Voor alle wakkeren
donderdag 12 juli 2012 om 00:24
quote:andersnogiets schreef op 12 juli 2012 @ 00:21:
Shakes zijn op. Eet nu weer normaal. Veel groenten en rauwkost. Van de rest de helft.Van alles de helft is een goed dieet, doet een vriendin ook. Zo mist ze niks en het went, zegt ze. Ik persoonlijk vind dat moeilijk want als je iets echt heel lekker vind..
Shakes zijn op. Eet nu weer normaal. Veel groenten en rauwkost. Van de rest de helft.Van alles de helft is een goed dieet, doet een vriendin ook. Zo mist ze niks en het went, zegt ze. Ik persoonlijk vind dat moeilijk want als je iets echt heel lekker vind..
donderdag 12 juli 2012 om 00:25
donderdag 12 juli 2012 om 00:26
quote:mocy schreef op 12 juli 2012 @ 00:24:
[...]
Van alles de helft is een goed dieet, doet een vriendin ook. Zo mist ze niks en het went, zegt ze. Ik persoonlijk vind dat moeilijk want als je iets echt heel lekker vind..Toch denk ik dat dit het beste dieet is. Geloof niet in die crashdieeten. Ja, het helpt even en daarna kom je weer 2 keer zoveel aan.
[...]
Van alles de helft is een goed dieet, doet een vriendin ook. Zo mist ze niks en het went, zegt ze. Ik persoonlijk vind dat moeilijk want als je iets echt heel lekker vind..Toch denk ik dat dit het beste dieet is. Geloof niet in die crashdieeten. Ja, het helpt even en daarna kom je weer 2 keer zoveel aan.
donderdag 12 juli 2012 om 00:26
donderdag 12 juli 2012 om 00:28
donderdag 12 juli 2012 om 00:29
quote:thee schreef op 12 juli 2012 @ 00:25:
hoi consu, hoe gaat het vandaag?
Eigenlijk... helemaal niet goed.
Ben ook weer met mijn medicatie begonnen, heftig spul.
Paniekaanval in de supermarkt die ik maar net kon bevechten( had potverdorie de jongste bij mij, hoe kut kan het zijn).
Therapie maakt even een hoop los, en net nu vriend ook weg is mis ik de steun.
Red mij wel,maar leuk is anders
Niet mijn beste dag vandaag,
Vanavond lief vriendinnetje op visite, dat was wel fijn.
hoi consu, hoe gaat het vandaag?
Eigenlijk... helemaal niet goed.
Ben ook weer met mijn medicatie begonnen, heftig spul.
Paniekaanval in de supermarkt die ik maar net kon bevechten( had potverdorie de jongste bij mij, hoe kut kan het zijn).
Therapie maakt even een hoop los, en net nu vriend ook weg is mis ik de steun.
Red mij wel,maar leuk is anders
Niet mijn beste dag vandaag,
Vanavond lief vriendinnetje op visite, dat was wel fijn.