Voor welke politici is het game over?

26-05-2012 00:36 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg;

Rutte, epic fail en plakt al veel te lang aan het pluche

Verhagen, idem

Rosenthal, idem plus te oud

Hillen, idem

Wilders c.s., dat hoef ik niet uit te leggen toch?

Dibi, kansloze actie die zijn geloofwaardigheid tot 0 heeft gereduceerd

Koppejan, moet net als Ferrier gewoon wieberen

Aptroot, heeft niks klaar kunnen spelen

Opstelten, idem plus te oud

Teeven, is beter op z'n plaats bij de PVV

Plasterk, heeft zichzelf veel te veel geprofileerd maar verloren van Samsom

Peters, door de mand gevallen

Bleker, oude bok zoekt jong blaadje types kun je niet handhaven als je een partij bent die beweert voor normen en waarden te staan. Bovendien een dramatische Stas gebleken.

De Jager, houdt z'n vriendin voor de gek en blijkt homo te zijn. Niet te handhaven ala Bleker.

En zo zijn er vast wel meer....
blijftgewoondametje schreef op 26 mei 2012 @ 05:48:

Wanneer het privéleven van een politicus hem of haar ongeloofwaardig maakt in de kamer is een grijs gebied. Persoonlijk heb ik meer moeite met een kamerlid dat zijn buren heeft geïntimideerd en door brievenbussen pist dan iemand met een (veel) jongere vriendin.
Wat ik alleen maar probeer aan te geven is dat je als CDA nooit geloofwaardig kunt zijn en geen knip voor de neus waard bent als je met droge ogen wilt beweren een nette, fatsoenlijke normen en waarden partij te zijn als je tegelijkertijd geen afstand neemt van halve pedofielen en relationele leugenaars. Dan heb je moreel gewoon geen seconde body.
Ik snap totaal niet waarom een 26-jarige vrouw een relatie wil met Bleeker, maar met pedofielie heeft het in ieder geval totaal niks te maken. Je overdrijft zoals gewoonlijk.
En met 'normen en waarden' heeft het ook niet veel van doen.

Iedere opa droomt van een jonge blom, da's de netuur.

Als die jonge blom dan toevallig die opa ook wil, is opa een mazzelpik en zijn alle mannen jaloers. Toch Popsicle? :-P
popsicle schreef op 26 mei 2012 @ 12:48:

[...]

Of jij en ik kinderen hebben doet er niet toe. Je moet het gewoon naar jezelf vertalen. Jij zou het ook niet leuken vinden en ik evenmin. Maar andermans kinderen mogen dus wel verziekt worden? Nee zo werkt het niet. Samenleven doe je namelijk niet alleen, if you get my drift.

Een vrouw van 26 is geen kind.

Ik heb een dochter, en als zij op haar 26e ervoor kiest om iets te beginnen met een veel oudere man is dat haar keuze. Het is haar leven.

Ik zal de vlag niet uithangen, zal er niet echt blij mee zijn.

Een oude snoeper is een oude snoeper en geen pedofiel. Zelfs geen halve.
Wat een flauwekul over die pedofilie. Met 26 jaar ben je geen kind meer maar een volwassene! Een volwassene die soms al jaren een baan heeft, getrouwd is en kinderen heeft.
Jolanda Sap. Doordat rivaal Dibi steeds meer shit naar buiten brengt. Nu is hij weer gedwonfen om voor Kunduz te stemmen...
popsicle schreef op 26 mei 2012 @ 01:53:

[...]

De Jager heeft gewoon iemand bedrogen door van 2 walletjes te eten.

Wat betreft het slachtoffer van Bleker (want dat is ze namelijk, alleen heeft ze dat zelf niet door): Ze is 26 en hij loopt tegen de 60 of is het al. Een man heeft niks te zoeken bij een vrouw die zijn eigen dochter had kunnen zijn. Überfout. Dat soort semi-pedofiel gedoe staat heel laag onderaan mijn tolerantiegrens. Onberispelijk bestaat wel als je scoutingsapparaat en ballotagecommissie hun vak verstaan. Ik vind je uitspraak 'mij uit de droom helpen' nogal aanmatigend. Zou je dergelijke bewoordingen achterwege willen laten? Ik kan zo namelijk niet met je in discussie. Ik vind je eerlijk gezegd ook eng, dat je iemand als Bleker goed kan keuren. Nee... Ik zie ook eigenlijk geen grond meer voor verdere gesprekken met jou en wil het hier bij laten.

tering zeg wat ben jij een dom asociaal mens zeg door pure laster over iemand te vertellen. het leeftijdsverschil is groot maar deze meid is gewoon 26 jaar oud. Ze is journaliste en heeft dus minimaal een HBO of WO opleiding achter de rug, zeker geen domme meid en zeker iemand die zelfstandig is.

persoonlijk denk ik: "meisje, over 15 jaar is die bejaard of wellicht dood, zoek je een jonger exemplaar".

maar als die twee lekker verliefd zijn laat ze gewoon, ze schaden niemand en ze zijn beiden volwassen en gelijkwaardig.

doe mij en anderen een plezier en lees eens wat over pedofilie...

in het kort komt het erop neer dat je dan op jongens of meisjes valt die nog geen secondaire geslachtskenmerken hebben.

http://prutsfm.punt.nl/upload/januari2012/altijd_prutsfm_henk_bleker_barbara_03.jpg

helemaal volgroeit en zelfs bleker ziet er voor zijn leeftijd nog goed uit trouwens.
popsicle schreef op 26 mei 2012 @ 12:50:

[...]

Wat ik alleen maar probeer aan te geven is dat je als CDA nooit geloofwaardig kunt zijn en geen knip voor de neus waard bent als je met droge ogen wilt beweren een nette, fatsoenlijke normen en waarden partij te zijn als je tegelijkertijd geen afstand neemt van halve pedofielen en relationele leugenaars. Dan heb je moreel gewoon geen seconde body.

hij gaat toch niet vreemd?

hij is een monogame relatie aan het opbouwen dus wat zit je nu dom te zeiken.
Zeg popsicle, open je nu alleen maar topics om je mening over de Dierenpartij te spammen en alle andere partijen af te zeiken?

Het lukt je op die manier echt niet om mensen te overtuigen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
De twee grootste partijen op dit moment zijn de SP en de PVV.

VVD is gezakt naar plaats drie.
Thieme en Bleker, niet vanwege zijn prive leven, voor mijn part neukt ie heel nederland als ie maar niet aan mij komt X-D
genkie schreef op 27 mei 2012 @ 10:00:

[...]

Beter een lieve oudere man dan een klootzak van 28.
Wat is het leven toch mooi!
racheltje321 schreef op 27 mei 2012 @ 14:43:

[...]

Beter een lieve oudere man dan een klootzak van 28.
Is dat zo?
Lijkt mij persoonlijk van wel.
Wat is het leven toch mooi!
Ik ga voor een sympathieke goeduitziende charmante vermogende lange man. Ik heb niet zoveel noten op mijn zang. Alhoewel, voor een stukje muziek te spelen heb ik die wel nodig, want zonder nootjes bak ik er niet veel van.
popsicle schreef op 26 mei 2012 @ 01:23:

[...]

Hij heeft een vriend, en die had 'ie destijds tegelijkertijd met een vriendin. Wieberen dus. Het CDA kan echt niet verder met dat soort toestanden als het ooit nog geloofwaardig wil zijn. die De Vries moeten ze ook gewoon royeren.

Hij had helemaal geen vriendin. Ben wel erg benieuwd wie jij denkt dat zijn vriendin was. Als je het zo stellig beweert moet je wel even bewijs leveren.

Volgens mij is hij vorig jaar ervoor uit gekomen dat hij homo is en heeft hij een vriend. Prima toch?

[...]

Mee eens. Ben Bot had toch ook een jonge vriendin? Qua leeftijd scheelde die veel meer. Beide heren gingen echter niet vreemd. En de dames zijn weer niet zo jong dat het dubieus wordt.
popsicle schreef op 26 mei 2012 @ 01:22:

[...]

Waarom? Die begint net. Hij maakt beginnersfouten maar hij herstelt zichzelf wel.
Beginnersfouten? Die man zit al jaren in de tweede kamer? Dan maak je echt geen beginnersfouten meer.
racheltje321 schreef op 27 mei 2012 @ 15:04:

[...]

Lijkt mij persoonlijk van wel.
Die van mij nu 29 is anders een schat, maar goed die is weer jonger dan moi X-D
Liselotte4 schreef op 27 mei 2012 @ 15:34:

[...]

Beginnersfouten? Die man zit al jaren in de tweede kamer? Dan maak je echt geen beginnersfouten meer.
Ik heb het over fractieleiderschap.
Liselotte4 schreef op 27 mei 2012 @ 15:28:

[...]

Hij had helemaal geen vriendin. Ben wel erg benieuwd wie jij denkt dat zijn vriendin was. Als je het zo stellig beweert moet je wel even bewijs leveren.

Volgens mij is hij vorig jaar ervoor uit gekomen dat hij homo is en heeft hij een vriend. Prima toch?
Hij had voordat hij die vriend had een vriendin, en later kwam die man er dus bij. Dat hij uiteindelijk homo blijkt te zijn doet er niet toe, het gaat erom dat je speelt met de gevoelens van mensen.

[...]

Daar gaat het helemaal niet om, waar het om gaat is dat zo'n relatie veel te controversieel is. Zo'n man moet je dus je partij uitkieperen.
genkie schreef op 27 mei 2012 @ 09:57:

[...]

tering zeg wat ben jij een dom asociaal mens zeg door pure laster over iemand te vertellen. het leeftijdsverschil is groot maar deze meid is gewoon 26 jaar oud. Ze is journaliste en heeft dus minimaal een HBO of WO opleiding achter de rug, zeker geen domme meid en zeker iemand die zelfstandig is.

persoonlijk denk ik: "meisje, over 15 jaar is die bejaard of wellicht dood, zoek je een jonger exemplaar".

maar als die twee lekker verliefd zijn laat ze gewoon, ze schaden niemand en ze zijn beiden volwassen en gelijkwaardig.

doe mij en anderen een plezier en lees eens wat over pedofilie...

in het kort komt het erop neer dat je dan op jongens of meisjes valt die nog geen secondaire geslachtskenmerken hebben.

[afbeelding]

helemaal volgroeit en zelfs bleker ziet er voor zijn leeftijd nog goed uit trouwens.
Er is ook zoiets als morele pedofilie.... Een fatsoenlijke man zoekt het gewoon niet zo jong.
popsicle schreef op 27 mei 2012 @ 21:47:

[...]

Daar gaat het helemaal niet om, waar het om gaat is dat zo'n relatie veel te controversieel is. Zo'n man moet je dus je partij uitkieperen.
Controversieel voor wie? Ik denk dat het de meeste mensen aan hun reet zal roesten hoe het liefdesleven van een politicus eruit ziet.
popsicle schreef op 27 mei 2012 @ 21:49:

[...]

Er is ook zoiets als morele pedofilie.... Een fatsoenlijke man zoekt het gewoon niet zo jong.
Jaloers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven