Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Niet de pasta versie?

Hier 't geld van Mona terug. Arla, Persil en Bertolli nog niet.
Het was echt de 'basis' versie, dus niet de pasta versie. Ik heb ook spijt dat ik hem toen niet heb meegenomen, ben gek op Italiaans eten.
Oh ja, klopt! Want ik wilde er ook nog naar kijken en de pasta variant hebben wij al! :)
Heeft er iemand toevallig een code van sun vaatwastabletten? Per 2 codes krijg je 5 euro korting op servies, kom er dus 1 tekort.
Hie rook de ARla!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
jufnaatje schreef op 22 mei 2012 @ 22:16:

[...]

Weet je zeker dat het he basisboek was? Je hebt ook De Zilveren Lepel Toscane en de Zilveren Lepel voor kinderen namelijk. Ik heb het vuistdikke basisboek nog nooit bij AH zien liggen :-(

Ja het was de echte zeg maar, ik moest ook 3 keer kijken of dat wel kon voor die prijs, heb hem zelf al lang...

Hier ook Arla terug, nu nog ambi pur, ariel van het Kruidvat en dat was het wel zo'n beetje denk ik...
gizz schreef op 22 mei 2012 @ 23:36:

Heeft er iemand toevallig een code van sun vaatwastabletten? Per 2 codes krijg je 5 euro korting op servies, kom er dus 1 tekort.
G15VXR7 maar ik geloof dat dat er ook een van yunomi is en je kan er maar 1 van yunomi per keer gebruiken.
Oh, ik heb een mailtje van Persil dat ik de kassabon op moet sturen of in moet scannen... En natuurlijk heb ik die niet (meer)... Pfff...
Weet iemand of TNS Nipo om de zoveel tijd kijkt naar de saldo's en dan iedereen die voldoende punten heeft tegelijk een bon mailt? En om de hoeveel tijd dat dan is ongeveer?

*wacht op bol.com bon*
Als je voldoende punten hebt krijg je bij TNS Nipo automatisch een bon en eigenlijk is dat de laatste tijd altijd in de laatste week van de maand, vanaf pakweg nu ongeveer.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Mooi! Ik hoopte er al op! :)

Ik heb trouwens nog volle Efteling sticker kaartjes, van de AH, daarmee kan je tot 3 juni 10 euro korting krijgen op en entreebewijs. Ik heb er nog 8 ofzo. Dus mocht iemand die willen, laat maar weten!
Kortingscode van tien euro bij Zalando bij besteding van minimaal vijftig euro: SPRNGZLN9
Of ik hun "oude" regenton wilde hebben, vroeg een buurman van in de straat. Ja, hoor graag, dus nu heb ik een prachtige houten regenton, mijn (moes)tuintje wordt voortaan met regenwater bewaterd. Moet hij wel eerst vol natuurlijk :-p
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
sweetfirefly, hier hebben ze best wel wat regen voorspelt vandaag dus wie weet! als dat bij jullie ook zo is kan je ook wat emmers neerzetten en die dan leeg gooien in de ton?
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Even een praktische vrekkentip: afgelopen herfst/winter heb ik geprobeerd om gordijnen te wassen (ja ik kreeg het ineens op m'n heupen) dat was niet zo'n succes, duurde lang voordat het droog was en gaf een gevoel van pfff wat is het hier vochtig in huis en kan de verwarming ook wat hoger?

Met dit mooie weer van nu is alles in mum van tijd droog. Dus als je nog gordijnen, spreien, plaids, slaapzakken of noem maar op wilt wassen doe het dan nu.
Ow niet als het in jouw regio gaat regenen natuurlijk. X-D
Jaaaa, ik heb een Houmouspakket gewonnen van Sabra ter waarde van 50 euro, via The Insiders.
He jammer, daar heb ik niks van gehoord, wel ingeschreven maar zal er dus wel niet bij zitten ;)
Jeee ik ook! Krijg het mailtje echt zojuist binnen dus je hebt nog kans lydiam!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
jufnaatje schreef op 22 mei 2012 @ 19:30:

@mi-jo: heb je mail gehad hoor (maar superdruk!) Tof dat de zaadjes het goed doen :) (lavendel doet er trouwens wel lang over om op te komen...)

Hoe lang duurt het ongeveer? Het heeeft ongeveer een maand gestaan en toen heb ik de potjes met de lavendel maar leeg gemaakt.

Mugske schreef op 22 mei 2012 @ 18:40:

wordt er net aangebeld. is het de postbezorger met een pakketje. Ik heb een boek gewonnen bij een prijsvraag van het tijdschhrift "kijk". altijd leuk zo'n verrassing.

morgen afspraak met iemand die iets komt ophalen dat ik op mp heb staan. hopelijk komt die persoon ook daadwerkelijk. ben ik van mijn ding (dat ik toch nooit gebruik) af en een klein bedrag rijker ;-)

wacht hier nog op de gta van page.

@ mi-jo: code zit in je mailbox
Dankje voor de code!
product: Mona XL pudding

nodig: formulier op kartonnen wikkel om verpakking + kassabon

adres: Mona XL pudding actie, antwoordnummer 10016, 6200XP Maastricht

voor: 30-06-12

terug: binnen 3 weken
lamystere1 schreef op 23 mei 2012 @ 11:49:

Jaaaa, ik heb een Houmouspakket gewonnen van Sabra ter waarde van 50 euro, via The Insiders.
Ah, leuk! Ik kon niet meedoen want het afhalen was veel te ver weg.
Krijg je daarvan het hele bedrag terug? * Gaat zelf ook even googlen*

EDIT: Gevonden.

Ik zie trouwens op dutchcouponing ook een GTA van MeiAsia staan. Ik kan er alleen niets over op de website van MeiAsia vinden. Heeft iemand al mee gedaan met die GTA?
Gisteren deed ik met een onderzoek van tns nipo mee en kreeg er 7 euro voor. Echt veel!

Goede tip om nu alles te wassen en buiten te laten drogen, mijn was was gisteren ook binnen no time droog.
Fame schreef op 23 mei 2012 @ 12:30:

[...]

Ah, leuk! Ik kon niet meedoen want het afhalen was veel te ver weg.
Ik mag ook meedoen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven