, maar gewoon een gemiddelde hotelkamer, niks chiques aan! Ontbijt en de ontbijtzaal zijn wel heel mooi en lekker en luxe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven