Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Oh en in de verpakking van de gratis axe mini zit ook nog een bon voor een 100% GTA van axe shampoo of axe stylingproduct!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:adios schreef op 21 mei 2012 @ 15:49:

Oh en in de verpakking van de gratis axe mini zit ook nog een bon voor een 100% GTA van axe shampoo of axe stylingproduct!Dat soort bonnen steek ik altijd in mijn tas tot dat ik DE aanbieding tegenkom. Dus hobbel morgen met m'n bonnentasje naar de Kruidvat voor de Purina! Yes!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:molly74 schreef op 21 mei 2012 @ 11:46:

Pff, ik heb me een ongeluk gezocht. Was jullie kwijt!

Enfin, de Lensway-actie is er weer. Hier de link:

En ik doe niet mee deze keer, dus je hebt weer een kans meer.

De link is al gesloten, net een uur geleden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je hebt mail Himalaya! (als ik het goed heb overgenomen in elk geval).

Waar kreeg je die axe bij dan Adios? Speciaal bij de dove of gewoon bij het afrekenenen? Want dat is wel een leuke GTA natuurlijk!
Oh, ik heb een bril gewonnen! Alleen geen recept! Mobiele bus is pas ver na einddatum code in de buurt, en ogen testen kost 20 euro. En als je bril afneemt 10 euro. Geldt dat ook bij een gratis bril?

Ik weet niet, hoop dingen die je kan "bijbestellen". Is het uberhaupt mogelijk een gratis bril te verkrijgen?
Hier geen bril gewonnen helaas.
Ik heb er ook eentje :D Nu nog uitvinden of het daadwerkelijk de moeite waard is...
Vandaag de paradontax gehaald, bedankt voor de bon nogmaals!

Ook 2 x dove men + care voor man en 2 x dove shower voor schoonzus die jarig is, dit samen met een etos cadeaubon maakt een leuk vrekwaardig cadeautje.
quote:lydiam1 schreef op 21 mei 2012 @ 15:59:

Waar kreeg je die axe bij dan Adios? Speciaal bij de dove of gewoon bij het afrekenenen? Want dat is wel een leuke GTA natuurlijk!Geen idee eigenlijk, stond ook op de bon: gratis axe mini. Ik had alleen maar de 3 dove flessen en 1 doosje paracetamol (en ik denk niet dat het daar bij zat haha). De dove/axe douche is nu in de aanbieding 2+1 gratis dus misschien is het onderdeel van de actie?
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ah wat jammer Himalaya! Had het je nog zo gegund! Ik zag het ook pas toen ik de link hier plaatste, anders had ik het eerder gemeld natuurlijk.

Lydiam, ook jammer! Je hebt een recept nodig, maar die kun je ook nog laten maken in zo'n bus of anders naar de opticien gaan. Die hebben 'm vast nog liggen van een vorige bril van je.

Ik had de vorige keer ook voor het eerst meegedaan en meteen gewonnen.

Fame, ogen testen kost geld?? Nog nooit van gehoord, ik ga altijd naar Pearle. Je kunt toch ook tussentijds laten testen? Zonder dat je koopt, dus gewoon om te kijken of je sterkte is veranderd.

Adios: ik doe ook met meerdere adressen mee als ik geld terug kan krijgen hoor. Niet mee zitten, dat is heel normaal.
Great, IBI, Shopping en Jessie nog gewonnen? Hoop het voor jullie!
quote:molly74 schreef op 21 mei 2012 @ 16:04:

Fame, ogen testen kost geld?? Nog nooit van gehoord, ik ga altijd naar Pearle. Je kunt toch ook tussentijds laten testen? Zonder dat je koopt, dus gewoon om te kijken of je sterkte is veranderd.

.Maar dan krijg je dat recept toch niet mee, en ik kan dat echt niet onthouden! Ehm, je ogen laten testen in die bus van de brillenactie kost sowieso geld, zonder aankoop 20 euro en met aankoop 10 euro.
Fame, mijn man heeft zijn ogen gratis laten testen bij Pearl. Hij heeft daar een bril gekocht voor thuis (een goedkoop ding), en hij had een merkbril besteld bij Lensway. Hij had dus de juiste gegevens, want die kreeg hij mee van Pearl. Dat kan omdat je daar een bril koopt.

Deze gegevens heeft hij doorgestuurd naar Lensway, nadat hij een mooie merkbril had gewonnen bij de aktie. Helemaal blij totdat de bril kwam. Hij kan er echt niet mee lezen en met de bril van Pearl wel. Wat er mis is gegaan weten we nog steeds niet.
Staat het recept ook niet op het doosje van de lensen? Ik weet dat je wel nog een half punt bij moet tellen, dacht ik, vanwege verschil lenzen/bril.
quote:lydiam1 schreef op 21 mei 2012 @ 14:56:

Als je je e-mailadres even neerzet stuur ik hem door (streepjescode zit er op maar die is bij alle bonnen hetzelfde).

Super bedankt!

Mijn e-mailadres is Janne-maan @ Hotmail . com
Is er trouwens iemand hier die een bon wil voor koffie met vlaai bij Townhouse design hotel in maastricht?
quote:Fame schreef op 21 mei 2012 @ 16:07:

[...]

Maar dan krijg je dat recept toch niet mee, en ik kan dat echt niet onthouden! Ehm, je ogen laten testen in die bus van de brillenactie kost sowieso geld, zonder aankoop 20 euro en met aankoop 10 euro.

Ah, natuurlijk, je moet dan nog dat recept hebben. Da's waar. En je vorige recept kun je niet opvragen? Want dat kunnen ze zo geven.

Toen ik de vorige keer gewonnen had, snapte ik iets niet op het recept van mijn eigen bril. Dus heb ik doodleuk mijn opticien gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was en dat ik wat uitleg en advies nodig had (over antikraslaag en ontspiegeling e.d.). Dat gaven ze gewoon, zonder problemen. Wetende dat ik dus geen bril daar ging kopen.
quote:lamystere1 schreef op 21 mei 2012 @ 16:16:

Fame, mijn man heeft zijn ogen gratis laten testen bij Pearl. Hij heeft daar een bril gekocht voor thuis (een goedkoop ding), en hij had een merkbril besteld bij Lensway. Hij had dus de juiste gegevens, want die kreeg hij mee van Pearl. Dat kan omdat je daar een bril koopt.

Deze gegevens heeft hij doorgestuurd naar Lensway, nadat hij een mooie merkbril had gewonnen bij de aktie. Helemaal blij totdat de bril kwam. Hij kan er echt niet mee lezen en met de bril van Pearl wel. Wat er mis is gegaan weten we nog steeds niet.

Toen ik de bevestiging kreeg van Lensway, zag ik een fout erin staan. Heb toen gemaild en ik werd netjes teruggebeld de dag erna. Toen bleek er nóg een fout in te staan, die ze ook hebben aangepast. Kreeg opnieuw een orderbevestiging, waarna ze wederom een (andere) fout hadden gemaakt.

Dat zat 'm in het plus-min-gebeuren en het feit dat ik een cilinder heb. Daar ging het mis, doordat ik zelf iets niet goed berekend had en wat zij over hadden genomen en doorgerekend hadden.

Maar heb toen weer gemaild en heb uiteindelijk een bril gekregen die én gratis was (die verzendkosten heb ik niet hoeven betalen blijkbaar) én ik zie er goed door.

Kortom: de bon héél goed nakijken!
Ik vind het best wel asociaal om met vier verschillende rekeningnummers mee te doen met een geld terug actie alleen maar "omdat het kan" of omdat een ander het ook doet.

Ok, als je 1x meedoet voor jezelf en bijv. je vriend of ouders maar vier keer gaat wel ver hoor. Vind zoiets niet vrekkig maar behoorlijk hebberig.

En ook die bon van Parodontax die tig keer doorgegeven wordt, hoe goed bedoeld ook, daar is zo'n actie niet voor. Als er 4000 exemplaren beschikbaar zijn is het niet de bedoeling die bon tig keer te dupliceren. Jij komt met je gebruikte e-mail adres dan wel te boek te staan als profiteur.
Een beetje asociaal is het misschien wel, uiteindelijk zullen de bedrijven er wel van leren en elke bon voorzien van een unieke code. Uiteindelijk zullen de meeste GTA's wel via internet gaan en dan wordt 'frauderen' hiermee toch al lastiger.

Vandaag dacht ik trouwens een nieuwe GTA te hebben gevonden bij AH. Eentje van Dreft Platinum. Er hingen 'Probeer nu gratis'-foldertjes aan het schap, maar toen bleek de actie te gelden tot en met 15 januari 2012. Gelukkig niet gekocht, was mooi duur afwasmiddel.
quote:molly74 schreef op 21 mei 2012 @ 16:06:

Great, IBI, Shopping en Jessie nog gewonnen? Hoop het voor jullie!Nee helaas niet gewonnen, volgende keer beter. Vind het leuk dat anderen van hier wel geluk hadden, gefeliciteerd en veel plezier met de nieuwe bril!
@Molly, hij had hem gecheckt! Met het recept van Pearl ernaast en de cijfers klopte. Hij baalt er goed van. Het is een prachtige bril maar ja, als je er niet mee kan lezen houdt het op.
Ah, dat is raar inderdaad Lamystere. Wat het misschien nog wél kan zijn (weet alleen niet of dit voor een leesbril ook geldt), is dat je de stand van je ogen niet precies kon invullen (hoogte o.i.d., weet de officiële term even niet).

Dat kon je dan doen door bij ontvangst van de bril de pupil aan te stippen op het glas, door iemand anders die er recht voor staat. En dan de bril weer terugsturen, waarna ze nieuw glas maken. Bij mij staat ie goed, dus heb daar geen gebruik van hoeven maken, al moet ik zeggen dat wanneer ik een beetje naar links of rechts kijk, dus schuin door het glas, dat het ook wat vertekend.

Ik zou het montuur in ieder geval houden, dan kun je daar glas in laten zetten bij de eigen opticien. Heb je toch een mooi merkmontuur gratis!
quote:watervrouw2 schreef op 20 mei 2012 @ 22:51: Zal binnenkort ook weer aan het schoenenshopgedoe moeten geloven. Wil degelijke en betaalbare schoenen maar mijn maat 42/43 is meestal op de herenafdeling. (*ca 20-100 euro)Zit inmiddels o.a. Passo en Zalando door te bladeren . Duitse grens en Passo niet in de buurt helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven