Wie krijgt ook van die rare Whatsapp berichten en wat is het

11-06-2012 15:37 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de hele middag al van die wazige appjes binnen. Zo van: direct naar 18 contacten doorsturen anders ben je je account en al je contacten kwijt! Nou heb ik niet eens zoveel contacten!

Weet iemand wat dit is? Paniek om niks?

Krijgen jullie ze ook? Vind het maar raar.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik had het gelukkig nog niet doorgestuurd! Zat al te tweifelen. LOL nananananaaaanaaa ;-p
Alle reacties Link kopieren
Kreeg er vanmiddag ook eentje. Moest die doorsturen aan mijn gehele adresboek, wat ik natuurlijk niet gedaan heb.

Ook vind ik het raar dat Whats zelf geen waarschuwing geeft!



Ook zg viruswaarschuwingen van vrienden, kunnen een virus bevatten. Het is toch de ideale manier om een virus te verspreiden via een viruswaarschuwing?
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gehad!
Is een HOAX
Op dit moment circuleert er weer een variant op een oude hoax over WhatsApp. WhatsApp zou betaald gaan worden tenzij je een bericht doorstuurt naar een aantal contactpersonen. Vervolgens zou je logo van kleur veranderen.



Uiteraard is dit onzin. Negeren en niet doorsturen aub.



Met WhatsApp kun je gratis berichten blijven versturen. Gebruikers dienen na het verstrijken van de gratis proefperiode (die soms verlengd wordt) 0,99 of 1,99 dollar voor de app te betalen. Dit is niets nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Net of een dienst als whatsapp zoiets via een doorstuur berichtje zou doen. Hoe naif kun je zijn
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Nou Maaique, je staat er nog van versteld van hoeveel contacten je dit doorgestuurd krijgt! Blijkbaar meer naïeve of goedgelovige mensen dan je denkt! En daar ging heeeeeel veel tijd in zitten...
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
@ Nastik, die bedoel ik ook.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 juni 2012 @ 16:38:

Jij kan lekker lachen Knagertje, voor mij is de lol er wel af!



Edit: bij mij idd bewust door contacten doorgestuurd. Ik begin ook lichtelijk boos te worden



Het is een beetje grappig toch, dat zoveel mensen daar blijkbaar in trappen

Mocht Whatsapp een berichtje aan al zijn gebruikers willen sturen, dan is dat zo geregeld door bij iedereen die Whatsapp opent automatisch een berichtje te laten verschijnen, ze zullen nooit op deze manier iets laten weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook zo nog vrij regelmatig de mail dat Bill Gates geld aan het weggeven is. Zijn die mensen nou echt zo dom???
Alle reacties Link kopieren
Heb hem ook gehad.

1 keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven