Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave 2011

03-05-2012 14:16 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb even een vraag, ik heb vorige week een brief gehad van de belastingdienst met het te ontvangen geld, de dagtekening van de brief is 4 mei 2012. Krijg ik dit geld dan op deze datum? Hebben meer mensen al bericht gehad van de belastingdienst?



Alvast bedankt!



Groetjes,



Esmee
Alle reacties Link kopieren
als de dagtekening bekend is heb je binnen 10 werkdagen het geld op je rekening staan.

als de betalingsopdracht op vandaag staat kun je of vandaag het geld op je rekening hebben en anders uiterlijk maandag volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Brief gister ontvangen met dagtekening 29 juni, dus die was netjes op tijd, alleen het geld nog niet op de bankrekening.

Beetje jammer, het weekend gaat er nu ook weer over heen.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds geen geld en ook geen brief.

We blijven geduldig wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb netjes voor 1 april aangifte gedaan. Vorige maand nog gebeld en hoorde dat het in behandeling is en dat ik vóór 1 juli bericht krijg...

Gek, het is 1 juli maar nog geen brief, geen geld, noppes.

Kan er heel slecht tegen. Morgen maar bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog geld terug krijgen uit 2010... weet iemand wanneer ik dit kan verwachten? Het is 'tussendoor' ingevuld, denk ongeveer een maand geleden. Pakt de belastingdienst dit aan als alles van 2011 is verstuurd?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 26 juni de brief terug gestuurd met mijn rekeningnummer want die waren ze kwijt. Binnen 20 werkdagen word het geld dan gestort. Heeft iemand hier ervaring mee? Storten ze het echt pas na 15 dagen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel serieus af wat ze doen met al die rekeningnummers??? Ik heb de mijne laatst wel 4 keer opnieuw door moeten geven! Toen kreeg ik van de week een brief dat ze graag een bedrag aan mij over willen maken ivm te weinig ontvangen toeslag, maar...... jawel, ze hebben mijn rekeningnummer niet. Uh, misschien het rekeningnummer waarheen ze de rest ook hebben overgemaakt??? Of anders in 1 van de 4 brieven die ik de vorige keer heb teruggestuurd?



Zal het ook eens andersom doen: als ik moet betalen stuur ik wel een brief dat ik heel graag wil betalen, maar hun rekeningnummer niet heb :-).



On topic: heb 29 juni de brief gehad!!! Man ook, maar daar stond in dat hij nog geen voorlopig bericht kreeg (tja, dat is natuurlijk ook bericht). Echter nog geen geld ontvangen, ik zal wel nog een brief krijgen dat ze m'n rekeningnr niet meer hebben...
Alle reacties Link kopieren
Wat een drama daar bij de belastingdienst.

En als je hun iets moet betalen moet dat zo snel mogelijk,

belachelijk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven