Gezondheid alle pijlers

Ervaring met natuurlijke tripmiddelen

01-08-2012 13:25 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn tripmiddelen op natuurlijke basis. Vervangers voor o.a. Cocaine, marihuana, lsd, mda, opium, xtc, hasj, speed, cannabis, ghb. Worden aangeprezen als alternatief voor de chemische middelen.

Ik ben er wel benieuwd naar, maar geen ervaring mee. Zijn er mensen die ervaring hebben met zowel de chemische- als deze natuurlijke varianten?
Alle reacties Link kopieren
En welke wetenschapper prijst dat aan dan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Haha....geen wetenschapper. Er wordt mee geadverteerd.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen ervaring.Ik houd mij verre van zulke rotzooi.



Je bent er benieuwd naar omdat jij het zelf wilt proberen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zaff schreef op 01 augustus 2012 @ 13:30:

Haha....geen wetenschapper. Er wordt mee geadverteerd.Ja, er wordt voor allerlei troep geadverteerd. Dat wil niet zeggen dat het ook goed voor je is!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je wil trippen, dan zou ik de chemische varianten nemen. Van deze weten wetenschappers wat de gevolgen zijn op lange termijn. Bij de 'natuurlijke' varianten hebben ze er geen flauw idee van wat het doet met jouw lichaam. Daarnaast kun je ook betwisten hoe 'natuurlijk' deze varianten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een twee paar schoenen online besteld, zit nog helemaal in de flow! De ontlading komt morgen, als het witte busje voor mijn deur stopt!
quote:winkelfanaat schreef op 01 augustus 2012 @ 13:41:

Ik heb net een twee paar schoenen online besteld, zit nog helemaal in de flow! De ontlading komt morgen, als het witte busje voor mijn deur stopt!Is schoenen kopen jouw natuurlijke tripmiddel?
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 01 augustus 2012 @ 13:41:

Ik heb net een twee paar schoenen online besteld, zit nog helemaal in de flow! De ontlading komt morgen, als het witte busje voor mijn deur stopt!Ik ken het gevoel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Cannabis is toch geen chemisch middel? Opium ook niet. Marihuana en hasj evenmin.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Paddestoelen (paddo's) is een natuurlijk tripmiddel. Cannabis en marihuana is hetzelfde, en hasj eigenlijk ook, heeft alleen andere 'bereidingswijze'.
Alle reacties Link kopieren
Ja echt wel! Maar als de besteling tegenvalt raak ik in een vet slechte trip, niet normaal meer, en zie daar maar eens uit te komen, je krijgt meteen weer dat hunker gevoel, ik wil meer meer meer!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 01 augustus 2012 @ 14:24:

Ja echt wel! Maar als de besteling tegenvalt raak ik in een vet slechte trip, niet normaal meer, en zie daar maar eens uit te komen, je krijgt meteen weer dat hunker gevoel, ik wil meer meer meer!!! Heel herkenbaar dat hunkerlgevoel. Zo van hebben hebben hebben en erover dromen .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nou wel niet als een gek naar paddestoelen gaan zoeken in het bos, als je het zou willen proberen, maar naar de daarvoorbestemde smart shops gaan.
Alle reacties Link kopieren
@charlotte; Zit er ver te denken. Maar heb m'n twijfels erbij. Vandaar m'n vraag naar ervaring(en).

Of het goed voor je is, valt zo-wie-zo te betwisten.

En wat natuurlik is of chemisch...ja, dat snap ik.De weg naar een smartshop weet ik ook te vinden.

Dankvoor jullie reacties.

Maar ik ben benieuwd naar mensen die zoiets gebruikt hebben en hun ervaring ermee
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen Zaff waarom je lichaam volstoppen met rotzooi. Maar ja dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Trippen hangt van persoon tot persoon af, van mindset enz, verder kan je googlen op ervaringen met paddo's en dergelijke, en kom je vanzelf sites tegen waar mensen hun ervaringen op hebben gezet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn natuurlijke drug is caffeine, geen dag zonder!

Ik heb toen ik wat jonger was paddo's geprobeerd. Volgens de verkoper de lichtste variant.



Dat was eens maar nooit meer. 8 uur lang lopen trippen en de meest gekke dingen gezien.



Vroeger ook wel lachgas gedaan maar daar is na een tijdje ook de lol wel vanaf. Beetje uit je muil liggen kwijlen en alleen de vogeltjes nog horen fluiten. Ik hoor het de verkoper van de Blokker nog zeggen: 'Ja, sommige mensen gebruiken dit spul voor hele andere doeleinden dan een taart maken met slagroom.' .



En een aantal jaar geleden nog 1 joint gerookt maar toen strontziek van geworden en sindsdien nooit meer iets aangeraakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:spijk-er schreef op 01 augustus 2012 @ 13:54:

Cannabis is toch geen chemisch middel? Opium ook niet. Marihuana en hasj evenmin.

Groener kan het niet, dat klopt.

En toch zit ook hier toevoegingen in: denk aan het verzwaren van de planten zodat er meer geld mee verdiend wordt. En dit gebeurt volgens mij met loodpoeder oid (klok, klepel, etc).
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de smartshop natuurlijk &drugs

-x-
Alle reacties Link kopieren
Wat voor effect zoek je? Of maakt dat niet uit? Lees anders even op erowid of azarius, daar staat veel info. Of laat je informeren in een goede smartshop inderdaad. Natuurlijk is niet per se minder slecht hè! Ik heb zelf goede ervaringen met ephedra (niet meer legaal in NL), guarana en kolanoot, maar dat zijn vooral energizers, geen trippers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven