Mode & Beauty alle pijlers

diploma-uitreiking: what (not) to wear?

10-07-2012 18:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk is het zover! Morgen ontvang ik mijn diploma! Maarrrrr... wat doe ik aan? Ik heb een paar mooie jurkjes waar ik uit wil kiezen, wel allemaal netjes kort, maar dus blote benen. Pantys doe ik niet aan. Ze hebben trouwens ook blote armen, eentje met driekwart mouwtje. Maar het wordt dus geen lekker weer. Het is echter wel binnen.

Wat zal ik doen? Toch een jurkje aan (met blote benen) en een jasje meenemen? Als dat echt niet kan, wat dan? Ik heb geen nette broek en sjieke tops, dan moet ik dat morgenvroeg nog gaan kopen. Ja ben er lekker laat mee, had eigenlijk gewoon op mijn jurkjes gerekend.

Wat een rotzomer!
quote:very__cherry schreef op 10 juli 2012 @ 20:06:

[...]



Jij kijkt te veel films! Nee hoor, foto's van ouderejaars na de Master Bij ons is dat dus wel echt ad orde:





En zeer recent van de geneeskunde: klik!
anoniem_148696 wijzigde dit bericht op 10-07-2012 21:58
Reden: dit jaar toga's
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als zelfs Maxima naar officiele gelegenheden kan met blote benen, kun jij ook zonder panty je diploma gaan halen, hoor.



En gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan je met blote benen. Zo koud is het nu ook weer niet, ik loop al weken lekker in mn zomerrokjes :-) . Die toga's verschillen trouwens wel per opleiding. Bij mijn WO-uitreiking had iedereen gewoon wat netjes aan, heren in pak, dames in jurkjes. Bij een andere WO-opleiding van mijn uni wel toga's. Bij zusje op andere opleiding, andere uni: spijkerbroeken. Gewoon waar jij je het fijnste in voelt dus! Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven