Viva Vrekkentopic VI
vrijdag 1 juni 2012 om 18:42
Fruitmoes, zou je mij aan willen melden? Silverzephyr@live.nl, tenminste ik denk dat je dat nodig hebt. Dankjewel alvast!

vrijdag 1 juni 2012 om 19:20
Ik kan je wel aanmelden, dan heb ik je mailadres nodig.
Oh, wacht, ik had even moeten refreshen :-)

vrijdag 1 juni 2012 om 21:21

vrijdag 1 juni 2012 om 22:05
En ik ben nog niet geholpen! Tenminste, heb nog geen mail. Voor iedereen met een kruidvatvoordeelkaart: als je hier stemt op je favoriete artikel van Kruidvat, krijg je punten op je extravoordeelkaart. Weet niet of iedereen deze mail gekregen heeft..
En voor mensen die de Bolletje GTA nog steeds zoeken; hij lag pas vanaf gisteren hier in de AH, dus het kan nog
En voor mensen die de Bolletje GTA nog steeds zoeken; hij lag pas vanaf gisteren hier in de AH, dus het kan nog

vrijdag 1 juni 2012 om 22:21
Oké dat is wel vrij snel. Dan ben ik bang dat er bij die van mij iets verkeerd is gegaan. Het is al langer geleden dat ik alles opgestuurd heb. Helaas heb ik geen bon o.i.d. ingescant, dus ik denk niet dat ik nog iets kan doen om alsnog het geld te krijgen.
Het kwartaalpakket gaat er inderdaad uit. Volgens mij kwamen er acties voor in de plaats waarbij je producten kunt winnen.
Ik weet niet of het daadwerkelijk klopt, maar de buurvrouw van mijn ouders vertelde dat iemand van de kankerstichting haar had verteld dat zonnebrand boven factor 30 niets extras doet. Een hogere factor is alleen duurder, dus het schijnt alleen geldklopperij te zijn. Zelf had ik dat vermoeden ook al een tijdje, omdat ik een tijdje factor 50 heb gebruikt, maar het op een gegeven moment te duur vond. Toen ben ik factor 30 gaan gebruiken en dat werkt net zo goed. Je moet zelf weten of je deze info gelooft of niet, maar ik dacht ik laat het je toch even weten in het kader van vrekken :p
vrijdag 1 juni 2012 om 22:23
Heeft iemand nog een bon op de computer staan voor een gratis Himalaya shampoo of bodylotion? Ik wilde de bon voor mijn moeder uitprinten, maar ik zie nu op de website staan dat er alleen nog kortingscoupons kunnen worden gedownload.
De download van mezelf heb ik helaas niet meer op mijn pc staan. Ik dacht namelijk dat het allemaal unieke barcodes waren, maar dat is dus niet zo.
De download van mezelf heb ik helaas niet meer op mijn pc staan. Ik dacht namelijk dat het allemaal unieke barcodes waren, maar dat is dus niet zo.

vrijdag 1 juni 2012 om 22:49
zaterdag 2 juni 2012 om 09:43