ik ben vandaag niet leuk! #schopondermijnkontnodig

31-07-2012 11:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik ben vandaag niet leuk! Chagrijnig, licht geprikkeld, ik kan weinig hebben, geen leuke ideeen en stiekem ook helemaal geen zin om leuk te zijn...



Maar...mijn hoofd zegt iets anders! Zoon en dochter (2) zijn gezellig thuis met vakantie (ik ben altijd thuis hoor, is dus niet uitzonderlijk) en ik weet dat ik gezellig deze tijd met hen moet doormaken. Nu zit de een boven te speken en de ander heb ik voor de tv gezet. En als ze iets zeggen/vragen/doen reageer ik niet zoals ik wel zou moeten doen (geen gekke dingen hoor!)



Pfff... Het zou natuurlijk heel fijn zijn om erkenning te krijgen, maar ben bang dat ik gewoon een dikke schop onder mijn kont nodig heb!



(geen groot probleem, maar wilde het toch delen )
Alle reacties Link kopieren
hier nog 1.. ben niet vooruit te branden.. moest dringend iets afmaken, ben bijna klaar.. maar wacht op input van anderen..die dus niet komt



2 van de 3 kinderen zijn er niet, dus dat is wel lekker.. oudste kind wil spelletje doen. NEEEEEEEEEEEEEEEE geen zin in .. ik wil gewoon hangen, film kijken, chips etc.. etc. etc..
Ik ben ook chagrijnig, mét reden. Dat dan weer wel.



Auto start om onverklaarbare reden niet, zoon heeft mijn fiets mee voor zijn folderwijk want hij heeft lege band. Ik probeerde die band op te pompen en toen brak ik het ventiel. In de garage staan nog twee fietsen. 24'' van jongste zoon dat gaat hem niet worden en de fiets van Sandtman maar die staat op slot?! En het sleuteltje zit in zíjn jaszak op zijn kantoor. Zoon heeft geen mobiel mee en ik wil dringend een boodschap doen om alvast aan het eten te beginnen. Ik moet dus lopend naar de buurtsuper en dat gaat me een half uur kosten. Dochter is zojuist op de fiets naar de beugeltandarst vertrokken en dat gaat nog wel een uurtje duren. Ik zit dus echt vast en ik baal. Gelukkig is het net wel droog geworden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven