Is die Samsung Galaxy S2 nou echt zo slecht?

26-07-2012 19:58 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil hem dus gaan kopen, maar ik hoor er erg wisselende verhalen over. Vooral over de update naar Android 4.0.

Wie heeft dit toestel en kan me er meer over vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Hm.. dat laatste lees ik dus vaker, over dat vastlopen. Is hier nog niet gebeurd (heb toestel sinds gisteren )

De batterij gaat wel snel leeg, maar mijn desire was nóg sneller leeg dus dit is wel een verademing.
Alle reacties Link kopieren
Hee Ik ben er zelf wel erg tevreden over. Inderdaad soms hangt ie vast, maar ik heb nog nooit een smartphone gehad voordat ik deze SGS2 had, en ik wist niet dat dat een specifiek kwaaltje van deze telefoon is. Ik heb 'm nu een jaar, en afgezien van een kapot luidsprekertje (zelf schuld, in glas drinken laten vallen), werkt ie prima! Veel plezier ermee in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat ik van deze telefoon wat meer kan hebben omdat hij zo fijn is Gisteren mee genavigeerd, ging perfect. En alles is zo heerlijk snel, ook het internet. Ik ben erg blij dat ik voor deze gekozen heb. Ik wilde eigenlijk de Samsung galaxy advance omdat ik de S2 te duur vond, maar uiteindelijk voor dezelfde prijs op marktplaats kunnen kopen. (nog) geen spijt van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven