Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Moet trouwens zelf nog 2300 clix, en heb besloten het daarna uit te laten betalen om het vervolgens op de bankrekening te zetten (en rente over te krijgen :jump: )
Fruitmoes, zou je mij aan willen melden? Silverzephyr@live.nl, tenminste ik denk dat je dat nodig hebt. Dankjewel alvast!
_Doortje_ schreef op 31 mei 2012 @ 12:31:

[...]

Zo, maar dit is even handige info! Bedankt :)
Dat is inderdaad handig. Ga ik even opletten, wacht al tijden voor een bepaald product en de 35%korting stickers.
chrissiy schreef op 01 juni 2012 @ 18:32:

Wat bedoel je precies Fruitmoes? Als Euroclix een mail stuurt met daarin een aanbieding voor Groupon dan krijg je sowieso de clix voor het klikken van de mail. Als je ingaat op een aanbieding volgens mij ook nog eens clix daarvoor.
Ik denk dat ik dat bedoel ja. Dankjewel. Ik heb er namelijk nogal veel opgespaard en wou ze zo weggooien, maar vind ik zonde dan.
Wat heb je opgespaard?
silverzephyr schreef op 01 juni 2012 @ 18:42:

Fruitmoes, zou je mij aan willen melden? *mail*, tenminste ik denk dat je dat nodig hebt. Dankjewel alvast!
Wil ik wel. Rook je ook? Of leef je met mensen in een huishouden die roken? Die mensen mag ik aanmelden, geloof ik.
Die Groupon mailtjes en Euroclix mailtjes. (Allemaal aanbiedingen staan daarin.)
Die Groupon mails zijn meestal maar een dag geldig. Sommige aanbiedingen trouwens meerdere dagen. Euroclix mails zijn een week ofzo geldig.
silverzephyr schreef op 01 juni 2012 @ 18:04:

Buikgriep is eigenlijk ook een vorm van vrekken toch =') Alleen niet erg aan te raden. Zou iemand mij hier aan willen melden bij het Nipo? En wat heb je dan van me nodig?

Ik kan je wel aanmelden, dan heb ik je mailadres nodig.

Oh, wacht, ik had even moeten refreshen :-)
http://www.lekkerlevenmetminder.nl

Over sparen, besparen, consuminderen en financiële vrijheid
lekkerlevenmetminder schreef op 01 juni 2012 @ 19:20:

[...]

Ik kan je wel aanmelden, dan heb ik je mailadres nodig.
silverzephyr schreef op 01 juni 2012 @ 18:42:

Fruitmoes, zou je mij aan willen melden? *mail*, tenminste ik denk dat je dat nodig hebt. Dankjewel alvast!
:-d.

Je had hm al gezien :-d.
fruitmoes schreef op 01 juni 2012 @ 18:58:

[...]

Wil ik wel. Rook je ook? Of leef je met mensen in een huishouden die roken? Die mensen mag ik aanmelden, geloof ik.
Ze zoeken sowieso nieuwe respondenten, maar speciaal mensen die roken of iemand in het gezin hebben die rookt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heeft iemand hier de proefverpakking kattengrind van BreederCelect toevallig al opgehaald? Ik vraag me namelijk af hoe groot de verpakking is.
himalaya schreef op 01 juni 2012 @ 19:26:

[...]

Ze zoeken sowieso nieuwe respondenten, maar speciaal mensen die roken of iemand in het gezin hebben die rookt.
Ja kan, maar bij mij staat echt bovenaan een linkje om mensen aan te melden die dat rook'eisje' er bij moeten hebben. Vandaar de vraag. Maar Zephyrdinges, ben je al geholpen nu? Van dat gestreep begrijp ik niets.
EC zou ik niet opsparen maar even klikken en dan de mail verwijderen. Ongemerkt spaar je er toch wel mee.

Ik heb net een bol cadeaubon gewonnen! Heeft er misschien iemand een code voor gratis verzenden en wilt ze met me delen?
Goed gevrekt deze week, veel gewerkt (en dus gratis op m'n werk geluncht), die gratis shampoo bij de tuinen opgehaald , uitbetaling van moneymiljonair gekregen én 5 boeken op marktplaats verkocht :D

(vrekken als het niet echt hoeft is nog best leuk)
fruitmoes schreef op 01 juni 2012 @ 18:58:

[...]

Laatste! Rook (gelukkig) zelf niet. Dankjewel :)
Ze hadden hier bij de AH nog geen actiekaarten van de beemster geld retour em ze wisten er ook niks vanaf. Hopelijk volgende week wel!
En ik ben nog niet geholpen! Tenminste, heb nog geen mail. Voor iedereen met een kruidvatvoordeelkaart: als je hier stemt op je favoriete artikel van Kruidvat, krijg je punten op je extravoordeelkaart. Weet niet of iedereen deze mail gekregen heeft..

En voor mensen die de Bolletje GTA nog steeds zoeken; hij lag pas vanaf gisteren hier in de AH, dus het kan nog :)
adios schreef op 30 mei 2012 @ 16:27:

[...]

ingestuurd op 10-5 en had het afgelopen maandag binnen (18 dgn dus tussen posten en storten)

Oké dat is wel vrij snel. Dan ben ik bang dat er bij die van mij iets verkeerd is gegaan. Het is al langer geleden dat ik alles opgestuurd heb. Helaas heb ik geen bon o.i.d. ingescant, dus ik denk niet dat ik nog iets kan doen om alsnog het geld te krijgen.

greatwhitesilence schreef op 30 mei 2012 @ 20:38:

Ik ben ook al aardig op weg met dat pakket, nog 60 punten nodig. Alleen heb ik begrepen dat het kwartaalpakket eruit gaat? Het is me alleen nog niet duidelijk of er iets voor terug komt...

Nog een mooie vrekactie: een restpartij gevonden van het servies dat ik thuis heb, een hele zooi diner/ontbijtbordjes en kommetjes voor ¤20. Nu kan mijn man er weer een paar vernielen. Op een of andere manier heeft hij het voorzien op de ontbijtbordjes: er zijn van een stuk of wat schilfertjes van de randjes, andere exemplaren heeft ie zelfs helemáál vernield met zijn onhandige acties...

Morgen even naar de AH, deze week zijn de vegetarische hapjes in de bonus, en ik hoop er een aantal te scoren met een 35%-sticker. Datzelfde geintje met de biefstuk beviel mij best... :D

Het kwartaalpakket gaat er inderdaad uit. Volgens mij kwamen er acties voor in de plaats waarbij je producten kunt winnen.

snoesje666 schreef op 31 mei 2012 @ 13:18:

[...]

Weleda heeft ook proefverpakkingen. Vaak zijn die wel bij De Tuinen e.d. Ik vind de zonnebrandmiddelen van Weleda wel heel lekker ruiken, maar voor Snoezekind koop ik voorlopig nog Vichy of een ander A-merk factor 50.

Die liggen ook regelmatig bij de Action, zeker een tientje goedkoper dan bij de drogist.
Ik weet niet of het daadwerkelijk klopt, maar de buurvrouw van mijn ouders vertelde dat iemand van de kankerstichting haar had verteld dat zonnebrand boven factor 30 niets extras doet. Een hogere factor is alleen duurder, dus het schijnt alleen geldklopperij te zijn. Zelf had ik dat vermoeden ook al een tijdje, omdat ik een tijdje factor 50 heb gebruikt, maar het op een gegeven moment te duur vond. Toen ben ik factor 30 gaan gebruiken en dat werkt net zo goed. Je moet zelf weten of je deze info gelooft of niet, maar ik dacht ik laat het je toch even weten in het kader van vrekken :p
Heeft iemand nog een bon op de computer staan voor een gratis Himalaya shampoo of bodylotion? Ik wilde de bon voor mijn moeder uitprinten, maar ik zie nu op de website staan dat er alleen nog kortingscoupons kunnen worden gedownload.

De download van mezelf heb ik helaas niet meer op mijn pc staan. Ik dacht namelijk dat het allemaal unieke barcodes waren, maar dat is dus niet zo.
Armaris, een paar dagen geleden postte iemand een bol.com code voor gratis verzenden, dus je kunt even terugzoeken.
Thanx xjanna over de yunomi geval :-) Ga maar eens kijken of het ook iets voor mij is :-)
Mi-jo, ik heb de bon nog wel, waar moet ik m naartoe sturen?

Als je je mailadres liever niet online zet, kan je me ook mailen op het adres dat ergens op de vorige pagina staat.
Over yunomi, vanaf 1 juli gaat het nieuwe kwartaal in en dan komt er dus iets anders ipv de paketten waar je voor kan sparen. Maar wat dat dan is, is nog niet duidelijk... Maar je oude punten vervallen dan, dus je kunt beter per 1 juli pas starten.
silverzephyr schreef op 01 juni 2012 @ 22:37:

Mi-jo, ik heb de bon nog wel, waar moet ik m naartoe sturen?

Als je je mailadres liever niet online zet, kan je me ook mailen op het adres dat ergens op de vorige pagina staat.
Je mag de bon wel naar mir1988@hotmail.com sturen. Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven