Entertainment alle pijlers

animo festivals/evenementen

20-06-2012 17:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik heb geen idee of ik dit in het juiste forum plaats, anders hoor ik het wel.



Ik ben voor mezelf een project begonnen waarbij ik graag van jullie wil weten wat er mist qua festivals /evenementen /activiteiten in regio Zuid- Holland. (de rest van Nederland kan ook, maar ik weet niet of ik er dan wat mee doe) Denk aan bepaalde genres muziek, beurzen, speciale doelgroepen etc.

Ik wil kijken of er animo voor bepaalde dingen is wat niet (nog) niet word uitgevoerd.



Ik vind het héél erg leuk om dingen te organiseren, wil misschien ook een eigen evenementenbureau beginnen. Maar ik wil eerst kijken of het me wel ligt met kleine dingen bijvoorbeeld verzoekjes van jullie. Dingen die missen voor kinderen kan ook genoemd worden, ik heb SPW gedaan dus vind het leuk om dingen voor kinderen te organiseren.



Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

liefs
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
O lieverd, de evenementenwereld is heel lastig om tussen te komen. Daarnaast, enig idee wat de organisatie van een evenement inhoudt? Dat kan je niet in je eentje als projectje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ga anders eerst eens helpen bij evenementen die reeds georganiseerd worden. Op die manier krijg je er voor jezelf een beter beeld van en kan je ervaring op doen.



Ik heb verschillende evenementen helpen organiseren en een paar kleine dingen zelf gedaan maar dat kost heel veel stress, moeite en doorzettingsvermogen.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Alvast bedankt voor jullie reacties, zit te denken hoe ik het beste in dit wereldje terecht kan komen.



Verder hoeven het geen grote dingen te zijn, dingen zoals kinderfeestjes etc kan ook gewoon. Het gaat erom dat ik ideeën (en ervaring) op doe.



x
Alle reacties Link kopieren
Bij de evenementenbureaus zijn ze dol op vrijwilligers.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Houd er rekening mee dat Nederland het meest verzadigde land ter wereld is als het aankomt op festivals: omgerekend is er bijna dagelijks wel ergens een festival in Nederland.



Dit betekent twee dingen: een gedeelte is al flink verzadigd. Daar kom je nooit meer tussen. Alleen mensen die of bizar hard werken of onder de prijs van andere zakken overleven. En dit is bijna niet meer mogelijk en kan alleen maar als je zeer groot bent.

Aan de andere kant: Nederlanders zijn dol op festivals. Dus opties zijn er altijd.



Een stage of een plek als vrijwilliger is een goede basis om eens te proeven.
Alle reacties Link kopieren
CMV was handiger geweest ipv SPW.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven