Ik weet het niet meer na 5 jaar...

26-07-2012 23:31 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
5 jaar geleden ontmoette ik mijn huidige vriend. Het klikte meteen, we hadden heel erg dezelfde interesses (voornamelijk muziek) en ik was op slag verliefd. Ik zat op dat moment nog in een andere relatie (van 7 jaar), maar dat was inmiddels een broer-zus relatie geworden. Ik vond het heel erg moeilijk om die relatie te verbreken, maar uiteindelijk verteld dat ik verliefd was geworden op iemand anders etc.



In ieder geval, nu dus 5 jaar verder. In het begin was alles natuurlijk top, we deden heel veel leuke dingen samen en de seks was fan-tas-tisch!!! Er ging een compleet nieuwe wereld voor me open!!! Hij was zo lief en avontuurlijk en nam me overal mee naar toe. Door hem ben ik echt een ander mens geworden. Ik had best wat issues, maar hij heeft me heel erg geholpen en gelukkig gemaakt.



Op dat moment had mijn (huidige) vriend al zijn eigen bedrijf wat niet super ging, maar hij werkte had en daarnaast had hij ook tijd om o.a. met mij leuke dingen te doen etc.

Na 2 jaar zijn we gaan samenwonen en eigenlijk sinds we dat zijn gaan doen is het bergafwaards gegaan met onze relatie. Hij moest steeds harder werken, had steeds meer stress en geldproblemen en werd steeds moeier en had minder tijd voor 'leuke dingen'. Ik dacht, dat komt wel weer goed, hij werkt hard en vind z'n werk leuk, dus dit is even een fase... Nou duurt die fase inmiddels drie jaar en is de stress nog vele malen groter geworden, de geldproblemen ook en ik heb hem een tijdje geleden veel geld geleend en ik vraag me af of hij dat ooit nog terug kan betalen, aangezien hij inmiddels zoveel schulden heeft. Hij betaald de huur van ons appartement en daar lopen we nu ook inmiddels 5 maanden achter. We kunnen deze zomer niet met vakantie, omdat hij dit niet kan betalen en ook nog eens een keer keihard moet werken deze zomer, anders gaat z'n bedrijf ms wel failliet.

Naast de geldproblemen hebben we ook sexuele problemen. Omdat hij zoveel stress heeft, staat zijn hoofd niet naar sex en hebben we dit dus ook nooit meer. Ik ben 33 (hij 43) en ik hou enorm van sex, waardoor ik dus heel erg gefrustreerd ben hierover. We hebben hier al honderden gesprekken over gehad, maar elke keer wordt het een ja maar jij etc. ding en krijgen we meestal ruzie. Hij begrijpt dat het vervelend is voor mij, maar het lukt hem gewoon niet, omdat hij 's avonds zo moe is en dan alleen maar aan z'n bed kan denken. En doordeweeks moet hij vroeg op en in het weekend hebben we vaak een kater op zaterdag en op zondag komt het er dan niet van, don't ask me why...???



Ik weet het gewoon niet meer. Ik hou echt heel veel van hem en we kunnen het zo leuk en fijn hebben samen, maar hoe ziet onze toekomst eruit? Hij wil heel graag kinderen, maar ik wil geen kinderen met iemand die nooit thuis is, keihard werkt, super veel stress heeft en als hij thuis is wil hij alleen maar ontspannen (op de bank liggen) en mag ik niks van hem vragen. Hij neemt me nooit mee uit, verrast me nooit meer etc, etc. etc.



Het liefst wil ik bij hem blijven, maar zal dit ooit beter worden?
Alle reacties Link kopieren
Deze relatie zit niet goed,er is meer aan de hand,natuurlijk het zakelijke zal heel veel stress geven,maar dat hoor je eigenlijk samen op te lossen.

Je zou door deze situatie ook veel dichter bij elkaar kunnen komen,mijn vrouw en ik (50 jaar getrouwd) hebben vooral zakelijk veel voor onze kiezen gehad,en natuurlijk heeft de sex daarom ook wel eens op een laag pitje gestaan,maar als alles goed is en de reden bekend,dan maakte mijn vrouw daar ook geen probleem van.We zijn er altijd weer uit gekomen.

Ik zou je partner eens op de man af vragen wat de werkelijke reden is,zou daar eens mee beginnen,en zit alles goed, dan komt de sex van zelf weer.Het is pas 10 weken niet gebeurd,ha ha. Wens je alle wijsheid.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft had dat al een jaar geleden moeten gebeuren, maar toen heeft hij op het laatste moment investeerders geregeld, maar dat geld is allang op. Hij heeft geld van z'n vader geleend, wat nu ook op is, van mij dus, en ga zo maar door. Het wordt alleen maar erger, maar hij wil niet opgeven. En hij wil heel graag dat ik hem hier in steun, maar ik sta er gewoon niet achter, omdat hij alleen maar schulden maakt en het er gewoon echt niet goed uitziet.



Maargoed, elke keer als we het hier over hebben krijgen we knallende ruzie, net ook weer. We hebben nu ongeveer dagelijks knallende ruzie en steeds moet ik er maar weer voor hem zijn. En nee op deze manier zit sex er ook echt niet meer in. Ik vraag me een ongeluk aan hem, maar eerst lag het nooit aan mij en nu ben ik een zeikwijf geworden die hem niet meer steunt en hem niet begrijpt etc. ect. Het wordt van kwaad tot erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven