Seksschandaal Formule 1 baas

31-03-2008 01:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Seksschandaal Formule 1 baas

AMSTERDAM - Max Mosley, voorzitter van de FIA, is gefilmd toen hij in een Londens optrekje seks had met vijf prostituees. De prostituees waren verkleed als nazi's en gevangenen in een een concentratiekamp...

In het filmpje is te zien hoe Mosley de rol speelt van kampcommandant, maar ook hoe hij de vernederingen moet ondergaan. Zo wordt hij onderzocht op luizen en geslagen met een zweep.

Hij gaf de prostituees bevelen in het Duits, meldt News of the World .

Tijdens de 'nazi-orgie', die vijf uur duurde, had Mosley seks met een paar van de prostituees.

Bron: telegraaf.

Nou kan ik me hier helemaal niet druk over maken, het is maar een spel in een bordeel. Maar sommige Telegraaf lezers zijn woest.

Wat vinden jullie?
Rare gozer toch weer, ach man met te veel geld & macht weet niet waar hij heen moet.. 8-P

Maar "the news of the world" is nu niet bepaald betrouwbaar te noemen, dus of ze niet iets gaan rectificeren.. ;-]
http://www.newsoftheworld...http://del.interoute.com/?id=3af6810b-1ecc-49ad-a746-994ea2c88ecb&delivery=stream#

Dat denk ik niet. Kijk maar.
Het zal mij persoonlijk aan mijn harige reet roesten.
Betere omschrijving had ik niet kunnen geven Nijn.

Als die man nu lekker van bil wil gaan prima toch.
Wel heeel lullig voor hem dat nu juist dit is gefilmd ;-)
Het gaat hem de lezers van De Telegraaf waarschijnlijk niet om het van bil gaan maar het 'toneelstukje' van het Nazi-gebeuren. Wat die Mosley verder uitvreet zal mij inderdaad ook aan mijn 'derriere oxideren', als ik het maar niet met hem hoef te doen en hij het veilig doet, maar het nazi-deel vind ik ook wel een beetje smakeloos, moet ik zeggen. Aan fantasie kennelijk geen gebrek, maar verder........
Tsja, kennelijk is er qua nieuws weinig te melden. Volslagen oninteressant, dit. Maar wel heel verfrissend dat Antoon zo maar eens een stukje kopiëert en plakt dat niet over moslims, allochtonen in het algemeen of Wilders gaat.
5 uur........... is best lang............
Het idee van concentratiekampen gebruiken voor sexspelletjes is niet nieuw. Ik vind het wel heel smakeloos en ik denk dat er behoorlijk wat mis met je is als je dit doet.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Het idee van concentratiekampen gebruiken voor sexspelletjes is niet nieuw. Ik vind het wel heel smakeloos en ik denk dat er behoorlijk wat mis met je is als je dit doet.

Gek is dat. Als er hier een vrouw is die fantasien heeft waarin doden vallen en ze krijgt er een natte muts van, dan hoor je niemand. Zolang het maar fantasietjes zijn die leiden tot koddige toneelstukjes, kan ik me er niet druk over maken.
Nou dat bordeel zal Max niemand meer aanraden sinds ze hem daar gefilmd hebben en de film op internet gezet hebben

Maar lang zal het wel niet bestaan als ze daarvoor aangeklaagd worden...

Hebben jullie het filmpje bekeken?

Volgens mij heeft de media het er zelf van gemaakt dat het nazi's en een concentratiekamp betrof,als je het filmpje bekijkt zonder informatie vooraf zie je daar een vrouw in een zwart mantelpakje,een vrouw in een zwart/wit gestreept gevangenispak en de rest in lingerie.Max zelf zei 2 woorden duits en voor de rest werd hij door de vrouw in mantelpak met een zweep op zijn billen geslagen en sloeg hij 1x met een zweep.Als dat het opmerkelijkst was van de 5 uur durende sex,verkort in 2 minuten was er weinig aan.....
Volgens mij gaat de ophef vooral om het gegeven dat hij nazi sex spelletjes speelt en dat zijn beide ouders persoonlijke vrienden waren van Hitler. Hitler was "de speciale eregast" op de bruiloft van zijn ouders welke werd voltrokken in het huis van een andere hoge nazi pief. Maar dan nog, het is misschien niet kies maar als hij het leuk vindt om tot bloedens toe op zijn reet te worden geslagen......
De Telegraaf was een krant die fout was in de oorlog. Dat nou juist déze krant dit moet melden...

Maar goed, het is natuurlijk wél heel erg triest wat Max heeft gedaan.
Ieder zijn meug.
Antonio schreef op 31 maart 2008 @ 09:04:

Gek is dat. Als er hier een vrouw is die fantasien heeft waarin doden vallen en ze krijgt er een natte muts van, dan hoor je niemand. Zolang het maar fantasietjes zijn die leiden tot koddige toneelstukjes, kan ik me er niet druk over maken.
Oooh, dus ook dit stukje dorpsroddel was weer een poging van je om aan te tonen dat vrouwen met twee maten meten ? Pffff ... je hebt het er maar druk mee :rofl:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Je moest eens weten waar ik over fantaseer.
Toon doe niet zo achterlijk. Ik word er echt doodziek van dat jij de meest ranzige dingen erbij haalt om aan te tonen dat vrouwen hier met 2 maten meten.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Zamirah schreef op 31 maart 2008 @ 19:50:

Je moest eens weten waar ik over fantaseer.
Vertel eens. Ik weet zeker dat onze Antoon in ieder geval met rode oortjes zal meelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven