Werk & Studie alle pijlers

Als verpleegkundige werken in buitenland

02-04-2008 19:14 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ben me aan 't orienteren op werk in het buitenland als (GGZ) verpleegkundige. Dit kan zijn in een ontwikkelingsland of dichter bij huis.



Voorwaarde is dat de kosten voor mezelf het (liefst) niet hoog zijn of gewoon helemaal niet en dus een betaalde baan (en kost en inwoning?)



Heeft iemand ervaring met bepaalde organisaties die je kunt aanbevelen?



Groetjes Maelys
Alle reacties Link kopieren
Er zijn volgens mij genoeg organisaties die hierin bemiddelen of mensen uitzenden. Zelf ken ik VSO dan werk je 2 jaar in een ontwikkelingsland, je krijgt een lokaal salaris en verder moet je even op hun site kijken. En als je verpleegkundige, vacature en t land waar je graag wilt werken in tikt op google, dan komen er ook vaak een hele lijst met organisaties.
Alle reacties Link kopieren
Is iemand bekend met de organisatie 'Dokters van de Wereld'?
Alle reacties Link kopieren
Een collega en een vriendin hebben beide in hetzelfde ziekenhuis op Aruba gewerkt. Vriendin een maand of 8 en collega vl mij langer dan 2 jaar. Via welke organisatie weet ik niet. Maar ik weet wel dat het avontuur destijds heel goed beviel. Lijkt me een hele leuke ervaring en vooral goed te doen als je nog geen kinderen hebt en alles goed kunt regelen voor je vertrek, huis etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven