Entertainment alle pijlers

Live optredens/concerten-Topic

31-03-2012 13:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van de leukste dingen om te doen vind ik het bezoeken/ervaren van live muziek. Praten/lezen erover doe ik ook graag. En ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen, dus hier een paar vragen.



1. Welke artiest/band heb je het laatst bezocht?

2. Hoe was het?

3. Had je deze artiest/band al eerder live gezien?

Zo ja, was het beter/slechter dan de vorige keer?

4. Wat is je volgende concert (en wat verwacht je ervan)?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar Michael Bublé geweest. Hij had een geweldig voorprogramma, Naturally 7 een soort van a capella groep met zang maar ze imiteren ook de muziekinstrumenten. Echt goed.



Michael was errug leuk, hij was goed bij stem. Alleen jammer dat hij er slecht uit zag. Zo'n 10 kilo te zwaar en zijn gezicht was wat pafferig met wallen onder de ogen. Hij zong goed en maakt heel veel lol tussendoor, had grappige en dubbelzinnige opmerkingen en veel interactie met het publiek.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Om ff te uppen..heb Nick en Simon live gezien. Leuk!

Volgende maand Pearl Jam
Alle reacties Link kopieren
Volgende maand 2x Pearl Jam.

Rockin' Park ook maar toegevoegd aan het lijstje.

En dan na de vakantie Eddie Vedder.



Wat een heeeeeerlijk vooruitzicht!
Alle reacties Link kopieren
Nog een week en dan Pearl Jam. Kreeg een mail met reis- en parkeeraanwijzigingen vwb Ziggo Dome. Dus moet klaar zijn lijkt mij.



Vin. we gaan wel ff gedag zeggen hoor als we dicht bij elkaar zitten.
Alle reacties Link kopieren
jaaaaa Pearl Jam over 6 daagjes!!! Duimen jullie even mee dat die beeb van mij nog even blijft zitten tot pak-em-beet volgende week woensdag? :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook naar pearl jam, het is de eerste keer voor mij, dus ben erg benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:sammie00 schreef op 20 juni 2012 @ 17:19:

Ik ga ook naar pearl jam, het is de eerste keer voor mij, dus ben erg benieuwd.10e keer voor mij en elke keer was het weer fantastisch :-D
Alle reacties Link kopieren
Gister naar Garbage geweest in de Melkweg, was erg leuk, jeugdsentiment!



Over een paar weken Madonna, en daarna aftellen naar Sigur Ros in augustus. Heb dit jaar elke maand wel 1 of 2 concerten en er komt steeds meer bij, heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Vanavond Crusade and friends gezien en dat was erg gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Moos, welke dag ga jij naar Pearl Jam? Dag 1 sta ik in voorvak en ben ik er dus vroeg. Dag 2 hebben we zitplaatsen en gaan we laat.
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag Vin en we zitten 1e ring, dus ga je niet zien. Jammer.

Heel veel plezier...en stel ze zijn dag 2 beter...Niet komen vertellen hier hoor
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie wie er in het voorprogramma staat?
Alle reacties Link kopieren
Nu op tv: Ned 3 3Doc: Pearl Jam Twenty
Alle reacties Link kopieren
Ik hoopte al dat dit niet over PJ ging....ik baal zo dat ik geen kaarten heb
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het voorprogramma X.
Alle reacties Link kopieren
Nog één nachtje slapen... Dit wordt mijn 8e Pearl Jam concert en ik heb er zó'n zin in!! Het is iedere keer weer geweldig!! Ook altijd fijn om Eddie Vedder weer in het echt te zien
Alle reacties Link kopieren
Pearl Jam was goed!!!



Voorprogramma was slecht, bah wat een herrie. Ik zat op de eerste ring trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Voorprogramma heb ik net gemist (geen gemis dus )

Ik zat ook op de 1e ring, prima plaats, dus onthouden. Wat een indrukwekkende zaal zeg. Geluidskwaliteit had ik wel meer van verwacht. Was een goed concert.



Recensie Pearl Jam 26.06.12
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het weer geweldig!! Ik zat ook op de 1e ring, prima zicht en prima geluid!
Ja ja ja!

Wij waren er ook, zaal. Ik vond het mooi. Geluid niet altijd top, en dat vind ik eigenlijk toch wel een must bij zo'n zaal.

Eddie





Vanavond RHCP in Nijmegen.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, een concerten topic! Ik heb kaartjes voor:



* Kate Nash

* The Black Keys

* Muse (in Hamburg)

* Kasabian



Het duurt allemaal nog even (eerst de festivals ;)) maar ik kom dan wel even een update geven!



Mijn laatste concert was trouwens ook Kasabian in de HMH. Fantastisch als altijd.



Ik hoor altijd erg goede dingen over Pearl Jam. Ik ga het eens op mijn lijstje zetten!
Alle reacties Link kopieren
Pearl Jam was geweldig inderdaad, wederom een groot feest. Heb ze al vele malen gezien en het is me nog nooit tegengevallen.

Volgende maand Eddie in Carré, verheug ik me enorm op, al zal het qua sfeer wel heel anders zijn.



Concerten die ook top waren: Deus, Raconteurs (met Jack White), Black Crowes (alweer lang geleden) en Alanis Morrisette 2 jaar terug.



@Noamski: Pearl Jam kan bijna niet tegenvallen. Echter, als je alleen voor 'Alive' komt: die staat niet altijd op de setlist, werd dinsdagavond ook niet gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ben op weg naar de Goffert in Nijmegen, Red Hot Chili Peppers Yessss!!! Helemaal happy!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Lafille!



Bij mij komt Sting steeds dichterbij.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier, Lafille!



Laatste waar ik geweest ben was een dagje Pinkpop, heb daar mumford and sons en Bruce Springsteen gezien. Ik ga altijd met mijn ouders naar zijn concerten en het is altijd goed! Het eerstvolgende is pas in december, dan ga ik naar Muse. Ben heel benieuwd naar de Ziggo Dome, hoe waren de ervaringen van de Pearl Jamgangers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven