Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:-no-nick- schreef op 22 juli 2012 @ 01:13:

[...]



Weet jij waarom zij trouwde en dat die man wegging? Snapte er geen jota vandat vond ik ook niet heel erg duidelijk; ik heb samen met vriend maar bedacht dat dit kwam omdat ze op de avond zelf vreemd gegaan is. Ik vond het eerste gedeelte sowieso minder boeiend dan het tweede deel, en had nu en dan moeite om mijn aandacht erbij te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolademelk schreef op 22 juli 2012 @ 18:11:

[...]





dat vond ik ook niet heel erg duidelijk; ik heb samen met vriend maar bedacht dat dit kwam omdat ze op de avond zelf vreemd gegaan is. Ik vond het eerste gedeelte sowieso minder boeiend dan het tweede deel, en had nu en dan moeite om mijn aandacht erbij te houden.Zou kunnen zelf bedacht ik om dat zij wist dat de wereld verging en nog wilde trouwen? Rare film
The Dictator, met Sacha Baron Cohen. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh wat slecht. Ben echt fan van hem, kwam destijds rollend van het lachen de bioscoop uit bij Brüno, ging bijna van m'n stokje van het lachen bij Borat, maar helaas, dit was 3 keer niks. Ging het deze keer alleen om het geld? Er zat geen verhaal in, de grappen waren flauw, gezocht, clichematig. Het thema was een slap aftreksel van zijn vorige films. Weggegooid geld!
Brave: ontzettend leuke animatiefilm. Leuk die Schotse accenten en het haar van Merida....ik weet dat het 'maar' een tekenfilmfiguurtje is, maar wat een fantastisch haar heeft ze



The dark knight rises: bijna 3 uur lang op het puntje van mijn (bioscoop)stoel gezeten. Heel goed slot van een hele goede triloge.
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77 schreef op 18 juli 2012 @ 18:56:

Weten jullie nog een film die net zo romantisch is als the Notebook?Bridges of Madison County! Mijn romantische lievelingsfilm allertijden!
Alle reacties Link kopieren
Vorige week Batman Begins en The Dark Knight gekeken. Ik ga deze week naar The Dark Knight Rises dus ik moest natuurlijk de eerst en tweede film zien om te weten waar het over gaat. Ik was nogal sceptisch, dacht dat het weer zo'n over de top fake actiehelden film zou zijn maar ik was blij verrast! Wat een spannende films. Ik heb er van genoten. Christian Bale vind ik wel 'iets hebben'. Ben benieuwd naar nummer drie!
Alle reacties Link kopieren
American pie: the reunion.





Ik heb ze gemist
Alle reacties Link kopieren
Zaterdagavond naar de Dark Knight Rises geweest met mijn broer.

Zegt ie: Heb je de andere delen ook gezien?

Andere delen???? Blijkt het een trilogie te zijn

Gelukkig kwam ik er tijdens de film (op de eerste rij dus nu kramp in mijn nek) achter dat ik de voorlopers toch wel had gezien



Ik snapte alleen de titel niet helemaal bij deze film...
Alle reacties Link kopieren
Vanilla Sky wat een ruk film
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag met mijn zoon naar de franse film "the Untouchables" geweest gebasseerd op een waargebeurd verhaal..

Mooi,grappig,ontroerend,en mooi gefilmd..



http://www.youtube.com/watch?v=otpJgjrJ0ig
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:-no-nick- schreef op 22 juli 2012 @ 01:13:

[...]



Weet jij waarom zij trouwde en dat die man wegging? Snapte er geen jota vanZij was eigenlijk veel te depressief om te trouwen, om zelfs maar serieus haar bruiloft uit te zitten. Die man had het op een gegeven moment ook wel door, dat het met haar geen zin had, en die ging er dus vandoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madelin schreef op 23 juli 2012 @ 16:42:

[...]





Bridges of Madison County! Mijn romantische lievelingsfilm allertijden!Ook een romantische film: Falling in Love met Meryl Streep en Robert de Niro.
Alle reacties Link kopieren
quote:hedda2hedda schreef op 21 juli 2012 @ 14:18:

Bij goede vampierenfilms denk ik aan Interview with a vampire.



Daar dacht ik ook al aan idd.



Ik zag de eerste twee Millenium films, vond ze tof. Ik weet het alleen niet zo met die Noomi Rapace. Ondanks de rol heeft ze wel weinig variatie naast de eeuwige stuurse blik.



Snow White

Ik wilde bijna instemmen dat Kristen Stewart idd alleen in Twilight hoort, maar ik kwam erachter dat ze in Into the Wild zit en dat doet ze toch ook wel prima.

Snow White had mooie beelden, maar het maakte minder indruk op me dan ik gedacht had. Ik vond de acteurs ook een tikje overdone, te schreeuwerig (Stewart) te dramatisch (Theron) en een te overdreven nietthuistebrengen accent van die huntsman. Die idd wel yummy was. Spoiler: Ik vond het ook wel jammer, romanticus als ik ben, dat de film niet eindigde met een bruiloft oid. Na de zoen die haar toch wakker maakte werd er ook helemaal niet uitgewijdt over waarom juist hij haar weer tot leven kon wekken. /spoiler
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 24 juli 2012 @ 09:51:

[...]





Ook een romantische film: Falling in Love met Meryl Streep en Robert de Niro.Prachtig!! I love Meryl!
Alle reacties Link kopieren
The Dark Knight Rises.. OMG geweldig!!! Volgende week nog een keer heen
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 23 juli 2012 @ 18:52:

Christian Bale vind ik wel 'iets hebben'. Duh! Christian Bale =
Alle reacties Link kopieren
Ik vond The Dark Knight rises ook een erg goede film!

Deze film vind ik de batman voor het eerst een lekkere kerel. Eerder vond ik hem zo American Psycho blijven.



Die John politie agent vind ik best op Ledger lijken. Als hij wilder haar zou hebben dan. Moest steeds aan hem denken.



Yraatje de titel heeft meerdere betekenissen volgens mij. Kan nu niet in wit op mobiel maar klimpartij put, bat, pauze en weer verder?
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Lock out met Guy Pierce,viel ontzettend tegen.

En New Kids Nitro daar maak ik geen woorden aan vuil(was niet mijn keus om te kijken...)
Alle reacties Link kopieren
Nora, wat betreft Snow White: wedden dat ze dat hebben gedaan om een deel 2 te kunnen maken?



Ik vond Le Prénom echt heel leuk. Echt een aanrader. Wat is dat toch met al die (goede) Franse films in de bios tegenwoordig?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Even iets heel anders, maar moet er geen nieuw topic worden geopend? Deze zit ruim boven de 3000 posts...
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik maak wel een nieuw topic (had jij ook mogen doen hoor )
Alle reacties Link kopieren
Ik had geen zin
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Haha



(En nu laten we dit topic zakken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven