Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
shoppingqueen schreef op 28 mei 2012 @ 15:08:

Ik heb bij de voorwaarden van de Mona actie gekeken en daar staat niet bij dat het geen kopiebon mag zijn.
shoppingqueen schreef op 28 mei 2012 @ 15:13:

nog beter: bij Bolletje hoef je geen bon te hebben.
;-)
Flashy schreef op 28 mei 2012 @ 10:00:

Gisteren ook de hummus gepropeerd... de naturel vond niemand lekker! de rest gaat wel.
Klopt, de gewone ga ik mengen met tomatenpesto of iets met een rood pittig sausje. Daar moet ik even over gaan nadenken. Vind het zonde om ze weg te gooien.
lamystere1 schreef op 28 mei 2012 @ 15:15:

[...]

Tien minuten met de auto. Lamman krijgt elke maand geld van de provincie als hij niet de spitsroute neemt, dus zijn we binnendoor gegaan zodat het ons weinig benzinegeld kost. Ik blijf een vrek:-)
Oh vertel, hoe werkt dat met de provincie en hoe contoleren ze dat? Heb ik ook wel oren naar.
Op sommige trajecten met veel file hebben ze acties: kentekens worden gescand en krijgen thuis een brief dat ze een vergoeding kunnen krijgen als ze niet tijdens de spits op die route rijden. Zoek maar eens op Spitsmijden.
Maar als je de spits mijdt rij je dan niet meer kilometers zodat je dan meer geld kwijt bent aan benzine? Lijkt me dat ze die kosten dan compenseren.

(trouens niet in mijn regio zag ik)
rodeui schreef op 28 mei 2012 @ 16:01:

Maar als je de spits mijdt rij je dan niet meer kilometers zodat je dan meer geld kwijt bent aan benzine? Lijkt me dat ze die kosten dan compenseren.

(trouens niet in mijn regio zag ik)
Nee, daar hadden wij natuurlijk ook al aan gedacht. Echter, een uur in de file staan is duurder dan doorrijden over de proviciale weg. Hij krijgt dus reisvergoeding van zijn werk + het geld van de provincie.
Volgens mij zag ik hier pas een linkje voor 2=1 kaartjes voor Rock in Park als je voor 1 juni bestelde (?). Ik kan het linkje nergens meer vinden. Wie kan me helpen aan het linkje?
http://www.ticketmaster.n ... or-1/98011?language=nl-nl
Super, bedankt LadyPhoxy!
Ik had van Peijnenburg de Noten peperkoek met de 1 euro retouractie gekocht en heb net alles ingevuld. Toen ik alles had doorlopen stond er dat de actie voor alle soorten geldt en je alle 4 de nieuwe soorten kunt uitproberen met die euro korting per soort. Nu de 3 andere dus nog zien te scoren :) .
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Hier ook gebruik gemaakt van de 2 voor 1 actie voor rockin park! Bedankt weer voor de goede tip!
Ik heb de Bertolli GTA terug!
Hoi

hier GTA"s terug van purina one, Dove en Page! (en dat op een 'zondag'.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Hier van bertolli en page!
Vinden jullie ook niet dat het heel lang duurt voordat de GTA van Ariel teruggestort wordt?
Ik was ook geselecteerd voor de houmous! Was voor mij de eerste keer, erg grappig. Sta je daar met zijn allen (met je diepvriestasje) op een willekeurige plek te wachten... (edit: ik heb ook heel nieuwsgierig rondgekeken of ik vrekkenmembers zag maarja, dat weet je nooit natuurlijk. Wie kan ik gezien hebben?)

Vind de houmous niet heel speciaal smaken, maar dat heb ik tot nu toe van geen enkele houmous gevonden. Met augurk erop is het verrukkelijk. De 'pittige' houmous is niet pittig, maar er zit wel meer smaak aan. En de tahine smaakt alsof er gerookte ham in zit, best lekker stiekem!
Haha Willemeen, was inderdaad grappig om die homo's op te halen, ik heb hem in B. Opgehaald. Bij mij zaten er trouwens geen kortingsbonnen bij, alleen een tas met bakjes. Ik vond de Tahine wel erg lekker, smaakte echt naar geroosterde aubergine. Ik heb al 5 bakjes uitgedeeld aan buren en familie.g
Hmm... een augurkje is ook wel een idee! Ik wilde het tussen de middag met komkommer op brood proberen, vind het wel lekker.

Ik keek inderdaad ook, maarja, dat weet je niet he, of je medevrekkers tegenkomt ;). Ik was in elk geval zondag in het zuiden van het land ;)
Oh okee. Ik was zaterdag in het midden van het land (Utrecht). Ook nog geen boekje erbij, waren problemen met drukken geloof ik?

Staan daar dan opdrachten in die je moet doen? En krijg je een uitnodiging per mail om je mening te geven of moet je dat uit jezelf doen?
Hey Lydiam, dan waren wij waarschijnlijk in dezelfde plaats.
layla1969 schreef op 29 mei 2012 @ 09:03:

Haha Willemeen, was inderdaad grappig om die homo's op te halen,
X-D
Zeg maar Spijker.
Ik zag em ook net ;-)
Kortingscode voor Zalando, bij besteding van 50 euro, ook op sale artikelen: RDC8ZLND Geldig tot 5-8-2012 1x per klant.
Gratis verzenden bij bol.com (tot 7 juni):

CRM-195-RE2-1205-FS
Ik was zondag rond 19.00 in DB (zuiden dus).

Heb nu ook de naturel op en begin een beetje te wennen aan de smaak. Maar ik vind hem

Lekkerder als er veel knoflook doorheen zit. De tagina blijf ik echt niet lekker vinden. Hopelijk krijg ik due jortingsbonneb voor vrijdag, dan kan ik meteen mijn vriendinnen daarmee blij maken. Ik koop het namelijk niet meer. Dadelijk even shoppen bij de lidl en snuffelen bij de action ( heb een laptop sleeve nodig)
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven