Lijf & Lijn alle pijlers

Cellulitis wat helpt er echt tegen?!

19-05-2012 19:56 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie heeft de beste tip tegen het putjesvlees?
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2012 @ 21:14:

Dames, laat het nu nou eens doordringen, er is geen smeersel of oefening die iets kan doen tegen cellulite

want

- het ligt aan je bindweefsel en dit is AANGEBOREN

- het ligt aan je hormoonhuishouding (en dat betekent dat het nog veel erger gaat worden)

accepteer het de meerderheid van de vrouwen heeft hetZeker kun je er wel iets aan doen. Ik ben het met je eens, het ligt aan je bindweefsel en hormoonhuishouding. Die zijn beide slecht bij mij, dus ik had behoorlijk veel cellulite. Echter het is bij mij sterk verminderd door de suiker te laten staan, dit had het grootste effect. Powerplate was ook heel effectief en krachttraining heeft ook zeker resultaat. Ik eet sowieso gezond, maar bovenstaande heeft het bij mij echt heel erg verminderd, met ik denk wel 3/4.
Ik gebruik zelfbruiner op mn benen, dan lijkt t ook wat minder
quote:nike schreef op 19 mei 2012 @ 21:19:

Verdorie Meds, ik wil een: die oefening zijn idd goed, reactie.

Hier was ik al bang voor. Het zit echt enorm bij mij in de familie. Mijn moeder en zus hebben het net zo erg als ik. Acceptatie is the keyword. Maar het is echt bij mij veel erger dan bij de rest. Ik zit er aan te denken, om maar nooit meer mijn bovenbenen in het openbaar te vertonen. En zo'n elegante beach short aan te schaffen. De rest van mijn garderobe is gewoon aangepast op mijn bovenbenen.Joh, kijk eens goed rond op het strand, je zult maar weinig mensen tegenkomen die helemaal pukkel/hobbel/bobbel/bultvrij zijn. En dan nog wat: bruine cellulite is mooier dan witte! Dus gewoon laten zien die benen!!
Infraroodsauna en veel water?
Niks helpt.

Niet te zwaar aan tillen dus en vrolijk je leven leiden. Je voelt er immers niks van!
Ik sport al jaren zeer intensief (kracht) het heeft nooit enig invloed gehad op de cellulite.

Zelfbruiner doe het inderdaad minder erg lijken
Ik heb er nooit veel last van gehad. Maar door sporten en dan vooral spinning is dat beetje sinaasappelhuid wel verdwenen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2012 @ 23:17:

Ik sport al jaren zeer intensief (kracht) het heeft nooit enig invloed gehad op de cellulite.

Zelfbruiner doe het inderdaad minder erg lijkenMeds, ben jij dat op die foto?
Bij mij hielp stoppen met suiker en minder vet eten. Sinds zeker 75% van wat ik eet groenten en fruit is, zijn mijn cellulitis en stretchmarks zo goed als weg. Ik doe ook veel yoga en loop hard, dus dat kan er ook mee te maken hebben.
Ik eet wel nog veel vet. Vooral kokosolie en sinds kort weer roomboter. Dus geen ongezonde transvetten/ margarinezooi etc.
quote:19juni schreef op 19 mei 2012 @ 20:29:

Accepteren dat het er nu eenmaal zit.

Verder: voldoende sporten, niet roken, genoeg drinken, gezond eten (ook goede vetten), enz. enz.

vooral dat.

Als 20-jarige had ik het ook en maakte ik me er druk om. Nu, 15 jaar later heb ik striae, een hangbuikje en rimpels. Maar de cellulitis is wonder boven wonder grotendeels verdwenen, en ik ben echt niet de slankste.

Dus ik denk dat de combinatie niet roken, bewegen, gezond eten het hem doet. (en acceptatie is alleen maar fijn als het niet weggaat)
quote:dvg1978 schreef op 10 juli 2012 @ 16:10:

spam-alert
quote:Starshine schreef op 10 juli 2012 @ 16:17:

[...]

Huh? Omdat ik ergens enthousiast over ben?
Elke avond masseren met zo'n knobbeltjesborstel en olie, veel water drinken en sporten zou het echt aanzienlijk moeten verminderen!!
quote:dvg1978 schreef op 10 juli 2012 @ 16:22:

[...]

Huh? Omdat ik ergens enthousiast over ben?ja zo enthousiast dat je van de 4 berichten die je geplaatst heb er 3 over cellulite-cups gaan (met link) 1+1=spam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven