Bugaboo èn buggy?

08-09-2007 17:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze zoon is 1 jaar. Sinds zijn geboorte hebben we de Bugaboo. Nu voor het gemak een buggy erbij gekocht. Een best prijzige Maclaren.



Nu vraag ik me eigenlijk af wanneer ik de Bugaboo nog zal gaan gebruiken. Ik ben dus bang dat dat niet zo vaak meer is. Die kan niet mee op de fiets, en is sowieso minder hanteerbaar dan de buggy. De mevrouw in de winkel had het over lange wandelingen, maar die maken we eigenlijk nooit. Voordeel van de Bugaboo is wel dat hij helemaal plat kan, en zoon er redelijk in kan slapen.

En natuurlijk is hij comfortabeler voor zoon, met die luchtbanden, maar ik vraag me af hoe vaak dat de doorslag gaat geven boven het gebruiksgemak van de buggy.



Krijg ik spijt als ik mijn Bugaboo op Marktplaats zet? Ik ben heel benieuwd naar ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
@ava0208 Ik heb mijn dochter (nu 7 maanden) met ruim 5 maanden in de buggy gedaan. Dit meer omdat het nog zo koud was en ze in de bak natuurlijk wat meer beschut ligt. Maar het kan volgens mij ook wel eerder hoor. De buggy kan helemaal in ligstand. Ik denk dat je dochtertje wel een beetje moet kunnen zitten (met hulp) want de buggy heeft natuurlijk een zitje. Maar je merkt het straks ook gauw genoeg als ze het 'zat' is in de bak! Want ze kan natuurlijk niet om zich heen kijken en de wereld is heeel interessant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven