Entertainment alle pijlers

Hidden Chronicles

18-01-2012 14:06 62 berichten
Goeienmiddag,



Facebook heeft een nieuw spelletje, "Hidden Chronicles", en jullie raden het al, ik ben op zoek naar nieuwe buren.



Speel je het ook, en wil je buren worden stuur me dan een vriendenverzoek op Jarren Postma.



Dit topic is ook voor alle vragen die je over het spel hebt, anders lijkt 't net een oproepje, en die mogen alleen op het prikbord
Alle reacties Link kopieren
quote:xx-ikkuh-xx schreef op 09 mei 2012 @ 17:09:

Ik heb geen speciaal spelletjes account gemaakt want dan moest ik helemaal overnieuw beginnen dus dan maar op mijn gewone account!

Dus als je het niet erg vind om ook buren te hebben die spelen met een eigen account accepteer me dan want ik heb degene die ik kon vinden uitgenodigd!Hallo, ik kan wel buurtjes gebruiken! Maar ik weet niet onder welke naam ik je moet zoeken. Je kunt mij als vriend toevoegen onder mijn fb naam Api Hoogerwerf.
Alle reacties Link kopieren
quote:bad-dream schreef op 02 mei 2012 @ 12:05:

Ik wil eigenlijk ook wel meer vriendsjes,wil alleen niet mijn hele home page vol met allemaal berichtjes........



dus....mocht je actief hidden spelen en niet al te veel berichten erop posten zet dan je naam even onder dit bericht dan nodig ik je uit :-)Hallo, ik kan wel buurtjes gebruiken! Maar ik weet niet onder welke naam ik je moet zoeken. Je kunt mij als vriend toevoegen onder mijn fb naam Api Hoogerwerf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 28 april 2012 @ 15:45:

[...]



Wat is je woonplaats of ava? Ik wilde je toevoegen maar kan je niet vinden.Hallo, ik wilde je als buur uitnodigen maar er zijn veel vrouwen op fb met de naam Ingrid Groen. Misschien kan je mij als vriend toevoegen. Mijn fb naam is Api Hoogerwerf.
Alle reacties Link kopieren
u]Heb ik nog de vraag[/u][/b]: hoe kan ik buren verwijderen die geen HC meer spelen. Heb veel buren die er mee gestopt zijn, maar is erg irri als ik per ongeluk toch op hun landgoed terecht kom.



heb hetzefde probleem , wil graag buren verwijderen maar hoe doe ik dat??
Alle reacties Link kopieren
Mailen naar zynga,zij doen dat dan voor Jou want stom genoeg kan dat zelf niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat moet je eigenlijk met dat wachteruitgang gebeuren. Ik snap er niks van.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn hele landgoed ontgrendeld, had verwacht dat er een nieuw stuk bij zou komen, niet:( wie weet hoe het verder gaat, mijn landgoed staat al lekker vol en op een gegeven moment kun je niets meer plaatsen, ben je volgens mij uitgekakt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik zoek ook nog buren! Je kunt me vinden als Patricia Walterbos.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:bad-dream schreef op 02 mei 2012 @ 12:05:

Ik wil eigenlijk ook wel meer vriendsjes,wil alleen niet mijn hele home page vol met allemaal berichtjes........



dus....mocht je actief hidden spelen en niet al te veel berichten erop posten zet dan je naam even onder dit bericht dan nodig ik je uit :-)bad-dream: je kan dit per vriend aangeven! Ga naar iemand profiel en klik op het blokje 'vrienden' waar een vinkje bij staat zeg maar. Klik dan op weergeven in nieuwsoverzicht, en dan kan je per onderwerp aangeven welke berichten je wel en niet wil zien. Dus bijv. wel van games, maar geen statusupdates en foto's.
Alle reacties Link kopieren
hoi ik heb sinds een week een probleem met Hidden Chronicles. Alle hulpverzoeken in opdrachten of gebouwen worden boven in beeld wel gedeeld, maar niet meer verstuurd naar mijn vrienden. Met als gevolg dat ik geen enkele opdracht of gebouw klaar kan krijgen. baal baal:( Wie herkent dit probleem en kan me helpen?)
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik doen met de wachterzegels?? Ik heb er meer dan genoeg maar wanneer ik ze selecteer gebeurt er niets.



Wie heeft er verder problemen met het plaatsen van paden op de laatst ontgrendelde (voor de kijker helemaal rechts) terreinen??
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal, ik speel sinds kort ook Hidden Chronicles maar ben op zoek naar buren en mensen die mij aan de gevraagde spullen willen helpen. Wie wil mij helpen?? Op facebook is mijn naam Jany Boogaard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven