De Fashionista's blijven fashionable in de zomer! #74
dinsdag 29 mei 2012 om 10:08
Ook met de hitte blijven we natuurlijk Fashionable! Deel 74 alweer.

Voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG/SOG, uitlaatklep voor je vieze-woorden-fase, haalbare en niet haalbare wenslijstjes en nog veel meer. Join us!
Deel 73

Voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG/SOG, uitlaatklep voor je vieze-woorden-fase, haalbare en niet haalbare wenslijstjes en nog veel meer. Join us!
Deel 73
vrijdag 22 juni 2012 om 22:22
Mijn DC/BC (zie straks Lexa voor uitleg) ligt het liefst bij mij. Eigenlijk is t een dikke slijmbal (wel een zij trouwens), want dan stap ik het huis uit, dan ligt ze naar de deur te kijken en te piepen tot ik terug kom. En dan gaat ze op haar achterpootjes staan en de voorpootjes omhoog en dan wil ze dat je haar op tilt.
En ik ben natuurlijk zo gek om dat te doen
En dan gaat ze heerlijk slapen. Ze ligt ook niet bij een ander als ik er ben.
En ik ben natuurlijk zo gek om dat te doen
En dan gaat ze heerlijk slapen. Ze ligt ook niet bij een ander als ik er ben.
vrijdag 22 juni 2012 om 22:25
Kan de jouwe ook snurken?! De mijne is echt verschrikkelijk haha.
Dan gaat ze op je arm liggen, je aankijkend heel langzaam omdraaien, pootjes omhoog, en dan wil ze dat je haar over haar buikje aait.
Dan zie je de oogjes zwaar worden... Zwaarder..... En dan... Gggggggggg Sshhhhhhhh Gggggggg Shhhhh
Pix, ik zal ff wat foto's in het album zetten, monument
Dan gaat ze op je arm liggen, je aankijkend heel langzaam omdraaien, pootjes omhoog, en dan wil ze dat je haar over haar buikje aait.
Dan zie je de oogjes zwaar worden... Zwaarder..... En dan... Gggggggggg Sshhhhhhhh Gggggggg Shhhhh
Pix, ik zal ff wat foto's in het album zetten, monument
vrijdag 22 juni 2012 om 22:25