Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Wow en weer een treinkaartjesactie, die heb ik net nodig. Ik zal eens even op de site checken vanaf wanneer ik me daarvoor in de winkel mag melden. Ik moet morgen nog even naar de stad, dan haal ik er weer een op.

Ik :heart: treinkaartjesaanbiedingen, het scheelt zoveel geld!
Hallo?!
Zostraks bij de supermarkt een kinderdvd gekocht voor 1 euro. Heel leuk, 10 tekenfilmpjes erop met tekeningen van Fiep Westendorp. Dat vond ik echt een koopje en dochter vond het geweldig toen we een filmpje gingen kijken. Soms wel even handig om zoiets achter de hand te hebben.
Hallo?!
ik heb ook een wehkamp-code ontvangen en die ga ik niet zelf gebruiken. jullie mogen mij mailen op mugske (at) live . nl
xJanna schreef op 31 mei 2012 @ 11:12:

[...]

Ik zou Weleda proberen. En heeft neutral een zonnebrand? Vaak hebben ze kleine probeer flesjes van Weleda bij de grotere apotheken. Die moet je wel kopen ook. Alhoewel ik Weleda wel zo'n merk vind, dat als je opbelt en de situatie uitlegt misschien wel van alle soorten een proefmonster op kan sturen.

Weleda heeft ook proefverpakkingen. Vaak zijn die wel bij De Tuinen e.d. Ik vind de zonnebrandmiddelen van Weleda wel heel lekker ruiken, maar voor Snoezekind koop ik voorlopig nog Vichy of een ander A-merk factor 50.

Die liggen ook regelmatig bij de Action, zeker een tientje goedkoper dan bij de drogist.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb vanmorgen de treinkaartjes (echte) voor 16 euro gehaald bij de Blokker.

Bij de Action hebben ze nu een lamineerapparaat (A4) voor EUR 8,95. Hij werkt prima.

Ideaal met een schoolkind. :)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Yeah, net het laatste doosje Redband snoep (18 zakken) op de kop getikt voor slechts 50 cent per zak bij de marktman waar ik zondags altijd kom. (Zondag zijn ze dus pas echt voor mij.)

Als ik dit niet insla dan koopt mijn man hetzelfde snoep bij de benzinepomp voor de nodige euro's meer per zak. Scheelt me dus weer de nodige centen!
He balen, ik was gister bij de Tuinen, maar ik wist niet van de gratis bodylotion/ shampoo :'-( . Is te ver weg om apart om heen te gaan. :
lila01 schreef op 31 mei 2012 @ 13:54:

He balen, ik was gister bij de Tuinen, maar ik wist niet van de gratis bodylotion/ shampoo :'-( . Is te ver weg om apart om heen te gaan. :
Loopt tot en met 15 juli.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Fame schreef op 31 mei 2012 @ 14:05:

[...]

Loopt tot en met 15 juli.
Mooi! Ik zie net dat er eentje is op een plek waar ik nog een mysteryshopklus heb. Mooi twee vliegen in één klap slaan!
http://www.lekkerlevenmetminder.nl

Over sparen, besparen, consuminderen en financiële vrijheid
lekkerlevenmetminder schreef op 31 mei 2012 @ 14:17:

[...]

Mooi! Ik zie net dat er eentje is op een plek waar ik nog een mysteryshopklus heb. Mooi twee vliegen in één klap slaan!
Leuk he, ik was gisteren zeer content, en volgende week ook weer een mysteryshopdingetje met in de buurt een Tuinen en gratis kattenbakspul afhalen.
Bloemetjes zijn in huis, Vichy is aangevraagd en Yunomi kan ik morgen aanvragen. Fijn topic dit!!!
lamystere1 schreef op 31 mei 2012 @ 11:53:

Bedankt voor de tip van het gratis grit voor de kat. Die is aangevraagd.
Curieuze vraag, wat is jouw couponnummer? (Even checken of dat een uniek nummer is of niet.)
_Doortje_ schreef op 31 mei 2012 @ 12:43:

Zostraks bij de supermarkt een kinderdvd gekocht voor 1 euro. Heel leuk, 10 tekenfilmpjes erop met tekeningen van Fiep Westendorp. Dat vond ik echt een koopje en dochter vond het geweldig toen we een filmpje gingen kijken. Soms wel even handig om zoiets achter de hand te hebben.

Welke suup was dat Doortje?

Ik was vanmorgen voor het eerst sinds tijden weer eens bij de blauwe suup, daar hadden ze wel Goeie Grutten, Bolletje ontbijtkoek en Arla yoghurt... maar allemaal zonder actiesticker. Dus die GTA's heb ik jammer genoeg gemist.
tube sensodyne tandpasta is met de post gekomen...na het invullen van een enquete op hun website.....
verder kan iedereen die deelneemt aan de postcode loterij, deze week of volgende week een bosje bloemen halen bij de bloemist die in de brief vermeld staat..gratis bosje bloemen dus...
Fame, ik moet hem nog downloaden maar ik kom erop terug.

Yunomipakket is besteld. Ik ga lekker vandaag!
artcreation schreef op 31 mei 2012 @ 14:50:

verder kan iedereen die deelneemt aan de postcode loterij, deze week of volgende week een bosje bloemen halen bij de bloemist die in de brief vermeld staat..gratis bosje bloemen dus...
Ze staan al in de vaas. Je kunt kiezen voor roze of oranje. Ik heb voor roze gekozen.
dank voor jullie reacties op de zonnebrandcreme, ik zal morgen eens bij de Tuinen kijken, en ik heb Weleda gemaild met de uitleg en daarbij de vraag of ik proefmonstertje kan krijgen..... wie niet waagt.....

net ook gratis bloemen gehaald, we hadden hier veel meer kleuren, rood, paars, licht en donker oranje, roze..... heb de oranje gedaan, kan ik mijn vensterbank weer in oranjesfeer brengen ;-)

Zaterdagavond mag ik weer workshopje doen, met de buurtdames, erg leuk! Heb stad en land afgezocht om roodwitblauw cadeaulint, nérgens..... nu van die kindermedailles gekocht, daar zit ook lint aan, was een stuk goedkoper dan bij de stoffenwinkel!!

En dan ga ik zo nog even lekker neuzen bij de kringloop! Heerlijk!!
Fame schreef op 31 mei 2012 @ 14:34:

[...]

Curieuze vraag, wat is jouw couponnummer? (Even checken of dat een uniek nummer is of niet.)
Dat vroeg ik me ook af voor die dingen van De Tuinen, weet iemand dat toevallig? Mijn streepjescode daar eindigt op 90 (van het gratis item).
http://www.lekkerlevenmetminder.nl

Over sparen, besparen, consuminderen en financiële vrijheid
Zo mijn kwartaal pakket is ook weer besteld, mede dankzij jullie herinneringen want ik denk er te weinig aan. Wel vreemd dat de site mijn adres niet herkende, ookal stond deze vooraf ingevuld en heb ik er nog niet eerder problemen mee heb gehad. Nu maar adres van vriend ingevuld.

@lekkerlevenmetminder: welkom hier! Ik weet ook wie je bent (nou ja niet in real life dan). Lees altijd met veel plezier en bewondering je stukjes.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
De bonnen van de tuinen hebben allemaal dezelfde streepjescode.
Adios, dat probleem had ik net ook, mijn adres werd niet herkend.
Vandaag niet echt goed gevrekt ben ik bang..

Vanmorgen kreeg ik mail van een Shopvip dat Hunkemoller in de uitverkoop was. Dus heb 3 bh's en 8 strings voor 40 euro gekocht. Maar gisteren was Sapph al in de uitverkoop bij Limango. :-$
lekkerlevenmetminder schreef op 31 mei 2012 @ 16:36:

[...]

Dat vroeg ik me ook af voor die dingen van De Tuinen, weet iemand dat toevallig? Mijn streepjescode daar eindigt op 90 (van het gratis item).
Die code wordt gebruikt om in de kassa het bedrag af te boeken. Dus die is overal hetzelfde.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oja, ik baalde zo! Want ik liep langs de Tuinen, maar had de bon niet mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven