Maar ik word misselijk van chocola [deel 2]

08-06-2012 14:42 1251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over groot en klein grensoverschrijdend, manipulatief, respectloos etc gedrag.

(deel 1 hiero)
quote:shahla schreef op 08 juni 2012 @ 23:08:

[...]

Dat was zelfs een vrouw in die serie (Michelle) die dat steeds zei.

Listen carefully, I say this only once (en dan minstens twee keer herhalen wat die boodschap dan was)

Die kerel op dat plaatje sprak zogenaamd Frans in een gebroken accent waar bijna niemand wat van kon maken.

En 'Rrrrené' was weer een ander slag apart ;)

:rofl:[/quote]Tijdje terug op de BBC een jubileum-programma gezien waar alle acteurs alles nog een dunnetjes over deden voor publiek. Toen werden er enkele mensen uit het publiek getrokken die de agent zijn 'taal' moesten leren en vervolgens in het café van Rrrrrené koffie moesten bestellen. Écht, ik zat in mijn broek te plassen van het lachen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 08 juni 2012 @ 22:59:

[...]

Nee joh, elke vrouw word met ópen armen ontvangen! Dat kún je éventueel ook heel anders opvatten.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 08 juni 2012 @ 23:08:

[...]

Dat was zelfs een vrouw in die serie (Michelle) die dat steeds zei.

:rofl:[/quote]O ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:gunstig schreef op 08 juni 2012 @ 23:01:

[...]

ligt eraan hoe vatbaar je bent voor evt. kritiek denk ik ,

en hoe erg je je vereenzelvigt met een forum waar je post..

.. en hoe serieus je jezelf neemt.....

Het is wat jij eerder op iets anders zei:

Ik heb er geen zin in.
quote:gunstig schreef op 08 juni 2012 @ 23:07:

[...]

wat ben je bezorgd ik ben geroerd

Bezorgd?

Eh, ja................zo zou je het eventueel ook op kunnen vatten, natuurlijk.
Jeugdsentiment (*huilt*).
quote:shahla schreef op 08 juni 2012 @ 23:11:

[...]

Dat kún je éventueel ook heel anders opvatten. Dat kan, maar het is allemaal vrij keurig hoor ([generalisatiemodus aan]teveel nerds die hard schrikken als een vrouw bij ze komt staan [generalisatiemodus uit])
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 08 juni 2012 @ 23:10:

[...]

Tijdje terug op de BBC een jubileum-programma gezien waar alle acteurs alles nog een dunnetjes over deden voor publiek. Toen werden er enkele mensen uit het publiek getrokken die de agent zijn 'taal' moesten leren en vervolgens in het café van Rrrrrené koffie moesten bestellen. Écht, ik zat in mijn broek te plassen van het lachen...

Aaah, wat jammer dat ik dát nooit gezien heb.

Ik vond die serie enorm vermakelijk en had dit zeker leuk gevonden.

Weet je hoe het heet? Misschien kan ik het ergens online vinden.
quote:NouEvenNiet schreef op 08 juni 2012 @ 23:07:

Kadanz schreef:

[...]

Dat het even vijf minuten niet gaat over hoe jij je voelt, maar we het gewoon over het onderwerp van dit topic kunnen hebben?Misschien zei ik het niet goed, maar dat was wat ik bedoelde vanmorgen. Dat er een hele groep vrouwen voorál bezig was uit te leggen wat ze allemaal wel of juist niet bedoelden aan specifiek één man.
quote:shahla schreef op 08 juni 2012 @ 23:14:

[...]

Aaah, wat jammer dat ik dát nooit gezien heb.

Ik vond die serie enorm vermakelijk en had dit zeker leuk gevonden.

Weet je hoe het heet? Misschien kan ik het ergens online vinden.Hang on, ik ga effe zoeken (alhoewel ik je weinig hoop wil geven. De BBC is erg moeilijk als het gaat om dingen terug te zien als je niet in Good Old Blighty woont)
Leuke serie inderdaad. Maar dit topic staat niet op entertainment.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Hasse88 schreef op 08 juni 2012 @ 23:13:

[...]

Dat kan, maar het is allemaal vrij keurig hoor ([generalisatiemodus aan]teveel nerds die hard schrikken als een vrouw bij ze komt staan [generalisatiemodus uit])

Was ook een flauw grapje van me.

Ik verwacht ook niet echt dat 'de nerds' (ik denk direct aan de vier mannen van The Big Bang Theory) met iets anders bezig zijn dan waar ze voor kwamen en dat waren niet de vrouwen.
quote:shahla schreef op 08 juni 2012 @ 23:05:

[...]

ik kijk naar andere dingen.

Hoe iemand beweegt, ogen, hoe die persoon tegen mij doet, of die persoon dingen die hij zegt nakomt en zeker doorzetting, eigen mening en onafhankelijk.

Grappig; ik vind namelijk dat gespierde mannen zich óók op een bepaalde manier bewegen.En in sommige gevallen vind ik dat mooi. ( krijgen ze hun armen niet meer in een stand waarin ze hun eigen tanden kunnen poetsen schiet het z'n doel wel voorbij )

En natuuuuuuurlijk kan een man-met-wasbord attent zijn, lief, trouw, humor hebben, etc.

Doorzettingsvermogen..... dat zie je er al aan af.

Ik vind dat " wij " nu doen wat mannen over vrouwen doen; het is óf mooi en bitchy / dom, of minder mooi ( waarbij wat je mooi vindt persoonlijk is ) en lief/ intelligent.
quote:geheimtaal schreef op 08 juni 2012 @ 23:04:

Ik denk dat hij een beetje j...... is.jaloers ja dat denk ik ook
quote:Hasse88 schreef op 08 juni 2012 @ 23:16:

[...]

Hang on, ik ga effe zoeken (alhoewel ik je weinig hoop wil geven. De BBC is erg moeilijk als het gaat om dingen terug te zien als je niet in Good Old Blighty woont)

Lief van je dat je het probeert.

Vind ik het niet, dan pech hè, ik slaap er heus wel van hoor vannacht.
quote:geheimtaal schreef op 08 juni 2012 @ 23:04:

[...]

Ik denk dat hij een beetje j...... is.

Ik denk dat je je vergist.

Ik vind het ècht een beetje potsierlijk als je als vent je schouderpartij zo hebt opgeblazen dat je niet eens meer je armen normaal langs je lijf kunt houden. Ik verdenk zulke kerels van narcistische trekjes en/of dat ze hopen dat vrouwen ze daardoor aantrekkelijker zullen vinden. Dat is kennelijk ook zo maar dat zijn dan weer vrouwen waar ik helemaal niets in zie. Beetje het Oh Oh Cherso niveau. Ik vraag me bij zulke mensen onwillekeurig af wanneer ze voor het laatst een boek hebben gelezen.

Maar dat is misschien een vooroordeel van me.

En ik moet er niet aan denken om me in het lichaam van een bodybuilder te moeten vertonen. Ik zou me generen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
http://www.123video.nl/pl ... 3590&CatID=6&mnu=3&q=allo
Nee klopt Donkey

echte meso's (de natuurlijke ) hebben de sportschool helemaal niet nodig !
quote:Donkeyshot schreef op 08 juni 2012 @ 23:18:

[...]

Ik vind het ècht een beetje potsierlijk als je als vent je schouderpartij zo hebt opgeblazen dat je niet eens meer je armen normaal langs je lijf kunt houden. Ik verdenk zulke kerels van narcistische trekjes en/of dat ze hopen dat vrouwen ze daardoor aantrekkelijker zullen vinden. Dat is kennelijk ook zo maar dat zijn dan weer vrouwen waar ik helemaal niets in zie. Beetje het Oh Oh Cherso niveau. Ik vraag me bij zulke mensen onwillekeurig af wanneer ze voor het laatst een boek hebben gelezen.

En ik moet er niet aan denken om me in het lichaam van een bodybuilder te moeten vertonen. Ik zou me generen.Een beetje een vooroordeel ja. Op mijn sportschool lopen een hoop van dat soort jongens rond. Zitten ook geschiedenis studenten enzo tussen dusja..
quote:shahla schreef op 08 juni 2012 @ 22:13:

[...]

Omdat het over kwam als een soort insinuatie dat nu het (n Kadanz ogen dan) eindelijk ergens naartoe ging we ineens afhaakten.

Daar ageerde ik tegen.

En ja, alweer wat tijd tussen mijn laatste post en deze. Irl hè. snap ik, maar ik denk dat die insinuatie nu juist bewust was en daarom al niet de moeite waard om op te reageren.

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar verder eens hoor. Gespierd is mooi, te gespierd foeilelijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2012 @ 23:17:

[...]

Grappig; ik vind namelijk dat gespierde mannen zich óók op een bepaalde manier bewegen.En in sommige gevallen vind ik dat mooi. ( krijgen ze hun armen niet meer in een stand waarin ze hun eigen tanden kunnen poetsen schiet het z'n doel wel voorbij )

En natuuuuuuurlijk kan een man-met-wasbord attent zijn, lief, trouw, humor hebben, etc.

Doorzettingsvermogen..... dat zie je er al aan af.

Ik vind dat " wij " nu doen wat mannen over vrouwen doen; het is óf mooi en bitchy / dom, of minder mooi ( waarbij wat je mooi vindt persoonlijk is ) en lief/ intelligent.

Het is geenszins gezegd dat ik het lélijk vind maar andere lijven trekken me 'chemisch gezien' meer aan. Dat heeft zich bewezen.

Een lijf zegt zeker niks over de binnenkant, in mijn optiek.

Doorzettingsvermogen zie je al af aan een man die een wasbord van zijn lijf heeft gemaakt? (Wat ik prima vind als hij dat graag wil, dan vind ik het ook best, hoor) Op dát vlak maar dat zegt voor mij nog niks over hoe een man zich in een relatie manifesteert.

Dat zullen ze eerst moeten laten zien en als het bevalt en de rest klopt voor mij ook, dan mag man blijven.

[...]

En ik moet er niet aan denken om me in het lichaam van een bodybuilder te moeten vertonen. Ik zou me generen.

Ik ben het helemaal met je eens hoor wat betreft het spuuglelijk vinden van opgepompte anabolenlichamen.

Maar als zij er blij mee zijn, oke.

[...]

. Beetje het Oh Oh Cherso niveau..En bedankt, he!
quote:shahla schreef op 08 juni 2012 @ 23:18:

[...]

Lief van je dat je het probeert.

Vind ik het niet, dan pech hè, ik slaap er heus wel van hoor vannacht.Echt elke google toestand geprobeerd, maar ik ben BGB niet dus helaas niet gevonden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven