Vriendinnen Arnhem

18-02-2012 15:40 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik ben een meid van 26 oorspronkelijk uit het noorden van het land.

Ik woon al een tijd in Arnhem maar ondertussen gaan de meeste mensen in mijn omgeving samenwonen, krijgen een kindje en dat soort dingen..

Kortom ze zitten in hun eigen wereldje en ik zit ondertussen alleen op de bank.

Familie en vrienden wonen in het noorden of zuiden van het land en ik heb geen zin om iedere keer kilometers te gaan rijden in het weekend.

In mijn vrije tijd ga ik graag fitnessen, stappen, shoppen etc.



Herken jij dit verhaal en heb je zin om eens gezellig kennis te maken laat het dan weten!
Alle reacties Link kopieren
Heej Melissa,



26 juni willen we (weer) afspreken. Er zullen nog best wat nieuwe mensen bij zijn aangezien de vorige keer best rustig was. Zou je het leuk vinden om bij ons aan te sluiten?



Mag je mij mailen. nicole_snickers@hotmail.com. Zet ik je in de mailinglijst.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar jullie verhalen! Ook ik ben op zoek naar (nieuwe) meiden om leuke dingen mee te doen, omdat de vriendinnen die ik nu heb zo’n beetje allemaal gesetteld zijn en alleen nog maar dingen met hun partner doen. Ik woon in Veenendaal en hou o.a. van reizen, winkelen, terrasjes & filmpjes pakken, stappen en lekker uit eten gaan!



Kan ik me nog bij jullie aansluiten?! @Nicole: zal jou zo ook wel even apart mailen.
Alle reacties Link kopieren
Gezelligheid! Zou ook graag een x meegaan! 26e gaat alleen niet, maar de volgende keer mss wel.. Zou k leuk vinden iig! Ben zelf 28 en woon in de buurt van nijmegen, maar reizen is geen probleem!
Alle reacties Link kopieren
@dtje_1602, je mag nu ook al mailen hoor. Dan sta je in ieder geval in de mailinglijst;).
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Ik was de afgelopen tijd mijn gegevens van de site kwijt en ben op reis geweest en deze post helemaal uit het oog verloren..

Wat leuk om al deze reacties te lezen!



Groetjes van de aanstichtster
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben hier in de regio geboren en getogen en ook mij lijkt het leuk een keer met jullie af te spreken. Ik ben 26 jaar oud en woon samen.



Ik hou van gezelligheid, shoppen en genieten!



Mijn e-mail adres is zwartwitofgrijs@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ook wel even een mailtje sturen! De 26e kan ik het niet, maar vind het leuk om te horen als jullie weer plannen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Na al deze leuke reacties gelezen te hebben, wil ik graag even inspringen met een nieuwe vraag;



Zijn er in Arnhem ook nog dames die nog op zoek zijn naar een sportmaatje om een leuke sport mee te gaan beoefenen?



Ik ben zelf 23 jaar en woon in Arnhem Noord. Ik ben alles behalve sportief, maar wil wel graag wat aan sport gaan doen en ik vind het erg lastig dit in mijn eentje te doen. Ik vind baantjes trekken in het zwembad bijvoorbeeld heerlijk, maar kan de motivatie niet echt vinden om steeds weer in mijn eentje die kant op te gaan.

Squashen vind ik bijvoorbeeld ook leuk, maar lekker een stuk wandelen in het park (Sonsbeek bijvoorbeeld) vind ik ook heerlijk. Ook sta ik open voor andere suggesties natuurlijk.



Ben heel erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Oh en om nog even aan te sluiten op de PO, mij lijkt het ook heel leuk om wat met jullie af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
quote:joyce8-1 schreef op 19 april 2012 @ 19:20:

Hoi Hoi allemaal,



Wat een leuke berichten!



Zelf woon ik in Wageningen, single en ben 30 jaar. Geboren in Arnhem, heb een aantal jaar in Nijmegen gewoond en ik ben daarna naar Wageningen verhuisd.



Paardrijden doe ik in de buurt van Duiven, geef turnles in Veenendaal en werk in een hotel in Ede.



Graag wil ik in contact met jullie komen om een keer een terrasje te pakken, te shoppen of een keer te stappen..



Groeten Joyce





Hoi Joyce,



De dingen die je beschrijft komen erg overeen met wat ik leuk vind en doe :-) weet niet of je nog steeds open staat voor nieuwe contacten, maar lijkt het je anders leuk om een keer wat af te spreken? Kon niet ontdekken hoe ik je een privebericht kon sturen, anders had ik dat wel gedaan. Heb je een 'vriendenverzoek' gestuurd, dan schijnt het wel te kunnen (?)



Hoop van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Is er nog ruimte voor nog iemand?

Ik (30 jaar) en mijn vriend zijn vorige week verhuisd naar Doorwerth vanuit Groningen stad. Ik ken hier helemaal niemand en zou het erg leuk vinden om met meiden in contact te komen.

Shoppen, lekker eten, drankje in de stad en een dansje doen vind ik supergezellig!

Ik zou het erg leuk vinden om een keer aan te sluiten als er wat georganiseerd word.



Groetjes Lutiena

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven