Merk Flessen HELP HELP moeders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06-04-2008 21:08 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo moeders,

Mijn dochter die is 8weken en ik heb in begin het merk Dodie gebruikt voor fles.

Met een 1,2,3 speen. Ze gebruikt dan nummer 1,langzame.

Vanaf nu past de flesvoeding amper/niet in de fles, en de maat groter past niet in de magnatron.

Ben overgeen over Avent maar niet echt super tevreden over.

Hebben jullie tips???

Alvast reuze bedankt!!!!!!!
Flauw
Mille schreef op 06 april 2008 @ 22:25:

Omdat jullie zo kinderachtig doen Mirjam! Tssssskkkk. ;-)

Maar..... Wat maakt het daarbij uit of ze ons ziet of niet....
Mille schreef op 06 april 2008 @ 22:25:

Fles op zijn kant leggen zonder dop ja. Had ik dat er niet bij gezegd?
Ja maar, HOE krijg je dan de melk weer IN de fles???
Ze krijgt over een half uur haar laatste flesje dus ga het meteen uitproberen, thnx Mille!
Nou ik zou als ik zulke reacties kreeg ook niet tegen die kinderachtige koppen van jullie aan willen kijken hoor!!!

Moedertje, trek je er maar niks van aan, je hebt nu genoeg tips gehad, lekker de rest negeren.

Ik heb trouwens nog wel een tip voor je: ken je babybrabbel.nl? Daar nemen ze je wel serieus :hug:
Citronella, het ziekenhuis heeft deze fles geadviseerd, dus heb geen ervaring met andere flessen, maar dat is ook nog een optie.

Small difrax speen, tevreden over dus?
fluffychuzzle schreef op 06 april 2008 @ 22:27:

[...]

Ja maar, HOE krijg je dan de melk weer IN de fles???
Nooit van vaatdoekjes gehoord zeker?
Ook ik verwachtte een gigantisch probleem met deze titel, maar het blijkt ontzettend mee te vallen.

Ik heb nooit problemen gehad met het opwarmen van voeding in de magnetron met grote flessen. Difraxflessen, die grote kromme, zonder speen idd, past prima.

En anders idd water koken (gewoon 's morgens net na het opstaan doen, in goed schoongemaakte thermosfles doen, koud water erbij tot het aangenaam is en door de dag heen flesjes maken. Water bijna op? gewoon tijdig nieuw koken. Ook 's nachts ideaal, kan je naast je bed zetten met de juiste hoeveelheid voeding naast je, hoef je niet eerst de voeding op te warmen in de magnetron.

Tieten passen best in magnetron, maar wist je dan niet dat je moedermelk niet mag verwarmen in de magnetron?
Mille schreef op 06 april 2008 @ 22:28:

Ik heb trouwens nog wel een tip voor je: ken je babybrabbel.nl? Daar nemen ze je wel serieus :hug:

Jij bent pas vals.

Maarre, bedankt!

:rofl:
Mille schreef op 06 april 2008 @ 22:29:

[...]

Nooit van vaatdoekjes gehoord zeker?
Ja maar, is dat dan wel hiegieniesch?
nee die site ken ik niet mille, maar ga ik nu meteen proberen, en zal de titel dan anders neer zetten, maar bedankt dat jij mij wel serieus wilt nemen.

Met een eerste kindje is alles echt nog wennen!
moedertje86 schreef op 06 april 2008 @ 22:30:

Met een eerste kindje is alles echt nog wennen!

Tuurlijk is een eerste kindje wennen, dat weet iedereen. Maar door deze zin wek je de indruk dat daarom ook iederéen met dit soort futiliteiten zit. En da´s niet zo. Gelukkig niet zeg.

Veel plezier bij babybrabbel, daar kun je ook mooie banners maken.
Mille schreef op 06 april 2008 @ 22:28:

Nou ik zou als ik zulke reacties kreeg ook niet tegen die kinderachtige koppen van jullie aan willen kijken hoor!!!

Moedertje, trek je er maar niks van aan, je hebt nu genoeg tips gehad, lekker de rest negeren.

X-D Ik mag daar niet meer op, dus ik blijf lekker hier klieren.
fluffychuzzle schreef op 06 april 2008 @ 22:30:

[...]

Ja maar, is dat dan wel hiegieniesch?
Je kan over de tips van anderen gaan zitten zeuren maar bedenk er eerst zelf maar een ja? Daar heeft Moedertje86 meer aan!!!!
Maar moedertje is het werkelijk waar niet in je opgekomen om een te meten hoe hoog je magnetron is en dáár je nieuwe fles op uit te zoeken? :-O
Ow dames, heerlijk heb net 4 pagina's doorgelezen omdat ik gewoon even mee wilde lachen en niets beters te doen had :rofl:
Ja Mik25, maar het ziekenhuis had die flessen geadviseerd en er niet bij gezegd welke magnetron je dan moest hebben. Duhuhuh, eerst lezen!
[quote]fleurtje schreef op 06 april 2008 @ 22:33:

[...]

Veel plezier bij babybrabbel, daar kun je ook mooie banners maken.[/quote]

En soms, soms krijg je een banner, maar dat is dan weer wat anders :whoops:
Mille, aan jou heb ik echt iets gehad!

En aan sommige andere , ik denk echt dat hun niks anders te doen hebben dan sommige mensen afvallen/uitlachen of wat dan ook!!!!!

Ga me meteen aanmelden bij babybrabbel...

Misschien kom ik je daar ook nog tegen?
Mille schreef op 06 april 2008 @ 22:34:

[...]

Je kan over de tips van anderen gaan zitten zeuren maar bedenk er eerst zelf maar een ja? Daar heeft Moedertje86 meer aan!!!!
Hè, ik had al getipt dat ze misschien de dop eraf moest laten hoor! ;-)
Mille schreef op 06 april 2008 @ 22:34:

[...]

\

Niet zoveel uitroeptekens gebruiken JA!!!
Mille schreef op 06 april 2008 @ 22:36:

Ja Mik25, maar het ziekenhuis had die flessen geadviseerd en er niet bij gezegd welke magnetron je dan moest hebben. Duhuhuh, eerst lezen!
Jij hebt anders niks gezegd over de gewenste breedte van de magnetron. Zometeen past die fles er ook niet in de breedte in, en dan he? Wat dan?
moedertje86 schreef op 06 april 2008 @ 22:37:

Mille, aan jou heb ik echt iets gehad!

En aan sommige andere , ik denk echt dat hun niks anders te doen hebben dan sommige mensen afvallen/uitlachen of wat dan ook!!!!!

Ga me meteen aanmelden bij babybrabbel...

Misschien kom ik je daar ook nog tegen?

Misschien wel :rofl:

Fijn dat ik je heb kunnen helpen hoor!!! Succes ermee!!!!!
Moedertje, op dit moment heb ik inderdaad niks beters te doen, nee. Ik ga maar naar bed, mn cavia uitlachen. Ik heb een nieuwe gekocht, nadat ik de vorige tegen de muur gesmeten had, afgelopen donderdag.
Nou dag Mille dan maar. Veel plezier op Babybrabbel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven