Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
En genoeg 'negatieve' dingen te zeggen over mijn sv. Niet attent, te huiselijk, houdt van een andere soort manier van uitgaan en ontspannen dan ik, werkt te veel, qua uiterlijk is hij ook niet mijn type, maar dat ben ik ook niet van hem ik lijk totaal niet op de vriendinnen die hij in het verleden heeft gehad.
Zelf vind ik het heel moeilijk om de negatieve dingen van hem te zien. Sommige negatieve dingen zijn juist ook weer aantrekkelijk voor mij. Ik weet niet hoe hij is in zijn priveleven. Volgens mij is hij best wel saai,denk ik.Werkt hard.Ik zou ook niet weten hoe zijn vrouw of vorige vriendinnen eruit zien. (wil ik ook niet weten)Ogenschijnlijk lijken we wel bij elkaar te passen. Allebei ook even eigenwijs. Als ik hem niet zou kennen zou ik mijn hoofd wel omdraaien bij het langs lopen, dus qua uiterlijk zit het ook wel goed. Het irritantste vond ik dus altijd dat hij mijn mails niet meteen beantwoordden.Maar ja, dat hebben de heren hier van de week heel helder uitgelegd.Wat hij bv nooit zou moeten doen is iets negatiefs over mijn nr.1 zeggen.
Oke, speciaal voor dit topic toch maar lid geworden. Ik lees al wel een tijdje mee, maar ik moet nu echt mijn verhaal kwijt.

Mijn man en ik zijn al 16 jaar bij elkaar. Prima huwelijk, niets mis mee en ik ben hem al die jaren trouw geweest, zonder problemen.

En toen kreeg meneer een nieuwe collega... die meteen een goede vriend werdt.

Mijn hele leven staat ineens op losse schroeven, de collega in kwestie heeft de jacht flink geopend, en ik vond het heerlijk. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik tegengestribbeld heb, maar de waarheid is dat ik bij de 3e ontmoeting sex met hem heb gehad in de keuken terwijl mijn man boven al lag te slapen. Schaam, schaam.

Ik lees hier van jullie dat het voornamelijk de SV zijn die er elke keer een punt achter proberen te zetten, maar in mijn geval ben ik dat. Steeds goede voornemens, niet sms-en enzo. Ik heb er vrijdag voor de 2e keer in de anderhalve maand dat we "het" met elkaar doen een punt achter gezet. Zaterdagmiddag kreeg ik een sms-je of ik me wel goed voelde en waarin hij me bedankte voor prachtige herinneringen...Zaterdagavond ben ik na mijn werk bij hem langsgereden voor een vluggertje van 10 minuten.

Het hele gedoe wind me zo ontzettend op, ik wordt zooo geil van hem. En ja, ik ben denk ik ook wel verliefd, ofschoon ik niet de behoefte heb om bijvoorbeeld aan hem te vertellen hoe mijn dag is geweest, dat heb ik wel bij mijn man.

Ik weet ook niet zeker of ik hem wel zo aardig vind, dat zou ook wel de aantrekkings kracht verklaren. He's the bad boy that treets me right... Ben ik dol op...

Na gisterenavond heb ik het nu wel even gehad met de goede voornemens, ik laat het maar over me heenkomen (haha). Ik kan gewoon geen nee zeggen tegen deze man.

Ik ben er behoorlijk van in de war, maar oooohhh, wat is het lekker met hem.
Vaak is het ook moeilijk om lust en verliefdheid van elkaar te onderscheiden. Ik neem aan dat hij niet getrouwd is? Ik zou zeggen; wees voorzichtig en geniet ervan!
Geheim1972, het is toch ook heerlijk als er op je gejaagd wordt. Als een man zo zijn best voor JOU doet, heerlijk! Dan hoeft de man in kwestie verder echt niet aan alle eisen te voldoen. Als je ermee doorgaat geniet er dan van. Als je last van je geweten heb, tja stop dan (zei ze heel makkelijk, maar de uitvoering is ietsjes moeilijker...
Ja, hij is idd vrijgezel.

En ja, ik zou er echt mee moeten stoppen, maar nu even niet.

Het gekke is; ik heb helemaal geen last van mijn geweten, voor mijn gevoel staat wat ik heb met mijn SV totaal los van wat ik heb met mijn man. Ik betwijfel of mijn man het zo zou zien overigens....

De reden dat ik er al 2 keer mee heb geprobeerd te stoppen is angst om gekwetst te worden. Ik moet mijn uiterste best doen om hem te blijven zien als SV, omdat hij het heeft over een relatie. Ik snap deze man helemaal niet...
Is toch niet raar dat hij het heeft over een relatie, hij is vrijgezel. Hij hoopt dus dat jij bij je man weggaat.

En nee, ik denk niet dat je man het los kan zien. Hebben jullie wel eens gesprekken over anderen, of sex buiten de deur (parenclub, trio)?
Channtie schreef op 30 maart 2008 @ 15:27:

Is toch niet raar dat hij het heeft over een relatie, hij is vrijgezel. Hij hoopt dus dat jij bij je man weggaat.

Nee, echt niet, toen ik het vrijdag "uitmaakte" was ik wat overstuur en ik zei tegen hem dat ik er aan dacht om het op te biechten aan mijn man, gewoon om van het hele gedoe af te zijn.

Mijn man zou me trouwens onmiddelijk buiten de deur zetten.

Waar mijn SV over begon was dat zijn baas er dan achter zou komen, en dat dat niet goed zou zijn voor zijn carrierre... eikel!

Punt 2 wat hij ter sprake bracht was dat mijn man een beter mens is dan hij en een stuk beter bij me past. Duh..

Zelfingenomen kwast; ik zei niet dat ik mijn man voor hem wilde verlaten, ik zei dat ik van het hele gedoe af wilde zijn.

He, wat lekker dit zeg, ik krijg ineens een hekel aan mijn SV.
Dus hij 'chanteert' je behoorlijk? Wat kan jou zijn carriere schelen. Het lijkt me meer zaak om je man niet te willen kwetsen.Je moet gewoon je eigen voorwaarden proberen te stellen.
stewardess schreef op 30 maart 2008 @ 15:52:

Dus hij 'chanteert' je behoorlijk?

Verdomd, je hebt gelijk, ik zit er zo midden in dat ik het zo nog niet bekeken had.

Ik ben nog niet klaar om met hem te stoppen, want oohh...

Maar ik heb idd nieuwe groundrules nodig. De mijne!

Ik woon op het andere halfrond, dus voor mij is het de hoogste tijd om naar bed te gaan. Bedankt, Stewardess en Channtie, ik ga hier eens goed over na denken.
Welterusten, Geheim. Geniet ervan zolang het gaat maar probeer wel je eigen regels te maken.
Goed, voor mij een nieuwe dag.

Ik heb nagedacht over hoe ik deze "relatie" in wil vullen en ik denk dat in mijn geval ik degene ben die iets minder intensief contact wil.

Ik lees een paar pagina's terug dat jullie zouden willen dat hij wat vaker van zich liet horen en dat je ook op maandagmorgen wel eens een sms wil waarin staat hoe sexy je bent. Nou, ik wou dat die van mij er even mee ophield. Ik wordt helemaal suf ge-sms-t.

Hoe geil hij van me wordt, hoe mooi ik ben, dat ie me eigenlijk elke dag even wil zien. (lees: hem elke dag even in me wil steken)

Hij heeft me vorige week gevraagd of ik hem elke dag wil sms-en zodra ik wakker ben en ik heb dat ook braaf gedaan. Met als gevolg dat ik dan de hele dag doorlopend sms-jes krijg, waardoor ik de hele dag met hem bezig ben. Ik heb het gevoel dat daardoor mijn Nr 1 helemaal geen ruimte meer heeft in mijn hoofd, en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Ik weet ook dat als ik nu ophou met elke dag sms-en hij de zenuwen krijgt omdat hij zal denken dat ik er weer mee op wil houden.

Maar zoals stewardess al aangaf,dit is niet mijn probleem.

Er is een aantal keer gesproken over claimgedrag van de vrouwen mbt hun SV. Bij mij is het echt andersom.

Stom, dat ik hem nu eigenlijk wil sms-en dat ik hem niet ga sms-en.
Hoi Geheim72,

jouw situatie klinkt idd omgekeerd van die van mij en een aantal anderen hier. Ik vind het goed van je dat je je bewust bent dat je bij jezelf moet blijven en je niet door hem moet laten leven. Ik heb dat wel gedaan. Ik wil niet zeggen dat ik mijn SV de hele dag sms-te of mailde zoals de jouwe doet maar hoe minder ik van hem hoorde, hoe meer ik juist contact ging zoeken.

wellicht is het goed om duidelijk je grenzen aan te geven en daar zelf ook niet overheen te gaan. zo'n sms-je waar je over schrijft waarin hij je bedankt voor de mooie herinneringen is (onbewust) een signaal om jou te laten reageren. oneerbiedig gezegd, een beetje manipulatie. en het werkt.

Dus bepaal je groundrules en houd je er aan. Is een stuk beter voor je eigen gemoedsrust, kan ik je vertellen.

Even een update ook voor de rest:

de afgelopen dagen rust hebben me goed gedaan. ik ben weer even met beide beentjes op de grond. maar gek genoeg, denk ik de laatste dagen meer aan hem als voor onze time-out. ik heb continue momenten dat we samen waren die door mijn hoofd schieten. ik kijk toch even in mijn mail of hij iets heeft gestuurd. natuurlijk niet, want als hij me niet ziet, weet hij dat heel goed vol te houden. dat vind ik dan ook wel weer fijn, want ik heb juist aangegeven dat hij me nog even met rust moet laten.

Maar toch, ik kijk wel even in de mail.

ik denk dat ik het nog maar een paar daagjes moet volhouden ;-)
[quote]nachtvlinder29 schreef op 31 maart 2008 @ 00:15:

zo'n sms-je waar je over schrijft waarin hij je bedankt voor de mooie herinneringen is (onbewust) een signaal om jou te laten reageren. oneerbiedig gezegd, een beetje manipulatie. en het werkt.

Hoi nachtvlinder,

Wat denk jij mild over mijn SV.Er was niets onbewusts aan en het was meer dan een beetje manipulatie. Hij heropende gewoon het jachtseizoen. :)

Het erge is dat ik me daar van bewust ben, maar het zo sexy vind dat ik het niet kan laten om te reageren.

Ik voel me vandaag een stuk beter, relaxter, en wat minder als opgejaagd wild. Heb het gevoel dat ik zelf nu de regie in handen heb. Nu nog vasthouden, want mijn SV is behoorlijk dominant. Ook al zo sexy.

Fijn te lezen dat je nog steeds stand houdt wat betreft je voornemen om wat afstand te nemen. Ik begrijp de wil ook wel om steeds contact te zoeken, ook ik heb die behoefte aan bevestiging.

Dat je juist nu veel aan hem moet denken lijkt me ook wel logisch, je hebt hem al een tijd niet gezien of gesproken. Dat gaat best voor een paar dagen, maar op een gegeven moment ga je hem toch echt missen. Zo'n SV beheerst toch een heel groot deel van je gedachten. Ik heb de mijne dus nog steeds niet ge-smst vandaag en ik verveel me gewoon. Ik verveel me anders nooit!

Ik denk wel dat aangezien er geen sprake is van echte liefde, dat missen niet zo lang zal duren. Je bent gewoon even vergeten hoe je je dagen doorbracht voordat hij in je leven kwam. Dus voordat je de hele dag je telefoon en computer in de gaten "moest" houden.

Succes
Hoi Geheim! Je went er ook wel weer aan hoor, om de dingen te doen die je voorheen ook deed. Duurt wel even, maar het lukt wel. Wat de andere meiden al eerder hebben gezegd: let op jezelf, stel je eigen grenzen. Je klinkt alsof je er al te diep in zit. Ook al vind je dat fantastisch op de momenten dat het gebeurd.

Stew, hoe gaat het die van jou? Alweer iets gehoord?

Nachtvlinder, good for you! Ik ben blij dat je je lekker voelt bij de keuze die je hebt gemaakt.

Ik heb nog steeds niets gehoord, sinds 2 weken nu, We hebben dus eigenlijk morgen een afspraak, maar het was te vaag afgesproken, dus ik twijfel enorm of het wel doorgaat. Ik noemde een aantal data op msn en hij zei dat hij later thuis zou zijn, ik vond dat geen probleem, het gesprek ging over iets anders en aan het einde herhaalde ik de datum en tijd, en zei hij gedag en sloot het gesprek af. Dus eigenijk geen bevestiging en geen afwijzing.

Ik weet ook niet of ik het nu gewoon even moet laten gaan. De vorige keer was echt fantastisch, straks is het morgen minder.

Ik weet even niet wat ik moet doen. Contact zoeken dmv sms, of gewoon gaan.

Ik denk dat mijn grootste angst afwijzing is.
Ik krijg steeds meer inzicht in hoe het tussen mij en SV is ontstaan.

We waren eerst maatjes en er kwam steeds meer spanning tussen ons. Nu bleek dat SV deze gevoelens kompleet blokkeerde, vanwege slechte ervaringen in haar verleden.

Omdat er verder niet over werd gesproken en ook niet werd aangedrongen op een andere manier, was de vriendschap "veilig" en wilde zij dit graag zo houden, vandaar dat blokken van die spanning.

Pas toen ik die spanning ben gaan benoemen en ook had aangegeven dat ik zeer zeker wel interesse in haar had op dat vlak, pas toen is ze voor dat gevoel een plek gaan zoeken.

Daar heeft ze een tijd mee geworstelt, zowel vanwege haar verleden, maar ook vanwege mijn huwelijk.

Toen ze voor zichzelf duidelijk had dat het binnen mijn relatie mogelijk was en dat ze daarbij niet verborgen hoefde te blijven en ze met haar gevoelens in het reine was, heeft ze het de ruimte gegeven.

Ik heb dus, achteraf gezien, zelf de mogelijkheid gecreerd doordat ik er open over ben geweest.

Dat verklaart ook wel waarom het bij ons loopt zoals het loopt.
@ houvanjezelf

En ik denk dat de vriendschap nog steeds het aller belangrijkste is.En ik moet zeggen je heb wel gelijk want hier is het eigenlijk ook wel zo gegaan.Alleen heb ik niet zo hoeven worstelen omdat mijn man het ook goed vond en zijn vrouw ook.Maar het is en zal altijd mijn maatje blijven dat is voor mij het belangrijkste wat telt.Zal het wel erg vinden als het ooit zal stoppen maar dat is dan niet anders.
Mac, als het niet duidelijk is of de afspraak doorgaat of niet, dan zou ik hem bellen en er naar vragen. En als de afspraak al wel staat, dan zou ik gewoon gaan.

En ppff, mijn SV zou mij niet iedere dag zoveel hoeven sms-en. Dat zou voor mij allemaal iets veel te veel van het goede zijn.
Klopt helemaal twinsoul.

Ik begrijp precies je gevoel.

Het is wel super leuk als het zo kan.
hehe, ik ben amper een weekje weggeweest en wat hebben jullie allemaal alweer beleefd!

Nu heb ik ook een leuke verrassing op komst: mijn allereerste SV'tje is in het land. Ik heb haar al 4 jaar (jaja) niet meer gezien. Benieuwd of onze ontmoeting nog voor evenveel vuurwerk zal zorgen als destijds...
@ TinTin, wat spannend om je eerste svtje weer te zien. Er zal vast nog wel iets van spanning zijn, heb ik zelfs nog bij jeugdvriendjes!

Verder gaat het goed met mij en mijn sv. Ik wil van hem wel 100% garantie dat hij ermee kan hendelen dus voorlopig nog even rustig aan (van mijn kant). Wij zijn op dit moment weer druk aan het mailen en als het goed is kan er ieder moment een spannende foto in mijn mailbox zitten.

@ Mac, heb je al duidelijkheid over je afspraak morgen?
Kijk Stew, dát is leuk! Nee ik heb nog geen zekerheid. Ook nog niet wat mezelf betreft.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

TT: Leuk! Denk je echt dat er nog zoveel spanning zal zijn dat het op sex uitdraait?? Leuk! ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt!
Hoi Mac, ik zou een een smsje sturen met zoiets als; Gaat morgen bij jou nog lukken? Als hij er dan afwijzend op reageert kan je zelf ook nog doen of het je niet uitkomt. Ga jij dan naar zijn huis? Spannend lijkt me dat zeg. Ik heb binnenkort misschien de beschikking over een appartementje van een vriendin die naar het buitenland gaat

@ Nachtvlinder, hoe vergaat het jou?
Geen idee wat het zal worden. Indertijd was het wel elke keer bingo. Die griet was onwijs hitsig (en ondergetekende evenzeer) en dat heeft zo 3 jaar lang geduurd. Zou me verwonderen moest de ontmoeting nu niet voor vonken zorgen. Alleen praktisch is het allemaal wat moeilijker te organiseren (waar en wanneer?).

I'll keep you informed.
Ik heb hem gesproken. Op msn weliswaar maar toch. Zien wel weer.

Zoiets kan je best sturen lijkt mij. Doe je het Mac?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven