Gezondheid alle pijlers

Groeiende borsten?

04-04-2008 17:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Sinds een tijdje heb ik het idee dat mijn borsten (weer) groeien. Vanaf mijn 14e heb ik al cupb75, maar sinds een paar weken lijken mijn bh's te klein en heb ik ook meer "last" van mijn borsten. Ik slik al sinds mijn 16e de pil, dus daar kan het ook niet aan liggen. Weet iemand hoe het kan komen?
Alle reacties Link kopieren
Zou je heel misschien toch zwanger kunnen zijn, ondanks de pil? Of ben je wat aangekomen?



Volgens mij groeien je borsten namelijk echt niet meer na je puberteit. Tenzij je zwanger bent of wat bent aangekomen.



(Je neus is trouwens het enige orgaan wat later nog wel kan blijven groeien, tot op oudere leeftijd... Raar he?)
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik weet ben ik niet zwanger. Mijn vriend zit in Finland voor een lange tijd en ik word gewoon ongesteld. Dus zwangerschap zal het niet zijn (gelukkig niet zeg!).



En aangekomen? Humm, vorig jaar rond deze tijd ben ik ruim 5 kilo afgevallen, woog toen nog maar 52 en nu is er weer ruim 5 bij. Maar zal het daardoor komen?





I
Alle reacties Link kopieren
Ring1981 schreef op 04 april 2008 @ 17:30:

(Je neus is trouwens het enige orgaan wat later nog wel kan blijven groeien, tot op oudere leeftijd... Raar he?)
(En je oren volgens mij.)
Ook je borsten kunnen op latere leeftijd groeien hoor.

Ben je misschien van pil veranderd? Dat kan grote invloed hebben.

Ook afvallen en aankomen kan groot effect hebben op je borsten.
Alle reacties Link kopieren
@Frederieke



Hoe oud ben je precies? Een vriendin van mij en ik hebben allebei ervaren dat onze borsten een cupmaat gegroeid zijn vanaf ons twintigste. Zowel zij als ik zijn niet aangekomen in die tijd. Ik heb nog beha's van voor die tijd en kan mij niet voorstellen dat mijn borsten daar ooit in hebben gepast terwijl ik kleren uit die tijd gewoon nog pas. Ik weet niet precies wat het is maar ik ben er uiteindelijk wel blij mee!

Groetjes Kikkerjet
Mijn borsten zijn ook een cupmaat gegroeid vanaf mijn 20e. Ik denk dat dat best kan dus.
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn 21e had ik een cupje A. Door pilgebruik groeide ik binnen een jaar tot cup C. Zo rond mijn 25e had ik D. Rond mijn zwangerschap op mijn 29e droeg ik E. En na mijn zwangerschap ben ik gelukkig blijven steken op cup F, ik ben 37.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog 1: tussen mijn 23ste en ong. 26ste jaar zijn mijn borsten ook nog een cup maat gegroeid... Van een c naar een d-cup en ben er ook blij mee! In de loop der jaren veranderen je borsten toch wel...
Alle reacties Link kopieren
Hum, ik was eigenlijk wel tevreden met mijn cupje b! Maar het kan nog groter worden dus! Ik ben niet van pil gewisseld of wat dan ook trouwens.

Bedankt voor jullie reactie!
Alle reacties Link kopieren
Geen zorgen Frederieke het kan ook maar zo weer inzakken. Als vrouwen aankomen dan groeien de tieten ook mee. Als ze afvallen dan verdwijnen de tieten ook
Alle reacties Link kopieren
Ik had cup B toen ik een jaar of 25 was, na m'n kinderen cup C en nu, weer een aantal jaren later (en 5 kilo zwaarder) heb ik cup E. En ik ben er helemaal niet blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven