Werk & Studie alle pijlers

(hobby) cursus volgen

01-07-2012 20:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaringen met een (hobby) cursus volgen? aangezien mijn vakantieplannen niet doorgaan, lijkt het me wel leuk om in mijn vrije tijd iets nuttigs te doen.



Is het leuk/praktisch om een thuiscursus te gaan doen? Of zou je een cursus aanraden waarbij je bijv. 1x per week de deur uit moet?



Welke cursussen zijn leuk om te doen?

Iets creatiefs lijkt me erg leuk.. fotografie of bijv. naaien. Maar dan moet je weer in het bezit zijn van bepaalde materialen.



Nouja, ik ben een leek op dit gebied en wil graag wat ervaringen horen. Ook als je specifieke ervaringen hebt van bepaalde thuis-zelfstudie-organisaties die wel/niet goed zijn
Alle reacties Link kopieren
Eentje waarbij je mensen ontmoet. Alleen thuis is niet zo leuk he.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt een thuiscursus ook niet echt een vervanging van een vakantie. Ik zou voor iets kiezen waar je lekker buiten bezig bent. Misschien iets van een sport of iets lekker in de tuin? Ik heb bijv wel eens een kruidenworkshop gevolgt. Of misschien een lezing volgen in een van de musea, kun je er meteen een dagje weg aan vastknopen.

Of moest je om juist gezondsheidsredenen cancellen en zoek je daarom iets minder inspannends?
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft ook mijn voorkeur Mits het te combineren valt met mijn werk. Ik heb al een aantal cursussen in mijn omgeving gezien die me wel aanspreken, maar er komt zoals ik het zie pas vanaf aug/sept weer een nieuw programma voor de cursussen.



Geen idee ook wat ik nou eigenlijk leuk vind. Massage? Kleding maken? iets met dansen? lekker creatief kokkerellen, mozaieken?



Ben ook wel bang dat ik tussen de 50+ers kom te zitten, terwijl het voor mij ook een gelegenheid zou (kunnen) zijn om iets meer mensen van onder de 40 te ontmoeten ;)
Alle reacties Link kopieren