Maar ik word misselijk van chocola...
dinsdag 5 juni 2012 om 10:21
dinsdag 5 juni 2012 om 17:58
Tijd om onze tettenman terug eten te geven. Gilt als een speenvarken als je er naar kijkt met medicatie in de handen, laat zich lekker kroelen wanneer je slaapliedjes zingt en bromt nog dingen in mijn oren wanneer ik hem tegen mijn borst aanhoud.
Net een echte vent, die cavia.
Lieve mensen, forum ze .
Net een echte vent, die cavia.
Lieve mensen, forum ze .
dinsdag 5 juni 2012 om 17:58
dinsdag 5 juni 2012 om 18:01
dinsdag 5 juni 2012 om 18:01
dinsdag 5 juni 2012 om 18:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 juni 2012 @ 17:58:
IK vind dat jij jezelf te kort doet, Gunstig. Meer nog dan de mannen die je over één kam scheert.
Maar als het voor jou zo hanteerbaar is.......... het lijkt mij heel vermoeiend om zo bitter te zijn.In feite heb je gelijk. Maar ik denk dat dit haar een gevoel van veiligheid geeft, een gevoel dat ze misschien gedurende lange tijd heeft moeten ontberen.
IK vind dat jij jezelf te kort doet, Gunstig. Meer nog dan de mannen die je over één kam scheert.
Maar als het voor jou zo hanteerbaar is.......... het lijkt mij heel vermoeiend om zo bitter te zijn.In feite heb je gelijk. Maar ik denk dat dit haar een gevoel van veiligheid geeft, een gevoel dat ze misschien gedurende lange tijd heeft moeten ontberen.
dinsdag 5 juni 2012 om 18:05
quote:gunstig schreef op 05 juni 2012 @ 18:03:
[...]
er zijn legio vrouwen die menen dat ik mij tekort doe als ik niet aan anderen (lees mannen) hun welbevinden denk..Aan een ander (of dat nou mannen of andere vrouwen of dieren of planten zijn) zijn welbevinden denken betekent niet dat je jezelf meteen op de tweede plek zet.
[...]
er zijn legio vrouwen die menen dat ik mij tekort doe als ik niet aan anderen (lees mannen) hun welbevinden denk..Aan een ander (of dat nou mannen of andere vrouwen of dieren of planten zijn) zijn welbevinden denken betekent niet dat je jezelf meteen op de tweede plek zet.
dinsdag 5 juni 2012 om 18:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 juni 2012 @ 17:52:
[...]
Dat ik denk dat niet alle mannen beesten met een laagje vernis zijn en uit zijn om vrouwen aan zich te onderwerpen ligt aan mijn bril?
Sja,........ dan zijn er wel héél veel vrouwen die hun bril hebben gekocht waar ik hem ook vandaan heb.ja, bij een massa-producent
[...]
Dat ik denk dat niet alle mannen beesten met een laagje vernis zijn en uit zijn om vrouwen aan zich te onderwerpen ligt aan mijn bril?
Sja,........ dan zijn er wel héél veel vrouwen die hun bril hebben gekocht waar ik hem ook vandaan heb.ja, bij een massa-producent
dinsdag 5 juni 2012 om 18:06
quote:Ruza schreef op 05 juni 2012 @ 18:05:
[...]
Aan een ander (of dat nou mannen of andere vrouwen of dieren of planten zijn) zijn welbevinden denken betekent niet dat je jezelf meteen op de tweede plek zet.
ik wil graag empathisch zijn naar alles en iedereen..
alleen niet naar het mannelijke in mannen.
[...]
Aan een ander (of dat nou mannen of andere vrouwen of dieren of planten zijn) zijn welbevinden denken betekent niet dat je jezelf meteen op de tweede plek zet.
ik wil graag empathisch zijn naar alles en iedereen..
alleen niet naar het mannelijke in mannen.