Geld & Recht alle pijlers

Hilarische gierige acties

18-07-2012 20:55 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic waarin geschreven werd dat iemand werd uitgenodigd bij iemand te komen eten en daarna de rekening gepresenteerd kreeg, ben ik benieuwd wat er nog meer aan dit soort verhalen is.

Ikzelf heb meegemaakt dat een vriend mij gesmeekt heeft mee te gaan naar een bandrepetitie waar ik totaal geen zin in had. Ik wilde echt niet mee, maar hij heeft me overgehaald omdat hij geen zin had om alleen te gaan want dan zat hij zo alleen in de auto (het was een knap stuk rijden). Uiteindelijk toegegeven en na afloop zat hij in de auto op de achterkant van een envelop uit te rekenen hoeveel ik moest bijdragen aan de benzinekosten

Een vriendin had zich verheugd op de bruiloft van haar Turkse collega, en opgedirkt, verheugend op de welbekende Turkse gastvrijheid, toog ze daarheen om vervolgens bij binnenkomst 2 consumptiebonnen uitgereikt te krijgen en als ze meer wilde drinken, moest ze dit zelf betalen.

Wie heeft meer van dit soort dingen meegemaakt?
@Willemeen dat is inderdaad bekend, dat vooral kantoorartikelen regelmatig meegenomen worden. Personeel ziet dit als "onschuldige dingen" maar eindstand is dat het bedrijf onwijs veel kosten maakt omdat men die pennen en dergelijke keer op keer niet kunnen laten liggen.

Als je bijvoorbeeld naar de Action gaat, heb je voor een leuke prijs ontzettend veel kantoorartikelen, dus om de prijs gaat het vaak niet eens, maar blijkbaar zien mensen de ernst van het jatten ervan niet in.
anoniem_640b754743689 wijzigde dit bericht op 19-07-2012 19:42
Reden: andere bewoording
% gewijzigd
quote:willemeen schreef op 19 juli 2012 @ 19:38:

Moest ook laatst iets hebben op mijn werk (batterijen) dus ik vraag dat aan de collega die over de voorraad gaat. Die pakt met droge ogen de sleutel van de kluis, waar ALLES in lag.

Want, zo verklaarde ze, de dag nadat er een nieuwe bestelling post-its, printpapier, markers, pennen en paperclips was binnengekomen, was de voorraad alweer gehalveerd. Om van de batterijen nog maar niet te spreken.

Ik was echt flabbergasted. En dat door al die goedverdienende collega's om me heen (ik werk heel erg parttime) die naar de verste en duurste oorden op vakantie gaan en elke dag lunchen met maaltijdsalades die meer geld kosten dan mijn avondeten voor drie dagen. Genant.

Inderdaad, ons bedrijf heeft nog geen kluis maar het is me ook al opgevallen dat nieuwe items binnen no-time weg zijn.

Soms bestel ik iets specifieks, bv. groene post-its van een bepaald formaat, en als de receptioniste me informeert dat de items binnen zijn is het halve doosje al leeg, tegen de tijd dat ik bij de voorraadkast kom! Echt heel asociaal.
Iets minder erg dan mijn vuurwerk voorval maar toch ut vermelden waard ...

Collega koopt een keuken waar ik ook een keuken had gekocht en door mijn naam te noemen zou ik 100€ krijgen. Van te voren gezegd dat hij dan 50€ van mij zou krijgen dus gewoon de buit delen. Het geld van de keukenwinkel liet op zich wachten een paar weken. Hij heeft iedere dag om 50€ gevraagd en toen ik het hem gaf de dag nadat het was overgemaakt wilde hij mijn afschrift zien want hij dacht dat ik het achter had gehouden, zucht !!

Het afschrift natuurlijk niet laten zien wat een loser!
Maar, ik wil ook wel even een lans breken voor 'krenterigheid'.

Ik heb het niet zo breed en leef dus ook niet zo luxe. Als ik me wel eens iets permitteer geniet ik daar ook met volle teugen van.

Ik kan me er dan wel aan ergeren dat anderen bepalen wat ik uitgeef. "Eventjes uit eten hier" en dan met zijn allen een enorm bacchanaal aanrichten terwijl ik het rustig aandoe. En mij dan raar aankijken als ik vraag of het oké is als ik alleen mijn eigen eten betaal.

Ik reken met mijn vriend (LAT) ook best precies uit hoe het zit met de boodschappen. Niet alleen koop ik die het vaakst (en is 'om en om' dus niet echt een oplossing); hij gebruikt ook standaard dure (merk)producten en frisdranken terwijl ik alleen maar water en thee drink. Het voelt wel een beetje lullig dat ik op het vrekkentopic uitreken hoe ik zo goedkoop mogelijk kan koken om vervolgens in ruime mate mee te betalen aan vriends eisen.

Wat ik niet erg zou vinden als ik het breder had, natuurlijk. Maar met de boodschappen heb ik gemerkt dat het beter is als we dat gewoon even duidelijk splitsen. Dan blijf ik namelijk ook niet met onvrede zitten en hem maakt het toch niet uit. Overigens reken ik niet uit hoeveel % van de aardappels hij of ik heeft opgegeten Hoewel hij wel erg blij is met mijn vrekken-kookkunsten, die besparen hem per saldo ook geld.
quote:pompedom schreef op 19 juli 2012 @ 19:29:

Ik heb er een van een collega:

Wij vierden samen kerst, met lootjes trekken bij iemand thuis. Iedereen zou iets zelfgemaakt meenemen voor het avond eten. Ik vroeg die dag wat mijn collega mee zou nemen en ik kreeg een vertwijfeld lachje terug en een: dat zul je wel zien.

S'avonds bleek hij ongevraagd zijn vrouw mee te nemen(hij was de enige) en met z'n tween hadden ze een aldi stokbrood en een kuipje roomkaas meegenomen. Terwijl iedereen zelf iets lekkers gekookt had.

Met als excuus dat ze moesten pakken voor de vakantie. En wel rustig 5 hapjes van de schaal pakken als er eingenlijk1-2 per persoon waren.

Als het nu delifrance afbakbroden waren en 'n stel goede franse kazen...

Verder vind ik 2 hapjes p/p ook wel erg karig trouwens, ik zou dat ook niet in de gaten hebben wellicht en er meer pakken als het me smaakt.
Wij hebben lang geleden met onze vriendengroep bij één van de setjes Oud&Nieuw gevierd. per setje 25 euro. (feestjes bij ons thuis incl 'alles' zijn altijd gratis, maar ach..)

Ze presteerde het toen om 1 setje 25 euro p.p. te laten betalen.

Hapjes en drankjes waren schraal en van een C kwaliteit. Gastheer en Gastvrouw hadden een straatje staatsloten gekocht, met een straatje heb je dus altijd prijs.....niemand heeft daarna ooit gehoord...hoe hoog de gewonnen prijs was, hahaha

Wij hadden het vuurwerk geregeld en dus ook betaald, dat was onze verrassing voor het feestje. weken daarna hebben we nog zitten giebelen om de rekening daar te declareren, uiteraard nooit gedaan. Kom op zeg.

Dezelfde gozer haalde in de kroeg ook nooit rondjes en als hij dat al deed bestelde iedereen een mixje als 'straf', puberaal.
Tuurlijk nien, als je geen tijd hebt om iets te maken en je haalt iets echt lekkers, en genoeg is er niks aan de hand. Lekker brood van de markt en lekkere kazen, daar zou ik niks van vinden. Er waren zeker meer dan 2 hapjes pp, maar van een bepaald ding waren er maar 2 pp. En dan vind ik het aso om er 5 te nemen, dan let je gewoon niet op en heb je een plaakt voor je kop.
Nu kom ik los, trouwens.

Heb eens een collega gehad in een horecabedrijf die vaak 'opende'. Als zij dat deed stond op de bar altijd een rare maatbeker met schilferige yoghurt en sinaasappelstukjes, waar zij af en toe een hap uit nam.

Wat bleek, ze ontbeet met sinaasappels en yoghurt van het restaurant. De (bevriende) kok liet dat 's avonds voor haar staan. Eerlijk is eerlijk: ze was niet kieskeurig, want ze at het ook over datum, schilferig en ingedroogd (die sinaasappels dus). Maar een beetje kniepig vond ik het wel.

En als de baas er niet was en het was rustig liet ze rustig dat restaurant onbeheerd achter om boodschappen te gaan doen. Hoorde haar eens giebelen aan de telefoon, wat een grap, ze had boodschappen gedaan terwijl ze doorbetaald werd!

Ergste was nog... ze had dochters die iets jonger waren dan ik. Dus ik nam een keer een stapel kleding mee die mij te klein was geworden want ik was nog in de groei. Echt een boel leuk en goed spul. Ze keerde de volle vuilniszak met een zuinig mondje ondersteboven, nam alles mee en nooit een bedankje gehoord.
oh er schiet me er nog een te binnen.

Toen ik nog een tiener was hadden we eens een familieweekend. Ieder gezin legde wat geld in voor de boodschappen etc. Een krenterig stel vond het niet nodg dat er ruim chips en snacks werden ingeslagen dus dat was er niet zoveel. Wij jongeren vonden dat maar niks en legden zelf geld bij elkaar voor extra chips. En toen dat eenmaal in huis was zaten de krenten er het hardst van te schransen! Toen hebben we er wel iets van gezegd btw, dat ze lekker een zak aldi chips met z'n tienen konden delen, maar dat de dure smith's chips van ons was .
Speciaal voor dit topic een account geopend! Ik moet mijn verhaal even kwijt.

Onlangs is ons zoontje geboren. Mijn schoonouders wisten niet wat het zou worden, maar het was/is voor hen hun eerste kleinkind. Daarbij is het goed te vermelden dat ze nogal vermogend zijn en al jaren rentenieren... De bevalling liep niet helemaal als gepland en toen onze zoon eindelijk geboren was, belde we hen natuurlijk op. Mijn vrouw gaf aan dat ze nog welkom waren in het ziekenhuis (01:00) en dat ze hem mochten komen bewonderen. Schoonmoeder gaf toen zuinig aan dat ze hun pyama al aanhadden en niet zouden komen. De volgende dag kwamen ze ons bezoeken en brachten een mand mee met cadeautjes, die moesten we maar een keer uitpakken. Leuk idee en nadat ze vertrokken waren, hebben we het eerste cadeau uitgepakt: een tweedehands (niets mis mee) verwassen meisjes pofbroekje.... Nieuwsgierig geworden hebben we met open mond (van verbazing en plaatsvervangende schaamte) de rest van de cadeaus uitgepakt. En wat bleek: een hele mand vol veel te grote verwassen en soms kapotte meisjes kleding. Eigenlijk heel verdrietig. Maar hoe gierig...
quote:mayhem schreef op 18 juli 2012 @ 23:47:

Ik heb een kennis die altijd dakloos is en relaties uitkiest met iemand die een woning heeft, al dan wel of niet begeleid, dan kan hij mooi intrekken. Zo iemand is het.

Ik ben een keer met hem naar de film gegaan en hij had filmkaartjes van de ah, tweede bioscoopkaartje gratis. Aan de kassa aan de bioscoop bestelt hij twee kaartjes, om vervolgens doodleuk eerbiedig achteruit te stappen op het moment dat er betaald moet worden. Vervolgens heb ik ook het drinken gekocht.Hahahahahahahhahahaahahhaahahahahahahahha. Ik zie het wel voor me. Vroeger deed de vrouw dat na een etentje (ouderwetse date) met een man. Ging ze staan met haar rug naar de transactie van de man.
quote:Starshine schreef op 19 juli 2012 @ 10:48:

[...]

ja hehe, hij houdt geld over.

Maar ik vind het wel onfatsoenlijk om je gasten kou te laten lijden omdat je zelf te krenterig bent om met kerst de verwarming aan te zetten. Ik trek ook eerst een trui aan voordat ik de verwarming aanzet, maar als ik bezoek heb, doe ik dat niet natuurlijk.

En maar klagen dat hij nooit geld heeft

Maar ik ben al tot het besef gekomen dat mijn vader heel erg meevalt vergeleken met sommige andere die hier beschreven worden.
Geweldig topic nog niet alles gelezen maar wil alvast even bijdragen.

Op mijn vorige werk werd ik 30 jaar, op een vrijdag, ik zou later op de avond een feest geven maar eerst zouden er ongeveer 16 familie leden op de koffie komen rond een uurtje of 19:00.

Ik had 4 taarten besteld en ze tijdens de lunch opgehaald, 2 ervan waren voor op kantoor en 2 voor thuis.

Het waren echt leuke taarten van een speciaalzaak en ook niet goedkoop!

Anyway, rond een uurtje of 15:00 lekker taart gegeten met de collega's, alles is opgegaan, ik had verteld over mijn feest later en ieder had wel door hoeveel zin ik er in had.

Rond 17:15 uur ga ik naar huis, loop naar de koelkast, taarten weg!

Ik terug, en ik vraag om iemand mijn taarten heeft verplaats, niemand weet ervan, maar 1 collega was al naar huis.

Ik haar bellen, neemt niet op, smsen hoor ook niets terug. Onderweg snel mijn vriend gebeld en die heeft nog snel bij de ah een berg moorkoppen kunnen halen.

Ik baalde als een stekker, ik had de taarten zelf "ontworpen" (kleurtjes en motief enzo, aparte smaak).

Maar goed, ik kom maandag op mijn werk en ik wil verhaal gaan halen bij die collega, zit die bij mijn baas in kantoor.

Ik wachten tot ze klaar zijn, roept mijn baas me bij zich.

Heeft collega taartenjatter dus al haar verhaal gedaan bij de baas en ze wilde niet dat het "ging escaleren".

Ze voelde zich namelijk "bedreigt" door mijn 1 telefoontje en 1 smsje....

Ja echt serieus. Collega taartenjatter dacht namelijk dat de 2 taarten over waren en dat het prima was dat ze ze mee naar huis kon nemen.

Ja en ze voelde zich bedreigt omdat ik haar had gebeld en had gesmst buiten werktijd om... (2 x dus)

De baas die in het bedrijfsleven ook al geen keuzes kan maken kon van ons beide de situatie "wel begrijpen". Collega taartenjatter had ook nog toegevoegd dat er geen post-it op de dozen zat...

Echt hoor wat de fuck! Ik wist niet wat ik hoorde! Ik heb mijn baas toen even heel duidelijk verteld dat het gewoon diefstal was en dat een simpel excuus al voldoende was geweest, mijn verjaardag was niet verpest door een taart, maar de werkrelatie inmiddels wel.

Collega taartenjatter heeft nooit meer boe of ba erover gezegd en mijn collega's vonden het ook maar een rare situatie. Ik heb in het volgende weekend een stuk of 50 sollicitatie brieven de deur uit gedaan, en 5 weken later had ik mijn laatste werkdag daar.

En ja ik heb taart meegenomen op mijn laatste werkdag
quote:mari777 schreef op 19 juli 2012 @ 20:47:

Geweldig topic nog niet alles gelezen maar wil alvast even bijdragen.

Op mijn vorige werk werd ik 30 jaar, op een vrijdag, ik zou later op de avond een feest geven maar eerst zouden er ongeveer 16 familie leden op de koffie komen rond een uurtje of 19:00.

Ik had 4 taarten besteld en ze tijdens de lunch opgehaald, 2 ervan waren voor op kantoor en 2 voor thuis.

Het waren echt leuke taarten van een speciaalzaak en ook niet goedkoop!

Anyway, rond een uurtje of 15:00 lekker taart gegeten met de collega's, alles is opgegaan, ik had verteld over mijn feest later en ieder had wel door hoeveel zin ik er in had.

Rond 17:15 uur ga ik naar huis, loop naar de koelkast, taarten weg!

Ik terug, en ik vraag om iemand mijn taarten heeft verplaats, niemand weet ervan, maar 1 collega was al naar huis.

Ik haar bellen, neemt niet op, smsen hoor ook niets terug. Onderweg snel mijn vriend gebeld en die heeft nog snel bij de ah een berg moorkoppen kunnen halen.

Ik baalde als een stekker, ik had de taarten zelf "ontworpen" (kleurtjes en motief enzo, aparte smaak).

Maar goed, ik kom maandag op mijn werk en ik wil verhaal gaan halen bij die collega, zit die bij mijn baas in kantoor.

Ik wachten tot ze klaar zijn, roept mijn baas me bij zich.

Heeft collega taartenjatter dus al haar verhaal gedaan bij de baas en ze wilde niet dat het "ging escaleren".

Ze voelde zich namelijk "bedreigt" door mijn 1 telefoontje en 1 smsje....

Ja echt serieus. Collega taartenjatter dacht namelijk dat de 2 taarten over waren en dat het prima was dat ze ze mee naar huis kon nemen.

Ja en ze voelde zich bedreigt omdat ik haar had gebeld en had gesmst buiten werktijd om... (2 x dus)

De baas die in het bedrijfsleven ook al geen keuzes kan maken kon van ons beide de situatie "wel begrijpen". Collega taartenjatter had ook nog toegevoegd dat er geen post-it op de dozen zat...

Echt hoor wat de fuck! Ik wist niet wat ik hoorde! Ik heb mijn baas toen even heel duidelijk verteld dat het gewoon diefstal was en dat een simpel excuus al voldoende was geweest, mijn verjaardag was niet verpest door een taart, maar de werkrelatie inmiddels wel.

Collega taartenjatter heeft nooit meer boe of ba erover gezegd en mijn collega's vonden het ook maar een rare situatie. Ik heb in het volgende weekend een stuk of 50 sollicitatie brieven de deur uit gedaan, en 5 weken later had ik mijn laatste werkdag daar.

En ja ik heb taart meegenomen op mijn laatste werkdag

en ook wel
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Heeft ze de taarten nog vergoed?

Dacht dat mijn collega erg was maar dit is echt nog erger...
Toen ik nog klein was mochten wij mee met ' vrienden' die 12.5jr getrouwd waren. Nou mooiste kleren aan je kent het. Helemaal leuk en speciaal. Deze mensen hadden eigenlijk niks te besteden en we waren dus met 2 gezinnen. 4 volwassenen 4 kinderen. We gingen naar een AC restaurant, prima!! Maar wat bleek...?! Ze hadden allemaal bonnetjes en coupons en hadden al precies bedacht wat wie moest eten en bij welke drankjes de kinderen een leuk rietje kregen.

Uiteraard wilde sommige niet wat ze bedacht hadden wat een hele coupontoestand opleverde. Uiteindelijk hebben mijn ouders het etentje als cadeau gegeven. Die schaamde zich zo.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
mari777, mijn mond valt ook open van verbazing zeg! En inderdaad heeft ze er nog wel geld voor gegeven. Ik kan me de situatie sowieso niet voorstellen maar als je zoiets al gedaan hebt dan zou ik direct mijn portemonnee trekken om de zaak op te lossen!

Jeetje mineetje, wat een verhaal.
Wat erg sommige verhalen.

Mag ik wel zeggen dat ik me af en toe de koffie op het scherm heb zitten lachen.

Ik heb zelf geen verhalen hierover maar echt, wat een types zitten er tussen zeg. Onvoorstelbaar.
Ow en mari777 wat een lafbek van een baas zeg! Kijken of hij het zo sportief had opgevat als het zijn dure taarten betrof.

Nogmaals mond valt open van verbazing!!
Wat een heerlijk topic!

Bedankt voor alle geweldige verhalen, ik zit met mijn mond open en pies bijna in mijn broek van het lachen.

Het meest gierige wat ik heb meegemaakt is denk ik dit..

Nouja, gierig is het misschien niet eens maar ik vond het zo raar.

Met mijn oude collega's hielden we eens in de zoveel tijd een avondje bij elkaar, vaak bij mij omdat ik de kookgek was.

Ik maakte heel veel hapjes, echt uitgebreid omdat ik dat leuk vond. Verder geen bijbedoelingen bij, was altijd heel gezellig.

Een van die meiden vond het zo leuk dat we ook een keer naar haar toe gingen. Zij zou het eten verzorgen.

We hadden allemaal geld bij elkaar gelegd, een leuk kado voor haar gekocht en iedereen afzonderlijk had ook nog wat kleins gekocht, gewoon voor de leuk.

Het eten was echt afschuwelijk. Iedereen van het groepje was echt teleurgesteld. Koude aardappels die niet gaar waren, de kippenpoten waren nog rauw van binnen en de groentetaartjes waren echt klef. Gelukkig had een andere collega ook wat eten meegenomen, voor 'erbij' (die zag de bui al hangen :P).. Dat hadden we allemaal opgegeten en was verder prima haha.

Tijdens het eten merkte ze al dat het niet zo'n succes was maargoed, het gaat niet om eten maar om de gezelligheid.

Eenmaal thuis nog lekker een bord patat gegeten en voor mij was het wel goed.

Totdat ik later een mailtje kreeg.

Ze had nog even uitgerekend wat de kosten waren en het kwam neer op 5 euro per persoon. Behalve dan voor de collega die het andere eten had meegebracht.

Ik viel van mijn stoel toen ik het las.

Als ze van te voren had gezegd dat ze niet kon koken hadden we allemaal wat meegenomen, geen probleem.

Als ze had aangegeven dat ze krap zat, hadden we samen boodschappen gedaan.

Maar ga me geen half gare kippenpoot voorzetten waar ik vervolgens nog meer voor moet betalen dan wanneer ik in de winkel een kilo koop....
Haha, wat leuk om alle verhalen te lezen. En herkenbaar ook!

Mijn ouders zijn ook van die beruchte "kerstkaartrecycling-mensen". Mijn moeder gaat rustig een halve middag zitten knippen en plakken met de kerstkaarten. Ik hoop maar dat dit gedrag een paar generaties overgaat slaan.
quote:mapleleaf schreef op 19 juli 2012 @ 21:10:

Haha, wat leuk om alle verhalen te lezen. En herkenbaar ook!

Mijn ouders zijn ook van die beruchte "kerstkaartrecycling-mensen". Mijn moeder gaat rustig een halve middag zitten knippen en plakken met de kerstkaarten. Ik hoop maar dat dit gedrag een paar generaties overgaat slaan.

In dat geval heb ik nog wel wat oude pakken ongebruikte kerstkaarten voor haar... ik vind het namelijk al genant om dezelfde kaarten te sturen als het jaar ervoor...

Hoewel, als iemand echt crea bea kan knippen en plakken met oude kaarten voegt dat wel iets toe. Maar als je het alleen doet om te besparen is het wel sneu...
Dat van die taartenjattende collega vind ik echt shocking, je gaat toch niet zomaar twee complete taarten mee naar huis nemen, zonder het ook maar te overleggen? En so what dat er geen post-it op zat, je weet toch gewoon dat ze niet van jezelf zijn en dat je ze dus laat staan? Ik zou nog niet eens een taartpunt ongevraagd meenemen.

En inderdaad, wat een lafbek van een baas, daar zou ik me bijna nog bozer om maken. Hoe reageerde hij toen je wegging?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Oh nee hoor, geen cent gezien, taarten waren 35 euro per stuk, serieus, ik schaam me er bijna voor om te zeggen dat ik voor 140 euro aan taart heb gekocht, maar nee, mijn geld had voor een groot feest gespaard zodat ik aan niemand een bijdrage hoefde te gaan vragen ;)

Ze heeft er nooit meer met een woord over gerept, althans niet naar mij toe. Ze heeft 1 collega nog in "vertrouwen" genomen op een bedrijfsborrel waar ik niet bij was, had toen al ontslag genomen. Maar goed, daar probeerde ze nog een beetje de boel te sussen zo van "ik had echt geen idee hoor, dacht dat de taart over was, leek me leuk voor bij het voetbal".

Waarom ze niet gewoon mijn smsje heeft beantwoord met een ja of nee (heb jij mijn taarten gezien?) had ze ook geen antwoord op.

Maar goed die vrouw spoorde ook niet helemaal, niemand wist eigenlijk wat ze deed en ze was gewoon een beetje raar. Ik was meer boos op die lapzwans van een baas die dacht even tactisch "een conflict te vermijden" door gewoon zijn kop in het zand te steken.

Ik had echt even de neiging om nu overal maar post its op te gaan plakken, maar ik heb de eer aan mezelf gehouden en een andere baan gezocht.

Moest altijd mijn lachen inhouden bij sollicitatie gesprekken "waarom wilt u weg bij uw huidige werkgever?"

Nou omdat mijn taart is gestolen meneer ;)
quote:mari777 schreef op 19 juli 2012 @ 21:26:

Oh nee hoor, geen cent gezien, taarten waren 35 euro per stuk, serieus, ik schaam me er bijna voor om te zeggen dat ik voor 140 euro aan taart heb gekocht, maar nee, mijn geld had voor een groot feest gespaard zodat ik aan niemand een bijdrage hoefde te gaan vragen ;)

Ze heeft er nooit meer met een woord over gerept, althans niet naar mij toe. Ze heeft 1 collega nog in "vertrouwen" genomen op een bedrijfsborrel waar ik niet bij was, had toen al ontslag genomen. Maar goed, daar probeerde ze nog een beetje de boel te sussen zo van "ik had echt geen idee hoor, dacht dat de taart over was, leek me leuk voor bij het voetbal".

Waarom ze niet gewoon mijn smsje heeft beantwoord met een ja of nee (heb jij mijn taarten gezien?) had ze ook geen antwoord op.

Maar goed die vrouw spoorde ook niet helemaal, niemand wist eigenlijk wat ze deed en ze was gewoon een beetje raar. Ik was meer boos op die lapzwans van een baas die dacht even tactisch "een conflict te vermijden" door gewoon zijn kop in het zand te steken.

Ik had echt even de neiging om nu overal maar post its op te gaan plakken, maar ik heb de eer aan mezelf gehouden en een andere baan gezocht.

Moest altijd mijn lachen inhouden bij sollicitatie gesprekken "waarom wilt u weg bij uw huidige werkgever?"

Nou omdat mijn taart is gestolen meneer ;)whahaha dat laatste...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven