Vrienden Groningen stad en omgeving gezocht

17-03-2012 10:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een 32 jarige meid en single. Omdat de meeste vrienden al gesetteld zijn en niet meer vaak uit willen gaan, wil ik mijn vriendenkring uitbreiden.

Mijn interesses zijn: winkelen, films, wandelen, zon zee strand, reizen en sporten.

Lijkt het je leuk om mij te leren kennen, dan hoor ik graag van je!
Hoi!

Je oproepje spreekt me erg aan! Ook omdat ik sinds een paar maanden weer single ben en idd veel van mijn vrienden ook al gesetteld zijn. En jouw interesses komen heel erg overeen met die van mij .

Lijkt me leuk om iets van je te horen! Misschien kunnen we mailadressen uitwisselen?

Groetjes!
Hoi Mijse,

Bedankt voor je reactie.

Het lijkt me een goed idee om email adressen uit te wisselen, alleen weet ik niet hoe ik je een prive bericht kan sturen waarin ik mijn email adres kan zetten... Ben hier nieuw op de site.

Kun je mij je email adres sturen?

Fijne dag nog, groetjes!
Hoi!

Ik heb je net een verzoekje gestuurd via de Viva website om vrienden te worden. Als dat gelukt is, kan ik je een priveberichtje sturen.

Ik stuur je dan mijn mailadres, ok?

Groetjes!
Ik heb je als vriendin toegevoegd!
Mail gekregen
hallo ik heb je oproep ook gelezen net het lijk me ook leuk om een newe vrienden te leren kennen ik heb het zelfde hobbys als jij. groetjes
Hey, leuke oproep....

Is een niet single vrouw (die ook zin heeft om haar vriendenkring uit te breiden en leuke dingen te gaan doen) ook welkom?
Hoi Bloem,

Volgens mij had jij ook gereageerd op een oproepje van mij op de site van vriendin. Dat is nogal een rare site om terug te reageren maar hier alsnog mijn reactie. ik zou graag meiden leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen zoals stappen, uit eten, bios enz.

Mijn emailadres is tommie70@gmail.com

Groetjes
Hoi Bloem1979 (en anderen),

Ik lees dit oproepje en zie dat ik in dezelfde situatie zit als jij; single en een vriendengroep die gesetteld is en bijna nooit meer de stad in wil. Als het je leuk lijkt om eens af te spreken, voeg me dan maar toe hier op Viva. Ik zet mijn e-mailadres liever niet hier neer omdat mijn naam daarin staat.

Groetjes!
Loopt dit topic nog... of ...?

@ Waxine: heb in de andere 2 topics gereageerd en heb een vriendschapverzoek naar je gestuurd.
Hallo Bloem en anderen,

heb ook in de 2 andere topics gereageerd en wil me graag aansluiten. Ben niet single maar dat betekent niet dat ik op de bank wil hangen
Hallo,

Iedereen bedankt voor de reacties! Ik wist niet dat er reacties waren gekomen, kreeg nl geen melding.

Vandaar dat ik jullie nu een vriendenuitnodiging heb gestuurd, zodat je prive berichtjes kunt sturen?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes!
Leuk! Ik ben niet single maar vriend is totaal 8 maanden per jaar weg. Dus tijd genoeg om leuke dingen te doen!
Hoi,

Leuk dat je ook gereageerd hebt, ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd, zodat we daarna kunnen mailen.

Groetjes en nog een leuke dag verder!
Hi Bloem,

Ik heb jou net uitgenodigd om vrienden te worden!

Groet, Liefje
Hoi,

Leuk dat een aantal van jullie mij als vriend hebben toegevoegd.

Maar hoe werkt het met prive berichten? Hoe kom ik erachter of ik een privebericht heb, krijg ik daar een notitie van?

Als ik jullie email adressen heb, kan ik een bericht terugsturen, want ik begrijp deze site niet zo heel goed.

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven