vakantie cadeau geven, hoe presenteren?

17-07-2012 10:33 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat er tig topics zijn waarin om inspiratie wordt gevraagd voor cadeaus, ik heb gezocht maar kon mijn vraag er niet tussen vinden.

Vandaar dat ik even een poging doe.

Mijn ouders zijn binnenkort 60 jaar getrouwd. Als kinderen zijnde geven we een vakantie cadeau en wat zakgeld.

Heeft iemand een idee om dit leuk te presenteren?
Waar gaat het naar toe?
Een leuk reisgidsje (van de plek waar ze naar toe gaan)!
Een speelgoed sleurhut, kijken of je die open kan krijgen, daar de vakantiebon in doen, en dan de sleurhut vakkundig laten slopen.
Laat een handig familielid een mooie cheque photoshoppen, af laten drukken bij de drukker, klaar.



Of ga zelf knutselen op een groot karton, decoreer het met leuke familiefoto's.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik mijn ouders met zussen een vakantie cadeau heb gedaan hebben we op de pc een voucher gemaakt met mooie plaatjes van de bestemming ed. Vervolgens in kleur uitgeprint en in een lijst gedaan. Hij hangt 5 jaar later nog steeds in de keuken, hopelijk is dat een teken dat ze m mooi vonden
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottecharles schreef op 17 juli 2012 @ 10:34:

Waar gaat het naar toe?Naar de Veluwe
Alle reacties Link kopieren
quote:lepeltjes schreef op 17 juli 2012 @ 10:38:

Toen ik mijn ouders met zussen een vakantie cadeau heb gedaan hebben we op de pc een voucher gemaakt met mooie plaatjes van de bestemming ed. Vervolgens in kleur uitgeprint en in een lijst gedaan. Hij hangt 5 jaar later nog steeds in de keuken, hopelijk is dat een teken dat ze m mooi vonden



Zoiets is inderdaad wel een leuk idee. Net als de cheque van Susanh.

Ik hoopte dat er voor zoiets een soort standaard computerprogramma was. Zoiets als Pixum, waar ik mijn digitale fotoboeken maak. Dus dat je kan 'spelen' met de foto's.
Alle reacties Link kopieren
60 jaar getrouwd ! Wow ! Wat leuk ! Gefeliciteerd !



Toen mijn ouders 60 jaar werden hebben we ze ook een reis cadeau gedaan. We hebben zelf een cadeaubon gemaakt en uitgeprint en in een enveloppe gedaan, samen met wat "zakgeld". (De reis had ik trouwens later gereged, want ik wist niet wanneer ze wilden gaan) We hadden ze trouwens een reis naar Parijs cadeau gegeven.



En mijn ouders vonden dat zo geweldig, dat ze later zelf nog een heleboel stedentrips hebben gedaan, ze hebben echt een nieuwe hobby gevonden
Alle reacties Link kopieren
quote:Razzmatazz schreef op 17 juli 2012 @ 10:42:

60 jaar getrouwd ! Wow ! Wat leuk ! Gefeliciteerd !

Toen mijn ouders 60 jaar werden hebben we ze ook een reis cadeau gedaan. We hebben zelf een cadeaubon gemaakt en uitgeprint en in een enveloppe gedaan, samen met wat "zakgeld". (De reis had ik trouwens later gereged, want ik wist niet wanneer ze wilden gaan) We hadden ze trouwens een reis naar Parijs cadeau gegeven.



En mijn ouders vonden dat zo geweldig, dat ze later zelf nog een heleboel stedentrips hebben gedaan, ze hebben echt een nieuwe hobby gevonden Dankjewel, wat een eind hè. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja idd, dat hoor je niet vaak, vind het echt leuk En ook een leuk cadeau, een vakantie, je zult wel zien dat ze het geweldig gaan vinden !
Alle reacties Link kopieren
Er is een site om zelf waardebonnen mee te maken



www.geefeentegoedbon.nl



ik vond het even puzzelen, maar ben dan ook niet zo handig met computers
een koffer met stickers van de bestemming en gephotoshopte vliegtickets (als de echte nog niet binnen zijn)
Alle reacties Link kopieren
Wij gaven een koffertje waarin iedereen die dat wilde een envelop kon doen, zodat ze met die enveloppen op reis konden. En een weggooi camera erbij, omdat 'wij wel het bewijs wilden hebben dat ze op vakantie waren gegaan'. Zij vonden op vakantie gaan nl. maar luxe en gingen dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Een boekje/mapje maken met folders met wat er allemaal te doen is in de omgeving. Kunnen ze vast zien wat er te doen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:kniene schreef op 17 juli 2012 @ 11:46:

Zij vonden op vakantie gaan nl. maar luxe en gingen dus niet.
Elninjoo, jij vliegt altijd naar de Veluwe?

Yvonne, ik denk dat kniene bedoelt dat ze zelf nooit gingen, niet dat ze geen gebruik maakten van hun cadeau.
Haha, ik had over de bestemming heen gelezen
Wij hebben een infoboekje gemaakt met allemaal toeristische informatie over de plaats en informatie over de reis, omdat mijn opa dementerend is. Nu bladert hij elke dag in het boekje totdat we gaan in september



Ik denk dat zo'n boekje ook leuk is als je niet dementeert.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2012 @ 12:10:

Haha, ik had over de bestemming heen gelezen
Alle reacties Link kopieren
quote:achnein schreef op 17 juli 2012 @ 12:29:

Wij hebben een infoboekje gemaakt met allemaal toeristische informatie over de plaats en informatie over de reis, omdat mijn opa dementerend is. Nu bladert hij elke dag in het boekje totdat we gaan in september



Ik denk dat zo'n boekje ook leuk is als je niet dementeert.Dat is inderdaad een leuk idee. Ze houden van fietsen, dus daar kan ik misschien ook alvast wat fietsroutes, wandelroutes e.d. in verwerken. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hebben we ze een hele grote kaart gegeven met daarin plaatjes van het hotel waar ze zaten. Daarnaast hadden we het zakgeld erin geplakt.



Gefeliciteerd met hun 60-jarig huwelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven