Geld & Recht alle pijlers

nog geen belastinggeld

01-06-2012 19:45 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn belastinggeld nog niet terug...

Wie nog meer niet?

Dacht eigenlijk dat het voor 1 juni binnen moest zijn...



Beetje jammer ;-)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij doen ze het op alfabet. Ik krijg dit soort dingen eigenlijk altijd als een van de laatsten, dat verwacht ik nu dus ook. Had wel ruim voor de deadline aangifte gedaan maar volgens mij maakt dat niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Op alfabet gaat niet op. Mijn zusje heeft eerder aangifte gedaan dan ik en nog niks ontvangen, mijn moeder ook niet, ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam zit redelijk achteraan in het alfabet en ik heb het geld al 2 weken of langer op mijn rekening.
quote:pyridine schreef op 02 juni 2012 @ 22:30:

Volgens mij doen ze het op alfabet. Ik krijg dit soort dingen eigenlijk altijd als een van de laatsten, dat verwacht ik nu dus ook. Had wel ruim voor de deadline aangifte gedaan maar volgens mij maakt dat niet uit.nee, hoor, mijn naam zit helemaal vooraan in het alfabet en ik heb nog niks gehad. Het gaat gewoon random.
Alle reacties Link kopieren
duurt wel erg lang dit jaar bij mij!
Alle reacties Link kopieren
ook nog steeds niks ..3 maart gezamenlijk aangifte gedaan.

mijn brief is binnen maar ik krijg niks terug ,manlief krijgt wel een boel terug ,....maar nog geen brief..
Alle reacties Link kopieren
Ik was ruim een maand te laat met aangifte doen ( was nogal ingewikkeld met verschillende werkgevers en baan in het buitenland) dus ik verwachte zeker niks voor 1 juli maar ik heb het vorige week al ontvangen. Volgens mij zit er weinig logica in de volgorde van behandeling....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog steeds niet... Helaas!

Hoop dat het snel komt
Alle reacties Link kopieren
Ik ook nog niet,en heb er zo'n zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ah ik ben gelukkig niet de enige! Hier ook nog steeds niks terwijl vriendlief wel al wekenlang bericht gehad heeft.

Ik heb toen naar de balastingtelefoon gebeld en zei zeiden dat ik sowieso voor 1 juli bericht kreeg....

Afwachten dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven