start Maart 08 leeftijd 18-25

29-03-2008 19:04 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
slotje off topic
25+ is oudere mamma's ??? :rofl:
eeehm nope maar ik vind t wel leuk met meiden van onder de 25 te kletsen... :)
och nina , het spijt mij , neem het niet persoonlijk ...

ik mag graag her en der even narren ... even een opmerking droppen. t ligt niet aan jou heur !! ( ik zie nl net dat je nieuw bent )

veel plezier met je topic !
Je had toch paar dagen geleden al een topic geopend??
Ik schrijf nu zelf op een aantal topics mee en ik vind het juist wel leuk dat er veel leeftijdsvariatie is. Van 20-37 zeg maar.

Het is vast niet slecht bedoelt maar het komt een beetje lullig over zo'n leeftijdsgrens. Ik voel me met mijn 27 en zwanger van de tweede toch bijna oud.

Je zit zelf al aardig aan de top van de leeftijdsgrens trouwens.
tjonge zeg, als je niet aan deze topic mee wilt doen, hoeft dat toch niet? T is net alsof ik op een paar tenen stap met een eerlijke aanduiding van deze topic en de leeftijdsgrens.ik denk namelijk gewoon dat er behoefte aan is. Trouwens wat zit ik me hier nu te verantwoorden, dan schrijf je toch gewoon niet mee?? ps pebbles10; als jij je oud voelt op je 27e is dat lullig,maar dat is niet mijn bedoeling.
Leer je pas op je 25e normaal spellen tegenwoordig?
Nina, ik vind dat je toch best wel een beetje discrimineert om te zeggen dat 25+ mama's oud zijn. Ik bedoel het ook niet lullig hoor.....
hoi nina,

ik ben zelf 21 en probeer ook zwanger te worden en schrijf ook op een topic met pebbles. ik herken het wel hoor, ik vind mensen van 30 ook niet oud maar die staan anders in sommige dingen dan ik (qua werk, de meesten hebben een vaste baan, ik studeer, qua huis, sommigen hebben een koophuis ik ben opzoek naar een huurhuisje, sommige hebben al kinderen, ik nog niet). ik snap ook wel dat dit niet bij iedereen van 30 het geval is, het is puur gevoelsmatig),

een paar weken geleden heb ik ook een topic geopend met deze insteek niet om mensen te beledigen maar omdat ik me afvroeg of jongere meiden tegen andere dingen aanlopen. dat topic heb ik dezelfde dag nog gestopt omdat er wat commotie ontstond over leeftijd en dergelijke (was misschien wat flauw van me om er dan dus mee te stoppen maar ik had er geen zin in). ik hoop voor je dat dit topic lekker gaat lopen. het lijkt me leuk om met je te praten, als het hier niet gaat lukken kan ik de angel vragen mijn email/msnadres naar je te mailen, maar dat is maar net wat je wilt.

succes met je topic (en het zwanger worden), en ik lees nog even mee.

groetjes vlinder
anoniem_53339 wijzigde dit bericht op 29-03-2008 20:17
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ik snap ook wel dat het niet verkeerd bedoelt is maar het kwam een beetje vreemd over (en als je zwanger bent reageer je soms wat heftiger ;-) ).

Ik voel me trouwens zeker niet oud hoor. Met 27 ben ik vaak nog de jongste bij andere moeders.

@vlinder: bij ons schrijven toch ook vrij veel jonge vrouwen mee? Ik vind het wel leuk dat er zo'n leeftijdsvariatie in zit.

Maar ik snap het wel hoor, zeker toen ik met 25 zwanger was van mijn dochter vond ik het erg jammer dat de meeste zwangeren of moeders om mij heen een stuk ouder waren. Bij de zwangerschapsgym voelde ik me echt de benjamin.

Ik zal mijn zwangerschapshormonen voortaan niet meer hier uiten en ik hoop dat dit een gezellig topic wordt (en dat je snel zwanger bent natuurlijk).
Ik dacht dat je bij ons mee deed...
Aruba schreef op 29 maart 2008 @ 20:27:

Ik dacht dat je bij ons mee deed...
jullie zijn te oud !! :rofl:
Yamuna schreef op 29 maart 2008 @ 20:30:

[...]

jullie zijn te oud !! :rofl:
8-P :rofl:
N
vlinder1987 schreef op 29 maart 2008 @ 20:15:

hoi nina,

ik ben zelf 21 en probeer ook zwanger te worden en schrijf ook op een topic met pebbles. ik herken het wel hoor, ik vind mensen van 30 ook niet oud maar die staan anders in sommige dingen dan ik (qua werk, de meesten hebben een vaste baan, ik studeer, qua huis, sommigen hebben een koophuis ik ben opzoek naar een huurhuisje, sommige hebben al kinderen, ik nog niet). ik snap ook wel dat dit niet bij iedereen van 30 het geval is, het is puur gevoelsmatig),

Nou, als je Nina's andere topic leest, zul je zien dat zij met dr 24 jaar anders ook behoorlijk aan het 'vertrutten' is, met haar koopwoning, vijfjarige relatie en een vaste baan. Lijkt me dus niet dat dat met leeftijd te maken heeft. De dertigers die ík ken, zijn nog niet zo ver(trut) hoor.
Maar niet lullig bedoeld hoor.
hey pebbles,

ik ben ook zeker niet ontevreden, bij ons zijn er inderdaad veel 'jonge' dames, in ieder geval lekker gemengd

maar goed ik herkende haar verhaal wel een beetje (er zijn vriendinnen van mijn moeder zwanger (oke die zijn eind dertig tegen de veertig) en dat voelt echt een beetje vreemd.) vandaar dat ik even reageerde.

ach we zien wel hoe het hier loopt, ik heb een plekje gevonden op 'ons' topic dus wat er verder bij komt is prima en aardig.

geniet van je zwangerschap peb! haha!

liefs vlinder
hey fleurtje

ik had het ook niet lullig opgevat, ik snap alleen niet waarom het vertrut is, ik zeg namelijk niet dat er iets mis is met een koophuis en dergelijke. zelf ben ik ook al vijf jaar samen met vriendlief waarvan ruim 2 jaar getrouwd. dus ik snap dat het niet met leeftijd te maken heeft, najah goed volgens mij had ik dat al gezegd dat het meer gevoelsmatig is.

en ik zag inderdaad op TO's andere topic dat ze een koophuis en een vaste baan heeft. ik vind het niet erg maar ik snap je opmerking.

groetjes vlinder
Ik ben 24, heb 2 kinderen en schrijf met een stel oude mutsen van rond de 30. Er zijn er zelfs die al 32 of 33 zijn. En inderdaad, er valt bijna niet mee te praten. X-D
haha, eowynn, lijkt me ook verschrikkelijk lastig, net of het mensen van een andere planeet zijn vindt je niet, haha...
geloof dat het sarcastisch was.....

niet rot bedoeld mooncatcher maar dat geloof ik ook.
goed allemaal, zullen we een discussie over leeftijd stoppen? Ik begrijp meteen waarom vlinder1987 is gestopt met haar topic. Als t meteen zo moet, jammer hoor. Vind ik echt.

Dusss nogmaals, meiden/vrouwen die zich WEL kunnen vinden in een topic met een leeftijds aanduiding, klets er op los!! En in vredesnaam over babies, zwanger raken enzovoorts, ipv geklets over wanneer je oud/jong bent.. pff zinloos gemiep ;)

hey eowynn, ik schrijf ook op een andere topic mee, die ik ook heel leuk vind, maar daar ben ik samen met Aruba (die hieronder nog heeft gepost) ook een van de jonge guppen. Is overigens wel erg leuk daar... maareh vertel eens wat over jezelf (net als vlindertje.... ben benieuwd naar jullie!)

doeiii
arubaaaaa... ik schrijf ook mee bij jullie hoor...

of heb ik nu werkelijk IEDEREEN beledigd op het viva forum...

:(
:-( ja !

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven