Ik kwam al niet bij Ikea, dus, heb thuis niks van die zaak
Anoniem_64c64bf305ae7
dinsdag 29 mei 2012 om 19:58
Tjonge, maak niet zo'n herrie. Ik vind het een beetje hypocriet. In Nederland krijgt een boom niet eens de kans om volwassen te worden, dan worden ze al omgehakt, dat noemen ze de verjonging van het bos. Eigenlijk hebben we hier alleen maar geldbomen, ze worden omgehakt om te worden verkocht. Beter plan om daar eens herrie over te maken.
Dacht je dat het zo goedkoop was omdat het zulke geweldige kwaliteit was?
Dat is onzin natuurlijk. Ze kunnen de prijzen laag houden omdat ze wereldwijd produceren en verkopen. Kleinere ondernemingen kunnen dat niet, maar werken op precies dezelfde manier.
Anoniem_64c64bf305ae7
dinsdag 29 mei 2012 om 20:21
Dat is onzin natuurlijk. Ze kunnen de prijzen laag houden omdat ze wereldwijd produceren en verkopen. Kleinere ondernemingen kunnen dat niet, maar werken op precies dezelfde manier.
Dat begrijp ik ook, maar je kan geen hardhouten tafeltje kopen voor 4.99.
Anoniem_64c64bf305ae7
dinsdag 29 mei 2012 om 20:25
Voor mijn budget kan ik bij Ikea leuke dingen kopen. Bij mij staan ze prima gemonteerd en ook stevig! Ook is de Ikea erg duidelijk waar je moet zijn. Dus dat herken ik niet. Houdt het bij het onderwerp waar je eigenlijk over wil praten, maar ga er geen zaken bij halen die er niet toe doen.
Tevens, als je echt goed bezig wilt zijn komt daar nu eenmaal wat huiswerk bij kijken. Niet alles is zo veelbelovend als het lijkt.
Anoniem_656afa06231f5
dinsdag 29 mei 2012 om 20:33
Ik heb er best wel wat gekocht en dan vond ik mezelf zo goed bezig omdat ik dan en betaalbaar en milieubewust gekocht dacht te hebben.
Serieus? Het verbaast me eigenlijk dat iemand IKEA uberhaupt associeert met milieubewust zijn. Dacht jij dat al dat hout van een Zweeds bos kwam en dat ongeveer de helft Zweedse bevolking voortdurend aan het herplanten is ofzo?
Serieus? Het verbaast me eigenlijk dat iemand IKEA uberhaupt associeert met milieubewust zijn. Dacht jij dat al dat hout van een Zweeds bos kwam en dat ongeveer de helft Zweedse bevolking voortdurend aan het herplanten is ofzo?
Dat is wel zo een beetje wat ze beweren ja.
Anoniem_656afa06231f5
dinsdag 29 mei 2012 om 20:38